Problem z wtryskami, kontrolki

Postprzez ANDY999 » 18 gru 2008, 22:17

kurcze jak to koło północy ,przecież to środek nocy,kiedy ty przylatujesz tą swoją strzałą, i gdzie sie umawiamy.
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 18 gru 2008, 22:27

Enduro to ,może tu jest faktycznie przyczyna z tym pcm ,bo tam jescze nikt znim nic nie robił,jak zaprogramuję (bo tak jak mówiłeś trzeba z nim zrobić to zobaczymy co jest grane)hmm,a czy znasz jakieś przypadki które miały zwiazek z IBM pod kierownicą ?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 18 gru 2008, 22:30

mam tylko nadzieję że zdążę ze wszystkim przed Saniami z z reniferami i brodatym na czerwono ubranym MIKOŁAJEM :)
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Ukman » 18 gru 2008, 23:22

Hehehe no ja prosto z podrozy wbijam do wawy sie spotkac z kolegą Beso. A czy ty masz ochote to sam stwierdzisz :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez ANDY999 » 19 gru 2008, 00:27

to znaczy wiem że będziesz miał dla mnie parę zabaweczek do Magdy o d Enduro ,to napewno sie spotkamy heheheheh <lol> a,kolega beso to kto to bo jescze nie widziałem ,ale zaraz poszukam na forum Pozdrawiam,a tylko gdzie sie widzimy bo jak coś to dam ci mój nr tel.
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Ukman » 19 gru 2008, 00:51

Napisz na PW swoj nr :) Kolega Beso jezdzi mx3 przyjedzie bo chłopak sie nudzi w domu a zawsze taki nocny wypa to cos innego :P
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Marekz6` » 30 gru 2008, 16:45

Mam problem z moją Madą 6.Problem dotyczy najprawdopodobniej wtryskiwaczy/a.Auto straciło obroty, zapaliła się kontrolka od silnika, zaczęła dymić na czarno.Po czym można stwierdzić ile wtryskiwaczy padło? Czy regenerowane wtryski zdają egzamin.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 16:25
Posty: 50
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6,136 kM 2,0 diesel

Postprzez ANDY999 » 30 gru 2008, 22:17

kolego wydaje mi się że to nie wtryski , tylko turbo ci padło,bądź jakiś przewód od turbo spadł,wiem że wtryski wszystkie na raz raczej nie padają , a nawet jak padnie jeden ,to silnik wchodzi na obroty ,tylko troche trzęsie silnikiem,tak jak na trzech cylindrach chodzi silnik,zobacz pod maską patrząc od strony intercoolera czy gdzieś z góry po silniku olej nie spłynął ,jak tak to masz odpowiedź powyrzej to TURBO,kosz o koło 1500 pln używka w dobrym stanie, nowe fabrycznie 9000 pln,lub regenerowane 2200pln u Jaksy W wawie,a to tylko 400km Pozdrawiam,a tak w sumie to co znaczy straciło obroty,nie wchodzi na nie,czy gorzej wchodzi ?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 30 gru 2008, 22:21

a tak w ogóle to silnik po odpaleniu pracuje,i czy jak wciśniesz pedał gazu to wchodzi na obroty ,?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 30 gru 2008, 22:30

ANDY999 napisał(a):a tak w ogóle to silnik po odpaleniu pracuje,i czy jak wciśniesz pedał gazu to wchodzi na obroty ,?
, a tak na marginesie do mazdy mzrcd nie ma czegoś takiego jak regenerowany wtrysk,ponieważ końcówki są nie wymienne ,a jeżeli ktoś pisz że zregeneruje i da gwarancje że będą działały,jest oszukańcem ,oczywiście można regenerować wtryuski BOSCHA,DELPHI, ale producent japońskiego osprzętu firma DENSO nie da rady nic z tym zrobić ,lbo kupić używkę sprawdzoną w MABI,lub za pomocą poradnika mAZDASPEED ,PARE MENZUREK,DWA KLUCZE ,DO ODKRĘCENIA DEKLA ZAWORÓW no i trzeba pamiętać że jak się kupuje wtryski trzeba mieć do nich również nowe podkłądki przy ponownym założeniu,a i również ważne aby były zkabelkami oznaczonymi tymi samymi numerami co wtryski,bo wtedy tylko wtrysk jest pełnowartościowy
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Marekz6` » 31 gru 2008, 14:50

Dzięki za odpowiedź.Odnośnie obrotów to auto jeszcze jakoś się kulało, skoro wjechał na lawetę.Nie mogłem go wciągnąć na samochód za pomocą linki, bo jakiś drań porwał mi klucz i nie dało się go zabrać na hol.

Dzisiaj dostałem diagnozę od mechanika.W moim samochodzie padły dwa wtryski.Czeka mnie więc wymiana.Niestety nie stać mnie na nowe, zresztą mało kto chyba pozwoli sobie na takie szaleństwo (2000 zł/szt.)Widziałem na allegro używane za 300-450 zł.W każdym razie zostawiam problem mechanikowi, który gdzieś chce je regenerować, może coś z tego wyjdzie :|
Czy tego typu usterki to częsta awaria Mazdy 6?.Posiadam samochód od 3 miesięcy i jestem lekko przerażony.W końcu to tylko 4 letnie auto!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 16:25
Posty: 50
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6,136 kM 2,0 diesel

Postprzez jarmarc » 2 sty 2009, 00:50

Może info to pomoże. Miałem kiedyś podobny problem w Nissanie Primera P12. Praca auta zmieniała się co jakis czas. Tzn. moc silnika (było to wyraźnie wyczuwalne) oraz dzwięk. Pracował trochę jak traktor. Dniagnoza wykazała błąd wtrysku sterującego. Pierwszy wtrysk z dołączonym kabelkiem (oprócz paliwa). Wymiana wtrysku nie przyniosła poprawy, przyczyną okazał się uszkodzony przewód elektryczny który szedł do komputera. Przy komputerze kabel faktycznie był uszkodzony tzn. uszkodzona izolacja jednego przewodu i przerwana żyła. Czasem stykała czasem nie. Dlatego raz miałem spokój innym razem wspomniane objawy. Zrobili mi to w Opolu.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2008, 22:50
Posty: 9
Skąd: Namysłów
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2003 Kombi

Postprzez Ukman » 3 sty 2009, 21:44

ANDY999 To moze byc twoj problem z mazda . Takze sprawdzaj selenoidy i przewody kompa . Tyle w tej madzi zrobiłes sprawdziłes ze masz wszystko juz prawie prawie jak na dłoni.
P.s sprzedałes tą madzine ?
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez ANDY999 » 3 sty 2009, 23:19

właśnie to przeczytałem,tylko czekam na zabawki od Enduro,a jak one nie pomogę to wtedy sprawdzę kabelki, tylko muszę znaleźć odpowiedniego elektryka bo ci pseudo fachowcy u których byłem szczerze wątpię czy w ogóle coś sprawdzili,tylko samochód u nich od rana do nocy przestał,POZDRAWIAM UKMAN,i Uważaj bo pogogoda brzydka i figle płata ,(Piszę tak bo wie że wracasz do UK)
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 3 sty 2009, 23:24

kolego Jarmarc a czy masz jakieś namiary na fachowców z opola,bo jadę zaraz na początku stycznia do Katowic,może wstąpię do oplola i chłopaki pomogą ,bo w Wawie to są na prawdę paprochy,jeżeli chodzi o elektryków,oni jak kopmpa nie mają to są w czarnej D.... i nie wiedzą o co biega.Jak by kolega znalazł ten tel do magika to proszę o podanie naPW Pozdrawiam
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Ukman » 4 sty 2009, 00:16

No bez kompa niczego nie zrobią... zahacz o jakis elektromechanikow po drodze i powiedz co sprawdziłes co jeszcze moze byc nie tak zresztą mysle ze sam o tym wiesz . Moze cos wykombinują
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez jarmarc » 4 sty 2009, 13:30

To było w salonie Mitsubishi w Opolu. Nazwisko gościa jest w nazwie firmy: Szyc. Ja dzwonilem pod numer 077 402 86 30 (raczej się nie zmienił). Robią tam też Nissany, tak jak pisałem miałem problem z Primerą. Ktoś mi mówił, że robił tam coś z Toyotą. Z Mazdą nie miałem na szczęście potrzeby ich odwiedzać. Ale pewnie mają też programy dla Mazdy. Zadzwoń wcześniej, bo trzeba się umówić. Jadąc obwodnicą Opola, nie trzeba wjeżdżać do centrum. Jakby co to wieczorami jestem na GG.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2008, 22:50
Posty: 9
Skąd: Namysłów
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2003 Kombi

Postprzez Enduro » 5 sty 2009, 04:58

jarmarc napisał(a):Dniagnoza wykazała błąd wtrysku sterującego. Pierwszy wtrysk z dołączonym kabelkiem (oprócz paliwa)..

mazda takiego nie ma...
e.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Marekz6` » 11 sty 2009, 22:12

Wróciłem od mechanika, Mazda wróciła do życia.
Wymieniłem wtrysk na używany, koszt 400 zł.
Mechanik powiedział że wydmuchało podkładkę pod wtryskiwaczem, przez co uległ on uszkodzeniu.Polecił mi wizytę po przejechaniu 700 km, żeby sprawdzić cy wszytko jest w porządku z tą podkładką. Czy ktoś miał takie objawy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 16:25
Posty: 50
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6,136 kM 2,0 diesel

Postprzez Enduro » 12 sty 2009, 00:03

Marekz6` napisał(a):Wróciłem od mechanika, Mazda wróciła do życia.
Wymieniłem wtrysk na używany, koszt 400 zł.
Mechanik powiedział że wydmuchało podkładkę pod wtryskiwaczem, przez co uległ on uszkodzeniu.Polecił mi wizytę po przejechaniu 700 km, żeby sprawdzić cy wszytko jest w porządku z tą podkładką. Czy ktoś miał takie objawy ?

jestem zdania, że przez wydmuchaną podkłade nie może ulec uszkodzeniu wtrysk!
co najwyżej może zebrać się nagar i wtedy jest probelm aby go wyciągnąć!
spytaj może mechanika, czy aby ciebie nie chciał wydmuchać?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6