Problem z wtryskami, kontrolki

Postprzez Jaksa » 27 paź 2008, 23:07

Ukman napisał(a):Powiedz a czy gdyby wtryski byly do d.upy to czy bylo by tak ze po wykasowaniu błędu z komputera silnik zaczyna pracowac jak powinien
Mysle ze tak , gdy jeden z wtrysków leje zakłuca prace innych co nastepnie odbija sie na elektronice – stan serwisowy , słuchaj nie mam pod ręka literatury ktora to potwierdzi ale tak to widze , moze tez wyswietlic bład o nieszczelnosci układu paliwowego ..... dostałes wyzej wskazówki od newbie'go ( to nie jest " Henio " tylko człowiek z długoletnią praktyką jako serwisant tej marki ) zastosuj sie do tego i tyle....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Ukman » 27 paź 2008, 23:08

Ale cały czas pisze o tym ze samochod ma problem tylko z jednym ktory niekiedy sie ząłącza a czasem nie zalezy od pogody jak jest ciepło wszystko ładnie rowno pracuje . Wiec gdyby wtrysk byl do pupy poprostu zawsze by nie pracowal . A tu w gre wchodzi w to ze on czasem dziala. Opisze to jak bylo jak bylem u mechanika...
Przyjechalem do mechanika odrazu wzial sie za wymiane zaworu . po wymianie wykasowal jego błąd i ten 2gi ( PO301 ) . Samochod zaczął cieszej pracowac nie zapalala sie zadna kontrolka gazowal go czekalismy godzine . silnik pracowal na biegu jalowym przez godz . Caly czas rowno pracowal nic sie nie dzialo wystarczylo ze chcialem wyjechac wciskajac sprzeglo pojawily sie te kontrolki i problem powrocil z nierowna praca . Spowrotem wrocilem wykasowalismy blad . Chcac wyjechac wcisnalem najpierw gaz przytrzymujac go ponad 1000 obr. wcisnalem sprzeglo wyjechalem i tyak pojechalem do domu dojechalem do domu silnik pracowal jak powinien.

Wiec troche mi ciezko pojac to ze wtryski są do pupy skoro pracowaly dobrze po wykasowaniu bledu i nie wcisnieciu pedalu sprzegla bez wczesniejszego wcisniecia gazu.
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Ukman » 27 paź 2008, 23:13

Ukman napisał(a):
Jaksa napisał(a):
Ukman napisał(a):Powiedz a czy gdyby wtryski byly do d.upy to czy bylo by tak ze po wykasowaniu błędu z komputera silnik zaczyna pracowac jak powinien
Mysle ze tak , gdy jeden z wtrysków leje zakłuca prace innych co nastepnie odbija sie na elektronice – stan serwisowy , słuchaj nie mam pod ręka literatury ktora to potwierdzi ale tak to widze , moze tez wyswietlic bład o nieszczelnosci układu paliwowego ..... dostałes wyzej wskazówki od newbie'go ( to nie jest " Henio " tylko człowiek z długoletnią praktyką jako serwisant tej marki ) zastosuj sie do tego i tyle....

No w to nie wątpie :) Ale chce poprostu to jakos rozgrysc , bo co do wypowiedzi newbie'go wyczytalem tylko o jego problemie dlatego mozliwe ze jest albo przybrudzony albo sypniety bo niby tylko po wykaswaniu bledu ladnie chodzil , ale zdaza sie ze i teraz silnik potrafi ladnie pracowac...Co do tych kontrolek one pojawiaja sie tylko i wylacznie po wcisnieciu sprzegla.
Silnik gdy jeden wtrysk kuleje pracuje tak:
http://www.wrzuta.pl/film/a8iwi3sDyW/mazda_6_problem
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez MAZVAGTECH » 28 paź 2008, 16:07

Ukman napisał(a):wtryski byly do d.upy to czy bylo by tak ze po wykasowaniu błędu z komputera silnik zaczyna pracowac jak powinien

Zrob sobie test na przelewy i bedziesz mial odpowiedz czy wtryskiwacz walniety czy nie
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Ukman » 28 paź 2008, 17:00

Gdzie ten test zrobic ? Bo jesli chodzi o takie sprawy to trzeba jechac do mechanika ... Tak mi sie wydaje
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez mazdus » 28 paź 2008, 17:55

Jesli masz czas to podjedz do mnie ja mieszkam w mansfield tez jestem laikiem w mechanice ale po poradach od enduro zrobilem sobie taki test ze strzykawkami i znalazlem ktory wtrysk jest walniety teraz czekam na przesylke od niego z dobrym wtryskiem
Początkujący
 
Od: 30 gru 2007, 17:23
Posty: 27
Skąd: Mansfield
Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi

Postprzez Ukman » 28 paź 2008, 18:28

No chyba tak zrobie :) Jak znajde troche czasu to sie do ciebie odezwe
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Ukman » 30 paź 2008, 23:26

Dzis zrobilem test przelewkowy tak jak kolega FUKS posprawdzalem wszyskie styki przy okazji złozylem do kupy i co ? Odpalam silnik , praca równa i cicha jak nigdy . Przejechalem sie 10 km przyjechalem odstawilem samochod odczekalem 4 godz az ochłonie i spowrotem zapalilem i nadal pracuje dobrze . CO sie stalo ze silnik zaczął pracowac poprawnie ? Nie mam pojecia ... Kontrolki nie zapalają sie nie ma juz drgawek ani nic z tych rzeczy...
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez marta6 » 31 paź 2008, 00:49

Ukman napisał(a):Silnik gdy jeden wtrysk kuleje pracuje tak:
http://www.wrzuta.pl/film/a8iwi3sDyW/mazda_6_problem

U nas też jest walniety jeden wtrysk i silnik inaczej pracuje
no i z tego co jeden doktor mówi to nie wymienia się jednego wtrysku ,tylko wszystkie 4, bo gdy kupimy jeden z innego auta to jest różnica ciśnień i zaraz moze poleciec następny
tak więc musza być wszystkie 4 o takim samym przebiegu :)
Marta6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 20:00
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda6 2004r 2000D

Postprzez Enduro » 31 paź 2008, 01:08

marta6 napisał(a): z tego co jeden doktor mówi to nie wymienia się jednego wtrysku ,tylko wszystkie 4, bo gdy kupimy jeden z innego auta to jest różnica ciśnień i zaraz moze poleciec następny
tak więc musza być wszystkie 4 o takim samym przebiegu :)

ten doktor to zapewne od koni?
ale i on powinien wiedziec ze jak w zaprzegu jeden kon padnie,
to jego trzeba wymienic a nie zaly zaprzegl....
pewnie, ze lepiej wymienic wszystkie 4 wtryski
i najlepiej na nowe, jelki kasa nie gra roli,
ale w innym przypadku wystarczy uszkodzony zamienic na dobry
np. uzywany, zkalibrowac system i jezdzic....
to jest normalna procedura przy uszkodzeniach wtryskow,
gdyz przez kalibracje dostrajamy dawke paliwa i sposob pracy wtrysku , kazdego z osobna!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez marta6 » 31 paź 2008, 01:15

a buty jak kupujesz to jeden czy całą parę?
Marta6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 20:00
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda6 2004r 2000D

Postprzez Ukman » 31 paź 2008, 02:33

No tak jak kolega Enduro napisal ze raczej kupujemy uzywane wtryskiwacze tylko dobre . Wiec wsumie mozna i 1 wymienic
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez marta6 » 31 paź 2008, 09:44

a czy ja pisałam że nowe???
oczywiście że używane, nie upadłam na głowę aby wywalic 6-7 tyś, i kupić nowe
Używane – 4 sztuki ,tylko koniecznie z 1 auta, a nie kompletowane z 2 czy 3
Marta6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 20:00
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda6 2004r 2000D

Postprzez Enduro » 31 paź 2008, 11:23

marta6 napisał(a):Używane – 4 sztuki ,tylko koniecznie z 1 auta, a nie kompletowane z 2 czy 3


Sorry,
ale nie masz racji,
a wynika to z tego, ze nie wiesz: jak ten system i jego kalibracja funkcjonuje!
ale ja w zadnym stopniu tobie nie przeszkadzam,
wtym abys wymienil wszystkie cztery wtryski,
jak okaze sie, ze jeden jest uszkodzony,
P.S.i jestem zainteresowany odkupieniem tych trzech dobrych...
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez marta6 » 31 paź 2008, 11:34

ok nie ma sprawy,we wtorek po południu juz moge Ci je sprzedać :)
ps.jestem kobietą :)
Marta6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 20:00
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda6 2004r 2000D

Postprzez Jaksa » 31 paź 2008, 12:21

Enduro napisał(a):ten doktor to zapewne od koni?
No ładnie ładnie ....dziekuję za podsumowanie .
Enduro napisał(a): on powinien wiedziec ze jak w zaprzegu jeden kon padnie
Super porównanie nie ma co ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez marta6 » 31 paź 2008, 12:23

NO ....W KOŃCU.... :)
Marta6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 20:00
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda6 2004r 2000D

Postprzez Jaksa » 31 paź 2008, 12:35

marta6 napisał(a):NO ....W KOŃCU....
Koleżanka zna moje zdanie na temat wtrysków , miałem 2 czy 3 przypadki gdzie wymieniłem jeden wtrysk ( było ok ) po paru dniach padł nastepny i t d ....wszystko zalezy od własciciela ( znający temat handlarze uzywanych czesci tez sprzedaja raczej kompletami ), przeszedłem ostatnio szybkie szkolenie w Mabi , zostałem nawet oprowadzony przez własciciela po firmie – sprzęt jak i ich wiedza w temacie jest powalajaca ale.....długo mozna pisac.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 31 paź 2008, 21:07

marta6 napisał(a):ps.jestem kobietą :)

ja niekiedy tez ...
a szczegolnie jak zjade po poreczy za schodow
i troche mi nie wyjdzie!
ale mam zarost...
pozdr
E.
;)
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 31 paź 2008, 21:17

Jaksa napisał(a):
marta6 napisał(a):NO ....W KOŃCU....
miałem 2 czy 3 przypadki gdzie wymieniłem jeden wtrysk ( było ok ) po paru dniach padł nastepny


no ale jak u mnie (tzn. z mojego osob. doswiadczenia),
padl jeden wtrysk: to tylko jego wymienilem,
i wszystko chodzilo przez kolejne 40 tkm,
az do sprzedazy auta...
i do tej pory kupiec sie nie meldowal z pretensjami....
sprostowanie
a doktor moze byc tez od koni........
tych mechanicznych!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6