Problem z wtryskami, kontrolki

Postprzez Lukano » 1 gru 2008, 09:09

hoffman.auto.pl napisał(a):.. wymiana końcówki, uszczelnienie, wyregulowanie wtryskiwacza....

W CR ??
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez fuks » 1 gru 2008, 14:59

hoffman.auto.pl napisał(a):Panowie istnieje jeszcze coś takiego jak regeneracja wtryskiwaczy..... wymiana końcówki, uszczelnienie, wyregulowanie wtryskiwacza....


A proszę napisać
1) ile w firmie "Hoffman" kosztuje regeneracja wtryskiwaczy w aucie takim jak moje
2) na czym taka regeneracja polega
3) w jaki sposób oceniacie czy wtrysk nadaje się jeszcze do regeneracji czy jest do wymiany
4) w jaki sposób oceniacie, który z wtrysków jest wadliwy
5) czy po regeneracji dajecie gwarancję i jeżeli tak to na jaki przebieg.
?????????????????????
Czekamy
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez Riki » 1 gru 2008, 15:17

hoffman.auto.pl napisał(a): wyregulowanie wtryskiwacza


Skąd masz dokumentacje, wartości do tego?


hoffman.auto.pl napisał(a):wymiana końcówki


nie istnieje coś takiego w CR (czyli CiTD)

Panowie, Denso przewiduje tylko WYMIANĘ
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Ukman » 1 gru 2008, 16:27

Czyli regeneracja nie wchodzi w gre zrozumialem ... Tylko jak wszedlem na kazdą strone serwisu BOSH mieli w ofercie cos takiego jak regeneracja wtrysków Common Rail ... Jedni mówia ze sie nie da a firmy mają to w ofercie wiec co tu jest grane ?
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Jaksa » 1 gru 2008, 16:58

Od dawna wiadomo ze sie nie daje ( Denso nie przewiduje takiej operacji )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Ukman » 1 gru 2008, 17:43

Jaksa napisał(a):Od dawna wiadomo ze sie nie daje ( Denso nie przewiduje takiej operacji )


No wiec własnie , wiec to jest pic na wode...
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez hoffman.auto.pl » 1 gru 2008, 21:42

Już Wam wszystko tłumaczę:

Producentów układów CR mamy kilka: BOSCH, DELPHI, SIEMENS, DENSO...

W przypadku BOSCHA sprawa jest prosta: są części, są urządzenia, są technologię więc można śmiało działać przy takich wtryskach. Wymianie podlega końcówka i zestaw uszczelnień, jeżeli uszkodzona jest cewka lub trzepień w środku wtryskiwacza – regeneracja jest niemożliwa.
Koszty: 70zł sprawdzenie, 70zł naprawa, 150-220zł końcówka + 20zł zestaw uszczelnień

Delphi: są części, są niby jakieś technologię, ale zliczając koszty to za regenerację można mieć nowy wtryskiwacz. Opłacalne jest czyszczenie mechaniczne takiego wtryskiwacza – 50zł ... i wszystkie opiłki są usunięte a końcówka odblokowana.
Co do Denso sprawa przedstawia się tak:

Są sprytne urządzenia o nazwie EPS200 które mają coś takiego jak baza danych. W tej bazie mogą być również wtryskiwacze CR DENSO... wszystko uzależnione od tego jak dana firma zarządza...
Mając bazę danych jesteśmy wstanie sprawdzić – porównać danego wtryskiwacza do fabrycznie nowego. Na podstawie tego sprawdza się go tak samo jak wtryskiwacze Boscha.

A co do naprawy CR Denso sprawa przedstawia się tak: Nie da się, nie ma części i to jest jedyny minus tego wszystkiego.
A wtryskiwacze Denso sprawdza się żeby:
1. Mieć pewność który wtryskiwacz jest uszkodzony
2. Porównać je z innymi – przygotwać się do wymiany kolejnych
3. Sprawdzić przed kupnem wtryskiwacz.... duże grono ludzi szukając oszczędnosci kupuje używane wtryskiwacze po 400-500zł... na szrotach --> kasa wyrzucona w błoto.

Ceny nowych wtryskiwaczy Common Raila Denso, w odróżnieniu od inncyh producentów są ujednolicone, bez względu na to jaki numer, jaki typ pojazdu, cena jest jedna.
Koszt sprawdzenie wtryskiwacza DENSO – 50zł
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 13:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Postprzez Jaksa » 1 gru 2008, 21:51

hoffman.auto.pl napisał(a): co do naprawy CR Denso sprawa przedstawia się tak: Nie da się, nie ma części i to jest jedyny minus tego wszystkiego
Dziękujemy za odpowiedz .
Riki napisał(a): Denso przewiduje tylko WYMIANĘ

Jaksa napisał(a):Od dawna wiadomo ze sie nie daje ( Denso nie przewiduje takiej operacji
I chyba wszystko w temacie :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez lukaszp » 1 gru 2008, 22:10

Tak czytam i czytam o tych wtryskach CR DENSO i wynika z tego ze BOSCH wygrywa, bo przynajmniej można je regenerować a DENSO trzeba kupić nowe.
Ile kosztuje taki nowy wtrysk DENSO?? I ile powinien teoretycznie wytrzymać wtrysk (przebieg) CZy kupno Mazdy 6 CITD z przebiegiem 200tys km jest bardzo ryzykowne??
A ja juz sie napaliłem na Mazde 6. W poczciwym DITD przynajmniej końcowki można zmienic :)
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez Enduro » 1 gru 2008, 22:17

hoffman.auto.pl napisał(a):duże grono ludzi szukając oszczędnosci kupuje używane wtryskiwacze po 400-500zł... na szrotach --> kasa wyrzucona w błoto.

oferowałem i jeszcze oferuję taki wtrysk "szrotowy"
i gwarantuję, że jest sprawny...
ale każdy ma prawo do swojej racji!
choć zakup nowego za kilka tys. pln,
to naprawde mizerna wizja!
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez McSlavko » 2 gru 2008, 10:17

lukaszp napisał(a): I ile powinien teoretycznie wytrzymać wtrysk (przebieg)


Sam jestem ciekawy, ile taki wtrysk powinien wytrzymac, ale czytając posty na forum ciezko znależć regułe, i nikt nigdy nie napisał konkretnie że przyczyną były wadliwe wtryski, bo po wszystkim na spokojnie okazuje sie ze wcale nie była konieczna wymiana wtryskiwacza.....ktoś wie na jaką żywotność Denso "wyceniło" swoje wtryskiwacze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2008, 22:39
Posty: 50
Skąd: Legionowo
Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03

Postprzez Enduro » 2 gru 2008, 20:01

McSlavko napisał(a):
lukaszp napisał(a): I ile powinien teoretycznie wytrzymać wtrysk (przebieg)

ile taki wtrysk powinien wytrzymac, .....ktoś wie na jaką żywotność Denso "wyceniło" swoje wtryskiwacze?


znam auto ( M6 100KW z roku 2003) z przelotem 256 000 km,
nie TAXI tzn. w prywatnych rekach,
na pierwszej turbinie i na pierwszych wtryskach!!!!!
wymienino tylko tarcze sprzegla i kpl. pompe wtryskowa przez SCV

P.S. mercedes przewiduje w CDi motorach wymiane wtrysku co
ok. 100 tkm i traktuje go jako element scierny,
bo takim on w sumie jest...
pozdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez hoffman.auto.pl » 2 gru 2008, 21:10

Nie ma zdrowej teorii która pozwala nam stwierdzić ile wtryskiwacz powinień wytrzymać.

Napewno duży wpływ na to ile wytrzyma ma jakość paliwa i częstotliwość wymiany filtrów paliwa. Czystość układu paliwowego to podstawa.

Z serwisu znam przypadki że wszystko chodziło bez problemu nawet do 300 tysiaków, a znam i takie, że z oszczędności zalewano oleju opałowego i przy 60 tysiącach siadała pompa + wtryski.
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 13:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Postprzez Ukman » 2 gru 2008, 22:46

No racja wszystko jest zalezne od tego na jakim paliwie pracował silnik. Akurat w UK ropa nie jest taka zła jesli chodzi o stacje typu Tesco, esso itp ale ja zawsze tankuje BP ultimate . jestem 2 włascicielem . Moja amzda ma 150 tys km pozamiejskiego przebiegu. Mozna poznac po pedalach <lol> Enduro powiedzial zebym nie pedalował ale musiałem to napisac :P no i kierownica :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Peksu » 3 gru 2008, 20:54

Ukman napisał(a):No racja wszystko jest zalezne od tego na jakim paliwie pracował silnik. Akurat w UK ropa nie jest taka zła jesli chodzi o stacje typu Tesco, esso itp ale ja zawsze tankuje BP ultimate . jestem 2 włascicielem . Moja amzda ma 150 tys km pozamiejskiego przebiegu. Mozna poznac po pedalach <lol> Enduro powiedzial zebym nie pedalował ale musiałem to napisac :P no i kierownica :)nie są nawet troche starte
Peksu
 

Postprzez ANDY999 » 4 gru 2008, 12:13

UKMAN u ciebie był ten sam błąd co u mnie tylko umnie chodzi o co innego Wiecie co a ja oczytałem błąd , i jest napisane , że albo EGR,albo Czujnik (Elektrozawór)jest walnięty hhmm ciekawe :(
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Ukman » 4 gru 2008, 18:02

jak ten sasm blad P0301 to wtrysk ... Niczego innego tem kod nie dotyczy ...
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez ANDY999 » 5 gru 2008, 21:25

odczytał mi to Jaksa, nie wiem czy to ten numer co wyżej, ale kontrilki te same, chyba że te kontrolki pokazują wiele błędów a w kompie dobiero czytamy numer u mnie to EGR,albo selenoid, i tak sobie myślę ,że to chyba on jest walnięty bo tzzyka jak głupi,a gdzieś ktoś mówił że tzzyka ć nie powinno,a to tzzykanie to właśnioe objaw walnietego selenoidu , i nie jest to jego prawidłowa praca.A tak sobie myślę że też tzzyka kiedy mu się podoba,dokładnie jak mój solnik w Magdzie jeździ jak chce ,może cos w tym wszystkim jest logiki,-i pewnie dlatego mam takie jaja z tym Vechikułem
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Enduro » 5 gru 2008, 21:45

ANDY999 napisał(a):odczytał mi to Jaksa, nie wiem czy to ten numer co wyżej, ale kontrilki te same, chyba że te kontrolki pokazują wiele błędów

dwie o kolorze kanarkowym kontrolki
(check Engine+DSC)
informują, że coś jest nie tak w systemie
i dotycz to wszystkich błędów!
>>>
stawiam flaszke 0,5L min. 38% na to:
że u Ciebie też PCM jest do wymiany!
niestety!!!!!
życzę oczywiście, abyś ją wygrał....
pozdr
E.
Ostatnio edytowano 5 gru 2008, 23:03 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 5 gru 2008, 22:47

Andy99 a jakie to cykanie ? Głosne ? U mnie etz cos cyka ale nie wiem co ... Moze to ten selenoid zresztą przekonamy sie jak sie spotkamy to pogadamy. Andy999 Wstepnie jestesmy umówieni koło północy z 21 na 22 grudnia.
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6