Gaśnie przy skrecie kierownicą
1, 2
viewtopic.php?f=90&t=38531&p=1968993&hilit=ga%C5%9Bnie#p1968993
Nie mogłeś zapytać w istniejącym temacie, tylko kolejny zakładać? Rozumiem że problem nietypowy więc puki co zostawiam.
Nie mogłeś zapytać w istniejącym temacie, tylko kolejny zakładać? Rozumiem że problem nietypowy więc puki co zostawiam.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
to nie musi byc SCV.
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
tomek22 napisał(a):.. to dzieje sie tylko przy kreceniu kierownica.
na postoju czy podczas jazdy?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):to nie musi byc SCV.
Dlatego podesłałem mu temat "Gasnąca 6-tka – nie zawór SCV", wygadacie się, a ja później połączę do tamtego, albo zostawię ten w zależności od przyczyny gaśnięcia
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Witam,
może ktoś mi pomoże!?
Posiadam M6 2.0 diesel 136KM 2005 r. Mam taki problem: przy wyjezdzaniu z parkingu ew. maks. skręceniu kierownicy, obroty zaczynaja falować ale w dół i gaśnie. Dodanie gazu czasem załatwi sprawe ale nie zawsze....
Dodam , że przy samochodzie wymieniałem podkładki pod wtryskami, czyszczenie smoka, filtry,olej, i wymieniałem zawór scv....no i nie mam pojęcia co daje takie oznaki...przychodzi mi na myśl pompa vacum lub elektryka, ale sie nie znam, Więc was proszę o pomoc
może ktoś mi pomoże!?
Posiadam M6 2.0 diesel 136KM 2005 r. Mam taki problem: przy wyjezdzaniu z parkingu ew. maks. skręceniu kierownicy, obroty zaczynaja falować ale w dół i gaśnie. Dodanie gazu czasem załatwi sprawe ale nie zawsze....
Dodam , że przy samochodzie wymieniałem podkładki pod wtryskami, czyszczenie smoka, filtry,olej, i wymieniałem zawór scv....no i nie mam pojęcia co daje takie oznaki...przychodzi mi na myśl pompa vacum lub elektryka, ale sie nie znam, Więc was proszę o pomoc
-
lubinski-1984
Proponuje sprawdzić czy w serwie nie masz wody, albo czy Ci sie pompa wspomagania nie blokuje na pasku np. przez napinacz;)
Wierz w Boga,
ale samochód zamykaj.
ale samochód zamykaj.
- Od: 4 sie 2011, 20:14
- Posty: 32
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Rozbita Mazda 323F BG 1992. 1.6 16V 76kW
Benzyna+Gaz
Polowanie na kolejna eFke!
U mnie auto zaczęło gasnąć przy ruchu kierownicą gdy było zimne,potem już w czasie jazdy szarpało i to dość konkretnie,doszło do tego że jak był zimny to nie szło ruszyć,musiał pochodzić żeby się rozgrzał.
Po rozebraniu wszystkiego okazało się że kiedyś ktoś grzebał przy przekładni i spierd.... robotę,miałem zarzygany cały rozrząd,pompę i takie tam.Za przekładnie dałem 700zł regenerowaną,pompa 400zł używka,z robocizna 1800zł jakoś tak wyszło.Acha na samym końcu już mi się paliła kontrolka od trakcji.Ogólnie polecam to jak najszybciej zrobić bo ja zwlekałem i koszty miałem przez to dwa razy większe
Po rozebraniu wszystkiego okazało się że kiedyś ktoś grzebał przy przekładni i spierd.... robotę,miałem zarzygany cały rozrząd,pompę i takie tam.Za przekładnie dałem 700zł regenerowaną,pompa 400zł używka,z robocizna 1800zł jakoś tak wyszło.Acha na samym końcu już mi się paliła kontrolka od trakcji.Ogólnie polecam to jak najszybciej zrobić bo ja zwlekałem i koszty miałem przez to dwa razy większe

Regeneracja przekładni to koszt 400zł (z roczną gwarancją). Najdroższa w tej imprezie może okazać się sama pompa. Używka w nieznanym stanie to około 500zł – i faktycznie. Jak się to zostawi to w końcu pada pompa.
przede wszystkim chciałem się przywitać jako że jest to mój pierwszy post 
miałem ten sam problem z gasnącym autem przy skręcaniu kierownicą, okazało się że miałem włożony nie oryginalny klin pomiędzy wałkiem rozrządu a kółkiem napędzającym pompę wspomagania, przez to występował luz pomiędzy tymi dwoma elementami i czujniki się "rozjeżdżały" (taką informację otrzymałem od mechanika z jednego z polecanych na tym forum warsztatów)
miałem ten sam problem z gasnącym autem przy skręcaniu kierownicą, okazało się że miałem włożony nie oryginalny klin pomiędzy wałkiem rozrządu a kółkiem napędzającym pompę wspomagania, przez to występował luz pomiędzy tymi dwoma elementami i czujniki się "rozjeżdżały" (taką informację otrzymałem od mechanika z jednego z polecanych na tym forum warsztatów)
-
bambaj
Czujnik położenia wałka rozrządu był do wymiany, oraz mechanicy x spieprzyli mi pompę vacuum 

-
lubinski-1984
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6