Mysle ze tak , gdy jeden z wtrysków leje zakłuca prace innych co nastepnie odbija sie na elektronice – stan serwisowy , słuchaj nie mam pod ręka literatury ktora to potwierdzi ale tak to widze , moze tez wyswietlic bład o nieszczelnosci układu paliwowego ..... dostałes wyzej wskazówki od newbie'go ( to nie jest " Henio " tylko człowiek z długoletnią praktyką jako serwisant tej marki ) zastosuj sie do tego i tyle....Ukman napisał(a):Powiedz a czy gdyby wtryski byly do d.upy to czy bylo by tak ze po wykasowaniu błędu z komputera silnik zaczyna pracowac jak powinien
Problem z wtryskami, kontrolki
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ale cały czas pisze o tym ze samochod ma problem tylko z jednym ktory niekiedy sie ząłącza a czasem nie zalezy od pogody jak jest ciepło wszystko ładnie rowno pracuje . Wiec gdyby wtrysk byl do pupy poprostu zawsze by nie pracowal . A tu w gre wchodzi w to ze on czasem dziala. Opisze to jak bylo jak bylem u mechanika...
Przyjechalem do mechanika odrazu wzial sie za wymiane zaworu . po wymianie wykasowal jego błąd i ten 2gi ( PO301 ) . Samochod zaczął cieszej pracowac nie zapalala sie zadna kontrolka gazowal go czekalismy godzine . silnik pracowal na biegu jalowym przez godz . Caly czas rowno pracowal nic sie nie dzialo wystarczylo ze chcialem wyjechac wciskajac sprzeglo pojawily sie te kontrolki i problem powrocil z nierowna praca . Spowrotem wrocilem wykasowalismy blad . Chcac wyjechac wcisnalem najpierw gaz przytrzymujac go ponad 1000 obr. wcisnalem sprzeglo wyjechalem i tyak pojechalem do domu dojechalem do domu silnik pracowal jak powinien.
Wiec troche mi ciezko pojac to ze wtryski są do pupy skoro pracowaly dobrze po wykasowaniu bledu i nie wcisnieciu pedalu sprzegla bez wczesniejszego wcisniecia gazu.
Przyjechalem do mechanika odrazu wzial sie za wymiane zaworu . po wymianie wykasowal jego błąd i ten 2gi ( PO301 ) . Samochod zaczął cieszej pracowac nie zapalala sie zadna kontrolka gazowal go czekalismy godzine . silnik pracowal na biegu jalowym przez godz . Caly czas rowno pracowal nic sie nie dzialo wystarczylo ze chcialem wyjechac wciskajac sprzeglo pojawily sie te kontrolki i problem powrocil z nierowna praca . Spowrotem wrocilem wykasowalismy blad . Chcac wyjechac wcisnalem najpierw gaz przytrzymujac go ponad 1000 obr. wcisnalem sprzeglo wyjechalem i tyak pojechalem do domu dojechalem do domu silnik pracowal jak powinien.
Wiec troche mi ciezko pojac to ze wtryski są do pupy skoro pracowaly dobrze po wykasowaniu bledu i nie wcisnieciu pedalu sprzegla bez wczesniejszego wcisniecia gazu.
- Od: 9 lip 2008, 21:01
- Posty: 579
- Skąd: Wawa/Northampton
- Auto: Mazda 6 Ts2 SL
Ukman napisał(a):Jaksa napisał(a):Mysle ze tak , gdy jeden z wtrysków leje zakłuca prace innych co nastepnie odbija sie na elektronice – stan serwisowy , słuchaj nie mam pod ręka literatury ktora to potwierdzi ale tak to widze , moze tez wyswietlic bład o nieszczelnosci układu paliwowego ..... dostałes wyzej wskazówki od newbie'go ( to nie jest " Henio " tylko człowiek z długoletnią praktyką jako serwisant tej marki ) zastosuj sie do tego i tyle....Ukman napisał(a):Powiedz a czy gdyby wtryski byly do d.upy to czy bylo by tak ze po wykasowaniu błędu z komputera silnik zaczyna pracowac jak powinien
No w to nie wątpie
Silnik gdy jeden wtrysk kuleje pracuje tak:
http://www.wrzuta.pl/film/a8iwi3sDyW/mazda_6_problem
- Od: 9 lip 2008, 21:01
- Posty: 579
- Skąd: Wawa/Northampton
- Auto: Mazda 6 Ts2 SL
Ukman napisał(a):wtryski byly do d.upy to czy bylo by tak ze po wykasowaniu błędu z komputera silnik zaczyna pracowac jak powinien
Zrob sobie test na przelewy i bedziesz mial odpowiedz czy wtryskiwacz walniety czy nie
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Jesli masz czas to podjedz do mnie ja mieszkam w mansfield tez jestem laikiem w mechanice ale po poradach od enduro zrobilem sobie taki test ze strzykawkami i znalazlem ktory wtrysk jest walniety teraz czekam na przesylke od niego z dobrym wtryskiem
- Od: 30 gru 2007, 17:23
- Posty: 27
- Skąd: Mansfield
- Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi
Dzis zrobilem test przelewkowy tak jak kolega FUKS posprawdzalem wszyskie styki przy okazji złozylem do kupy i co ? Odpalam silnik , praca równa i cicha jak nigdy . Przejechalem sie 10 km przyjechalem odstawilem samochod odczekalem 4 godz az ochłonie i spowrotem zapalilem i nadal pracuje dobrze . CO sie stalo ze silnik zaczął pracowac poprawnie ? Nie mam pojecia ... Kontrolki nie zapalają sie nie ma juz drgawek ani nic z tych rzeczy...
- Od: 9 lip 2008, 21:01
- Posty: 579
- Skąd: Wawa/Northampton
- Auto: Mazda 6 Ts2 SL
Ukman napisał(a):Silnik gdy jeden wtrysk kuleje pracuje tak:
http://www.wrzuta.pl/film/a8iwi3sDyW/mazda_6_problem
U nas też jest walniety jeden wtrysk i silnik inaczej pracuje
no i z tego co jeden doktor mówi to nie wymienia się jednego wtrysku ,tylko wszystkie 4, bo gdy kupimy jeden z innego auta to jest różnica ciśnień i zaraz moze poleciec następny
tak więc musza być wszystkie 4 o takim samym przebiegu
Marta6
- Od: 22 sty 2008, 20:00
- Posty: 8
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda6 2004r 2000D
marta6 napisał(a): z tego co jeden doktor mówi to nie wymienia się jednego wtrysku ,tylko wszystkie 4, bo gdy kupimy jeden z innego auta to jest różnica ciśnień i zaraz moze poleciec następny
tak więc musza być wszystkie 4 o takim samym przebiegu :)
ten doktor to zapewne od koni?
ale i on powinien wiedziec ze jak w zaprzegu jeden kon padnie,
to jego trzeba wymienic a nie zaly zaprzegl....
pewnie, ze lepiej wymienic wszystkie 4 wtryski
i najlepiej na nowe, jelki kasa nie gra roli,
ale w innym przypadku wystarczy uszkodzony zamienic na dobry
np. uzywany, zkalibrowac system i jezdzic....
to jest normalna procedura przy uszkodzeniach wtryskow,
gdyz przez kalibracje dostrajamy dawke paliwa i sposob pracy wtrysku , kazdego z osobna!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
marta6 napisał(a):Używane – 4 sztuki ,tylko koniecznie z 1 auta, a nie kompletowane z 2 czy 3
Sorry,
ale nie masz racji,
a wynika to z tego, ze nie wiesz: jak ten system i jego kalibracja funkcjonuje!
ale ja w zadnym stopniu tobie nie przeszkadzam,
wtym abys wymienil wszystkie cztery wtryski,
jak okaze sie, ze jeden jest uszkodzony,
P.S.i jestem zainteresowany odkupieniem tych trzech dobrych...
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No ładnie ładnie ....dziekuję za podsumowanie .Enduro napisał(a):ten doktor to zapewne od koni?
Super porównanie nie ma co ....Enduro napisał(a): on powinien wiedziec ze jak w zaprzegu jeden kon padnie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Koleżanka zna moje zdanie na temat wtrysków , miałem 2 czy 3 przypadki gdzie wymieniłem jeden wtrysk ( było ok ) po paru dniach padł nastepny i t d ....wszystko zalezy od własciciela ( znający temat handlarze uzywanych czesci tez sprzedaja raczej kompletami ), przeszedłem ostatnio szybkie szkolenie w Mabi , zostałem nawet oprowadzony przez własciciela po firmie – sprzęt jak i ich wiedza w temacie jest powalajaca ale.....długo mozna pisac.marta6 napisał(a):NO ....W KOŃCU....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
marta6 napisał(a):ps.jestem kobietą :)
ja niekiedy tez ...
a szczegolnie jak zjade po poreczy za schodow
i troche mi nie wyjdzie!
ale mam zarost...
pozdr
E.
;)
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jaksa napisał(a):miałem 2 czy 3 przypadki gdzie wymieniłem jeden wtrysk ( było ok ) po paru dniach padł nastepnymarta6 napisał(a):NO ....W KOŃCU....
no ale jak u mnie (tzn. z mojego osob. doswiadczenia),
padl jeden wtrysk: to tylko jego wymienilem,
i wszystko chodzilo przez kolejne 40 tkm,
az do sprzedazy auta...
i do tej pory kupiec sie nie meldowal z pretensjami....
sprostowanie
a doktor moze byc tez od koni........
tych mechanicznych!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6