Gaśnie przy skrecie kierownicą

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez tomek22 » 24 cze 2011, 21:04

Mazda 6 2003r 2.0 136KM
Witam wszystkich. Mam taki problem. Na zimnym silniku podczas krecenia kierownica silnik przygasa a przy max skrecie gasnie calkiem. Moze ktos wie jaka moze byc tego przyczyna? Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 3 sty 2009, 14:44
Posty: 4

Postprzez Bandit » 25 cze 2011, 02:14

viewtopic.php?f=90&t=38531&p=1968993&hilit=ga%C5%9Bnie#p1968993

Nie mogłeś zapytać w istniejącym temacie, tylko kolejny zakładać? Rozumiem że problem nietypowy więc puki co zostawiam.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Enduro » 25 cze 2011, 13:28

to nie musi byc SCV.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tomek22 » 25 cze 2011, 18:57

napewno nie SCV bo wymienialem 2 lata temu i wtedy byly calkiem inne objawy. Teraz jest tak jakby wspomaganie kierownicy za bardzo obciazalo silnik bo to dzieje sie tylko przy kreceniu kierownica.
Początkujący
 
Od: 3 sty 2009, 14:44
Posty: 4

Postprzez Enduro » 25 cze 2011, 23:03

tomek22 napisał(a):.. to dzieje sie tylko przy kreceniu kierownica.

na postoju czy podczas jazdy?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tomek22 » 26 cze 2011, 11:03

na postoju
Początkujący
 
Od: 3 sty 2009, 14:44
Posty: 4

Postprzez Bandit » 26 cze 2011, 14:43

Enduro napisał(a):to nie musi byc SCV.

Dlatego podesłałem mu temat "Gasnąca 6-tka – nie zawór SCV", wygadacie się, a ja później połączę do tamtego, albo zostawię ten w zależności od przyczyny gaśnięcia ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez lubinski-1984 » 21 lis 2011, 17:44

Witam,
może ktoś mi pomoże!?
Posiadam M6 2.0 diesel 136KM 2005 r. Mam taki problem: przy wyjezdzaniu z parkingu ew. maks. skręceniu kierownicy, obroty zaczynaja falować ale w dół i gaśnie. Dodanie gazu czasem załatwi sprawe ale nie zawsze....
Dodam , że przy samochodzie wymieniałem podkładki pod wtryskami, czyszczenie smoka, filtry,olej, i wymieniałem zawór scv....no i nie mam pojęcia co daje takie oznaki...przychodzi mi na myśl pompa vacum lub elektryka, ale sie nie znam, Więc was proszę o pomoc
lubinski-1984
 

Postprzez Didi » 21 lis 2011, 21:13

Proponuje sprawdzić czy w serwie nie masz wody, albo czy Ci sie pompa wspomagania nie blokuje na pasku np. przez napinacz;)
Wierz w Boga,
ale samochód zamykaj.
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2011, 20:14
Posty: 32
Skąd: Zielona Góra
Auto: Rozbita Mazda 323F BG 1992. 1.6 16V 76kW
Benzyna+Gaz
Polowanie na kolejna eFke!

Postprzez Hubix » 21 lis 2011, 22:52

Pompa w M6 nie jest na pasku. Jest napędzana bezpośrednio z rozrządu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez lubinski-1984 » 22 lis 2011, 10:26

Czyli najpierw mam sprawdzić pompę v <co?> . Wg. was to nie jest sprawa elektryki?
lubinski-1984
 

Postprzez Gnat80 » 22 lis 2011, 13:07

Miałem identyczne objawy – pompa wspomagania padła i do tego przekładnia kierownicza,która zarzygała mi pół silnika olejem,po wymianie wszystko ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 18:19
Posty: 240 (0/3)
Skąd: Tuchola
Auto: Mazda 323F
Mazda 6
Zafira
Peugeot 407
Focus 2005
Mazda 3 BL 2.0

Postprzez lubinski-1984 » 22 lis 2011, 14:32

a jaki koszt takiej zabawy, kolumne chyba da sie zregenerowac a pompe ?
lubinski-1984
 

Postprzez Gnat80 » 22 lis 2011, 15:17

U mnie auto zaczęło gasnąć przy ruchu kierownicą gdy było zimne,potem już w czasie jazdy szarpało i to dość konkretnie,doszło do tego że jak był zimny to nie szło ruszyć,musiał pochodzić żeby się rozgrzał.
Po rozebraniu wszystkiego okazało się że kiedyś ktoś grzebał przy przekładni i spierd.... robotę,miałem zarzygany cały rozrząd,pompę i takie tam.Za przekładnie dałem 700zł regenerowaną,pompa 400zł używka,z robocizna 1800zł jakoś tak wyszło.Acha na samym końcu już mi się paliła kontrolka od trakcji.Ogólnie polecam to jak najszybciej zrobić bo ja zwlekałem i koszty miałem przez to dwa razy większe <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 18:19
Posty: 240 (0/3)
Skąd: Tuchola
Auto: Mazda 323F
Mazda 6
Zafira
Peugeot 407
Focus 2005
Mazda 3 BL 2.0

Postprzez lubinski-1984 » 22 lis 2011, 15:53

dzięki za podpowiedź, Pozdrawiam
lubinski-1984
 

Postprzez Grzyby » 23 lis 2011, 01:09

Regeneracja przekładni to koszt 400zł (z roczną gwarancją). Najdroższa w tej imprezie może okazać się sama pompa. Używka w nieznanym stanie to około 500zł – i faktycznie. Jak się to zostawi to w końcu pada pompa.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez lubinski-1984 » 20 gru 2011, 18:06

Witam,
jednak to tylko elektryka....
lubinski-1984
 

Postprzez Steve » 28 gru 2011, 19:16

lubinski-1984 napisał(a):jednak to tylko elektryka....


A konkretnie ?
Jak coś znalazłeś to podziel się wiedzą z ludem , tak jak lud dzieli się z Tobą <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez bambaj » 13 sty 2012, 03:18

przede wszystkim chciałem się przywitać jako że jest to mój pierwszy post :)
miałem ten sam problem z gasnącym autem przy skręcaniu kierownicą, okazało się że miałem włożony nie oryginalny klin pomiędzy wałkiem rozrządu a kółkiem napędzającym pompę wspomagania, przez to występował luz pomiędzy tymi dwoma elementami i czujniki się "rozjeżdżały" (taką informację otrzymałem od mechanika z jednego z polecanych na tym forum warsztatów)
bambaj
 

Postprzez lubinski-1984 » 23 sty 2012, 11:13

Czujnik położenia wałka rozrządu był do wymiany, oraz mechanicy x spieprzyli mi pompę vacuum <glupek2>
lubinski-1984
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6