RX8 HP – 2003.06 – import z US 2009.
Zakup: 08.2009 – 55640km
Wyposażenie seryjne:
- TPMS
- navi
- audio BOSE
- tempomat
- samo-ściemniające lusterko + programowany pilot
- szyberdach
- czarna skórzana tapicerka
- podgrzewane fotele przednie
- DSC/ESP
- reflektory Xenon
- wejście liniowe audio / mini-jack 3.5mm
- kute felgi XXR 522 19x10" ET42 (z dystansamia daje to ET17 przód, ET22 tył)ł
- opony 265/30
- lekkie nakrętki do kół
- aluminiowa podpórka dla nóg pasażera
- brak katalizatora
- wymieniony wydech od katalizatora na jakiegoś customa
- wymieniona miska olejowa
- LEDowe 3cie światło stop + moduł ESS (Emergency Stop Signal)
- wyczyszczona tylna klapa + poprawki lakiernicze
- założone wzmocnione sprzęgło
- zawieszenie gwintowane TEIN Super Street
- dystanse 25mm przód, 22mm tył
- większe hamulce (344x32mm 4ry tłoki Brembo)
- klocki Ferodo DS2500
- wymienione progi
- 7" tablet zamiast ekranu navi
- Reflektory Bi-xenon + światła dzienne
- czujnik zmierzchowy (przełącza pomiędzy światłami dziennymi/mijania)
- wężyki hamulcowe w oplocie
- odnowiona kołyska
- poliuretany w wahaczach przód
- sprężyny APEX (wygląda że jest -50mm z przodu i -35mm z tyłu)
- skrzela
- czarne obrysówki z przodu
- przerobione halogeny na światła dzienne LED (włączanie/wyłączanie z przełącznika halogenów, same gasną po włączeniu pozycyjnych)
- kratki EVO-R + CF front lip
- Wyciszenie drzwi + nowe głośniki
- nowa skrzynia biegów
- Tein EDFC/Active EDFC
Vmax sprawdzony: 245kmh
Wymiana oleju/filtra co 7-8k km
52k km – wymiana świec/cewek
trochę walki ze wspomaganiem zakończonej wywaleniem 2óch kostek na chłodnicy.
100k km – wymiana tarcz/klocków przód/tył oraz wywalenie kata (stan kata – idealny)
106k km – wymiana wydechu od katalizatora
107.5k km – wymiana świec/cewek/kabli oraz pomiar kompresji (7.5-8 na obu rotorach, silnik już był chłodny)
112k km – pomiar mocy na hamowni – 212KM/184Nm
112k km – wymiana rozrusznika na szybszy (video)
117k km – wymiana sprzęgła, montaż zawieszenie gwintowanego, korekta lakieru + powłoka Gtechniq C1+C2v3
120k km – BBK
121k km – wymiana progów, gwint TEIN regeneracja.
122k km – wymiana sanek z tyłu z wahaczami
124k km – wymiana kołyski z przodu, poliuretany wahacze przód.
reszta nie ruszana.
Zdjęcia z dnia zakupu:
Styczeń 2015:
Czerwiec 2015: