Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda6 GJ (2012– 2016) / Mazda6 GL (2016- )

Postprzez fayat » 26 kwi 2013, 10:49

Za 2 h odbieram auto. Soul red, off white, listwy progowe, które z czerwonym lakierem współgrają koncertowo. Mam nadzieję, że salon wyczyści szyby od nosów opierających się gapiów ;).
Początkujący
 
Od: 28 mar 2013, 14:22
Posty: 10
Auto: Mazda 6 GJ skyactiv-D, 175KM MT, 2013

Postprzez Leszkowy » 26 kwi 2013, 12:20

Gratulacje papa
Ja muszę jeszcze czekać prawie dwa msc.
ASO z jakiego miasta Ci zakładało te listwy ? Szukam z WaWy.
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2012, 12:32
Posty: 90 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Skyactiv-G 165KM i-ELOOP MT SkyPASSION. Soul Red.
Sedan.

Postprzez fayat » 26 kwi 2013, 15:15

Gołembiewscy z Białegostoku. Z tego co wiem mają też salon w Wawie. Ten diesel to czysta przyjemność <ok>
Początkujący
 
Od: 28 mar 2013, 14:22
Posty: 10
Auto: Mazda 6 GJ skyactiv-D, 175KM MT, 2013

Postprzez Marcinii » 26 kwi 2013, 15:19

A to widzę, że kolega z tego samego miasta.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Postprzez piotrekkk1985 » 26 kwi 2013, 15:47

fayat napisał(a):Gołembiewscy z Białegostoku. Z tego co wiem mają też salon w Wawie. Ten diesel to czysta przyjemność <ok>

Niech kolega napisze cos o spalaniu jak bedzie mial takie dane. Przyznaje ten dizelek jest swietny.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

PostTen post został usunięty przez Marianek 26 kwi 2013, 21:07.
Powód: Dubel

Postprzez dodziak » 28 kwi 2013, 23:35

fayat napisał(a):Za 2 h odbieram auto. Soul red, off white, listwy progowe


Zapewne jesteś zadowolony :)
W marcu odbierałem pierwszą sztukę którą sprzedano z roku 2013, red soul, benzyna, skypassion – w czarnej skórze.
Dostałem sporo gratisów :)
W Wawie jest tylko serwis – oczywiście jeśli chcesz tam odebrać auto to dostarczą, ale salonu tam nie ma.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2008, 09:53
Posty: 31 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda

Postprzez discus » 29 kwi 2013, 00:35

Spostrzeżenie odnośnie HLA ( nigdy wcześniej nie miałem takiej funkcji w samochodzie) – działa idealnie na wzniesieniach stromych zwłaszcza wyjeżdżając z hal garażowych. Minus to – fakt, iż po zatrzymaniu za wznisieniem trzeba zatrzymać sie na prostej inaczej mocno szarpnie. ( sytuacja gdy przednie koło jest na równym a tylne na pochyłości ze względu na szlaban).
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 12:26
Posty: 95

Postprzez grzegokow1612 » 29 kwi 2013, 09:49

Witam wszystkich Madzia odebrana w środę zrobione 600 km może napiszę troszkę o minusach tego pięknego samochodu no i tutaj miłe zaskoczenie minusów tak naprawdę brak może oprócz tego ze faktycznie jak jedziemy z prędkością około 150 km/h i mamy spory wiatr w dziób to widać delikatne falowanie maski ale jestem przekonany ze prawie każde auto tak ma tylko spowodowane jest to tutaj tym że widzimy brzeg maski przy szybie i mamy punkt odniesienia wystarczyło by zeby szyba u dołu byla czarna i problem znika ( może inaczej nie znika ale byśmy nie byli go świadomi.)
4 bieg troszkę przycina ale myślę ze to kwestia dotarcia się elementów i będzie ok nowy opel też tak miał,
sprzęt grający nie widzi folderów z usb ale może to rozwiążą wydając nowy soft.
i jeszcze jedno nie wiem czy takie było zamierzenie inżynierów z mazdy ale to trochę dziwne ze przy zaciągnięciu hamulca ręcznego gasną światła do jazdy dziennej troszkę to dziwne jak sie w korku nieraz zaciaga delikatnie hamulec reczny, ale pewnie tak ma być chetnie bym się tego pozbył.

A TERAZ PLUSY:
-dobre trzymanie się drogi
– komfort jazdy mimo 19 kół zaskakująco dobry
-przyśpieszenie wystarczające chociaż za szybko o tym mówić bo jeszcze autko na dotarciu a więc i gazem delikatnie się operuje
– nawigacja zasługuje na ogromny plus mimo że menu po angielsku (proponuję wykupić aktualizację map na 18 miesięcy w promocji chyba 270 zl
-małe spalanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-wzrok innych użytkowników drogi (oraz zachwyt ludzi na parkingu "patrz kochanie to ta nowa mazda ależ ona piękna na to żona no chyba nie piękniejsza niż ja ? chwila zastanowienia szturchnięcie męża w bok i odpowiedz oczywiście ze nie ale i tak bym taką chciał") – autentyczne słowa
-HLA działa jak najbardziej prawidłowo nawet przy nie wielkich wzniesieniach ale wtedy trzeba mocniej przycisnąć hamulec.
– wszystkie pozostałe funkcje oprócz automatycznej zmiany świateł i automatu wycieraczek sprawdzone działają jak najbardziej poprawnie.


Gdybym miał wykonywać ponownie wyboru samochodu na pewno będzie to mazda a żona już się zastanawia nad kupnem mniejszej mazdy dla siebie.
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez adamus28 » 29 kwi 2013, 10:56

grzegokow1612 napisał(a):Witam wszystkich Madzia odebrana


Witam jak odbierałeś nie widziałeś tam może mojej madzi czarnej z 2.5 benzynką :D

Gratuluje i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 00:53
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.5 192KM AT 2013 Skypassion
Jet Black Sedan

Postprzez Leszkowy » 29 kwi 2013, 10:58

grzegokow1612 Gratuluję <jupi>
Napisz jak się sprawuje i-stop ? Czy da się nim jakoś sterować tzn. wpływać na to kiedy ma zadziałać a kiedy nie (bo np. na danym skrzyżowaniu jest krótki cykl świateł). Może jakaś odpowiednia kombinacja biegu (luz bąź nie – chodzi mi o skrzynię manualną) czy też siłą nacisku na pedał hamulca. Nie chodzi mi o możliwość wyłączenia całego układu przyciskiem.
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2012, 12:32
Posty: 90 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Skyactiv-G 165KM i-ELOOP MT SkyPASSION. Soul Red.
Sedan.

Postprzez Marcinii » 29 kwi 2013, 11:06

I-stop włącza się jak puścisz sprzęgło na luzie – a więc jak zatrzymałeś samochód i za sekundę masz ruszać to po prostu nie puszczasz sprzęgła.

A tak w ogóle w moim aucie I-stop dopiero zaczął działać po 2000 km, podejrzewam, że akumulator nie był doładowany. I od tamtej pory działa elegancko.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

PostTen post został usunięty przez grzegokow1612 29 kwi 2013, 11:08.

Postprzez grzegokow1612 » 29 kwi 2013, 11:11

ADAMUS28

Jak się nie mylę to chyba jakaś czarna stała od strony podnośnika gdzie transportują samochody do i z salonu za ogrodzeniem ale pewny na 100% nie jestem

Dopisano 29 kwi 2013, 11:17:

Leszkowy napisał(a):grzegokow1612 Gratuluję <jupi>
Napisz jak się sprawuje i-stop ? Czy da się nim jakoś sterować tzn. wpływać na to kiedy ma zadziałać a kiedy nie (bo np. na danym skrzyżowaniu jest krótki cykl świateł). Może jakaś odpowiednia kombinacja biegu (luz bąź nie – chodzi mi o skrzynię manualną) czy też siłą nacisku na pedał hamulca. Nie chodzi mi o możliwość wyłączenia całego układu przyciskiem.

Tylko luz i trzymanie sprzęgla innego sposobu na tą chwilę nie znam

Dopisano 29 kwi 2013, 11:21:

Marcinii napisał(a):A tak w ogóle w moim aucie I-stop dopiero zaczął działać po 2000 km

Mój działał od razu mam pytanie czy masz idealnie prosto kierownice jak jedziesz na wprost?
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez Leszkowy » 29 kwi 2013, 12:17

Marcinii napisał(a):I-stop włącza się jak puścisz sprzęgło na luzie – a więc jak zatrzymałeś samochód i za sekundę masz ruszać to po prostu nie puszczasz sprzęgła.


I wszystko w temacie <ok>
PODZIĘKOWANIA za info. <spoko>
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2012, 12:32
Posty: 90 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Skyactiv-G 165KM i-ELOOP MT SkyPASSION. Soul Red.
Sedan.

Postprzez Marcinii » 29 kwi 2013, 12:20

grzegokow1612 napisał(a):Mój działał od razu mam pytanie czy masz idealnie prosto kierownice jak jedziesz na wprost?


Dziwne pytanie :) Ale chyba tak, w każdym bądź razie nie zauważyłem odstępstw.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Postprzez grzegokow1612 » 29 kwi 2013, 12:26

Marcinii napisał(a):Dziwne pytanie :) Ale chyba tak

jak byś mógł to sprawdz bo ja jak swoją ustawie idealnie na wprost to mazda ucieka w prawo sprawdzana na równej drodze i na autostradzie
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez chmooreck » 29 kwi 2013, 12:36

Pochył jezdni jest w prawą stronę na prawym pasie. Czy jadąc lewym pasem na drodze jedno-jezdniowej nie ucieka Ci w lewo ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1118 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Marcinii » 29 kwi 2013, 14:37

@grzegokow1612: uwzględnij to co pisze użytkownik chmooreck, mam wrażenie że Mazda jest mocno czuła na pochylenia jezdni, a także na wiatr i czasem faktycznie zdarza się że ją sciąga w prawo czy w lewo, ale jak wjadę np. w zalesiony teren gdzie nie ma wiatru to sytuacja wraca do normy.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Postprzez filipwro » 29 kwi 2013, 16:06

Gajdzin napisał(a):Oto dlaczego Mazda6 i broń Boże obecna generacja Accorda:
– Dramatycznie niższe spalanie, (miasto, automat: Accord: 12.0, M6: 8.6)
– Dramatycznie lepsza skrzynia automatyczna (np. Accord 201 koni automat: 0-100km/h w 9,6s. = PORAŻKA! M6 192 konie automat: 7,9s)
– O 2 numery większe koła (całe koła, nie felgi), jak w klasie E, a nawet lux
– Dramatycznie niższa cena (mój M6 2.5 SkyPASSION + Navi, przed zniżkami = 136700, tak samo wyposażony Accord: 157000!)

Muszę Cię zmartwić kolego, ale katalogowych 7,9 sekundy nie osiągniesz, podobnie spalanie 8,6 to bajka. Podobnie jak Ty padłem ofiarą wysokich umiejętności marketingowych Mazdy.

Pewnie, te czasy 7,9 może osiągniesz bez foteli, bezprzęgłowo i jak będziesz ważył 40kg, to spalanie też jeśli będziesz jeździł jak dziad, hamował silnikiem do samego końca i nie będziesz stał w korkach.

Sorry za emocje w poście, ale ja jestem mocno zawiedziony tymi parametrami. Pewnie, dla niektórych może nie ma to takiego znaczenia, ale mnie wkurza, że płacąc tyle pieniędzy nie mam pełnej frajdy z jazdy, a spalanie mam większe niż w starym aucie :( Teraz to załuje, że nie wziąłem wersji 2.0. Osiągi nie są lepsze, ale przynajmniej spalanie bardziej ludzkie.
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2013, 12:39
Posty: 17
Auto: Mazda 6 GJ 2.5AT 192KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6