Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie
fayat napisał(a):Gołembiewscy z Białegostoku. Z tego co wiem mają też salon w Wawie. Ten diesel to czysta przyjemność
Niech kolega napisze cos o spalaniu jak bedzie mial takie dane. Przyznaje ten dizelek jest swietny.
fayat napisał(a):Za 2 h odbieram auto. Soul red, off white, listwy progowe
Zapewne jesteś zadowolony
W marcu odbierałem pierwszą sztukę którą sprzedano z roku 2013, red soul, benzyna, skypassion – w czarnej skórze.
Dostałem sporo gratisów
W Wawie jest tylko serwis – oczywiście jeśli chcesz tam odebrać auto to dostarczą, ale salonu tam nie ma.
Spostrzeżenie odnośnie HLA ( nigdy wcześniej nie miałem takiej funkcji w samochodzie) – działa idealnie na wzniesieniach stromych zwłaszcza wyjeżdżając z hal garażowych. Minus to – fakt, iż po zatrzymaniu za wznisieniem trzeba zatrzymać sie na prostej inaczej mocno szarpnie. ( sytuacja gdy przednie koło jest na równym a tylne na pochyłości ze względu na szlaban).
- Od: 11 mar 2013, 12:26
- Posty: 95
Witam wszystkich Madzia odebrana w środę zrobione 600 km może napiszę troszkę o minusach tego pięknego samochodu no i tutaj miłe zaskoczenie minusów tak naprawdę brak może oprócz tego ze faktycznie jak jedziemy z prędkością około 150 km/h i mamy spory wiatr w dziób to widać delikatne falowanie maski ale jestem przekonany ze prawie każde auto tak ma tylko spowodowane jest to tutaj tym że widzimy brzeg maski przy szybie i mamy punkt odniesienia wystarczyło by zeby szyba u dołu byla czarna i problem znika ( może inaczej nie znika ale byśmy nie byli go świadomi.)
4 bieg troszkę przycina ale myślę ze to kwestia dotarcia się elementów i będzie ok nowy opel też tak miał,
sprzęt grający nie widzi folderów z usb ale może to rozwiążą wydając nowy soft.
i jeszcze jedno nie wiem czy takie było zamierzenie inżynierów z mazdy ale to trochę dziwne ze przy zaciągnięciu hamulca ręcznego gasną światła do jazdy dziennej troszkę to dziwne jak sie w korku nieraz zaciaga delikatnie hamulec reczny, ale pewnie tak ma być chetnie bym się tego pozbył.
A TERAZ PLUSY:
-dobre trzymanie się drogi
– komfort jazdy mimo 19 kół zaskakująco dobry
-przyśpieszenie wystarczające chociaż za szybko o tym mówić bo jeszcze autko na dotarciu a więc i gazem delikatnie się operuje
– nawigacja zasługuje na ogromny plus mimo że menu po angielsku (proponuję wykupić aktualizację map na 18 miesięcy w promocji chyba 270 zl
-małe spalanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-wzrok innych użytkowników drogi (oraz zachwyt ludzi na parkingu "patrz kochanie to ta nowa mazda ależ ona piękna na to żona no chyba nie piękniejsza niż ja ? chwila zastanowienia szturchnięcie męża w bok i odpowiedz oczywiście ze nie ale i tak bym taką chciał") – autentyczne słowa
-HLA działa jak najbardziej prawidłowo nawet przy nie wielkich wzniesieniach ale wtedy trzeba mocniej przycisnąć hamulec.
– wszystkie pozostałe funkcje oprócz automatycznej zmiany świateł i automatu wycieraczek sprawdzone działają jak najbardziej poprawnie.
Gdybym miał wykonywać ponownie wyboru samochodu na pewno będzie to mazda a żona już się zastanawia nad kupnem mniejszej mazdy dla siebie.
4 bieg troszkę przycina ale myślę ze to kwestia dotarcia się elementów i będzie ok nowy opel też tak miał,
sprzęt grający nie widzi folderów z usb ale może to rozwiążą wydając nowy soft.
i jeszcze jedno nie wiem czy takie było zamierzenie inżynierów z mazdy ale to trochę dziwne ze przy zaciągnięciu hamulca ręcznego gasną światła do jazdy dziennej troszkę to dziwne jak sie w korku nieraz zaciaga delikatnie hamulec reczny, ale pewnie tak ma być chetnie bym się tego pozbył.
A TERAZ PLUSY:
-dobre trzymanie się drogi
– komfort jazdy mimo 19 kół zaskakująco dobry
-przyśpieszenie wystarczające chociaż za szybko o tym mówić bo jeszcze autko na dotarciu a więc i gazem delikatnie się operuje
– nawigacja zasługuje na ogromny plus mimo że menu po angielsku (proponuję wykupić aktualizację map na 18 miesięcy w promocji chyba 270 zl
-małe spalanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-wzrok innych użytkowników drogi (oraz zachwyt ludzi na parkingu "patrz kochanie to ta nowa mazda ależ ona piękna na to żona no chyba nie piękniejsza niż ja ? chwila zastanowienia szturchnięcie męża w bok i odpowiedz oczywiście ze nie ale i tak bym taką chciał") – autentyczne słowa
-HLA działa jak najbardziej prawidłowo nawet przy nie wielkich wzniesieniach ale wtedy trzeba mocniej przycisnąć hamulec.
– wszystkie pozostałe funkcje oprócz automatycznej zmiany świateł i automatu wycieraczek sprawdzone działają jak najbardziej poprawnie.
Gdybym miał wykonywać ponownie wyboru samochodu na pewno będzie to mazda a żona już się zastanawia nad kupnem mniejszej mazdy dla siebie.
- Od: 31 sty 2013, 11:19
- Posty: 114
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR
grzegokow1612 Gratuluję
Napisz jak się sprawuje i-stop ? Czy da się nim jakoś sterować tzn. wpływać na to kiedy ma zadziałać a kiedy nie (bo np. na danym skrzyżowaniu jest krótki cykl świateł). Może jakaś odpowiednia kombinacja biegu (luz bąź nie – chodzi mi o skrzynię manualną) czy też siłą nacisku na pedał hamulca. Nie chodzi mi o możliwość wyłączenia całego układu przyciskiem.

Napisz jak się sprawuje i-stop ? Czy da się nim jakoś sterować tzn. wpływać na to kiedy ma zadziałać a kiedy nie (bo np. na danym skrzyżowaniu jest krótki cykl świateł). Może jakaś odpowiednia kombinacja biegu (luz bąź nie – chodzi mi o skrzynię manualną) czy też siłą nacisku na pedał hamulca. Nie chodzi mi o możliwość wyłączenia całego układu przyciskiem.
I-stop włącza się jak puścisz sprzęgło na luzie – a więc jak zatrzymałeś samochód i za sekundę masz ruszać to po prostu nie puszczasz sprzęgła.
A tak w ogóle w moim aucie I-stop dopiero zaczął działać po 2000 km, podejrzewam, że akumulator nie był doładowany. I od tamtej pory działa elegancko.
A tak w ogóle w moim aucie I-stop dopiero zaczął działać po 2000 km, podejrzewam, że akumulator nie był doładowany. I od tamtej pory działa elegancko.

ADAMUS28
Jak się nie mylę to chyba jakaś czarna stała od strony podnośnika gdzie transportują samochody do i z salonu za ogrodzeniem ale pewny na 100% nie jestem
Dopisano 29 kwi 2013, 11:17:
Tylko luz i trzymanie sprzęgla innego sposobu na tą chwilę nie znam
Dopisano 29 kwi 2013, 11:21:
Mój działał od razu mam pytanie czy masz idealnie prosto kierownice jak jedziesz na wprost?
Jak się nie mylę to chyba jakaś czarna stała od strony podnośnika gdzie transportują samochody do i z salonu za ogrodzeniem ale pewny na 100% nie jestem
Dopisano 29 kwi 2013, 11:17:
Leszkowy napisał(a):grzegokow1612 Gratuluję![]()
Napisz jak się sprawuje i-stop ? Czy da się nim jakoś sterować tzn. wpływać na to kiedy ma zadziałać a kiedy nie (bo np. na danym skrzyżowaniu jest krótki cykl świateł). Może jakaś odpowiednia kombinacja biegu (luz bąź nie – chodzi mi o skrzynię manualną) czy też siłą nacisku na pedał hamulca. Nie chodzi mi o możliwość wyłączenia całego układu przyciskiem.
Tylko luz i trzymanie sprzęgla innego sposobu na tą chwilę nie znam
Dopisano 29 kwi 2013, 11:21:
Marcinii napisał(a):A tak w ogóle w moim aucie I-stop dopiero zaczął działać po 2000 km
Mój działał od razu mam pytanie czy masz idealnie prosto kierownice jak jedziesz na wprost?
- Od: 31 sty 2013, 11:19
- Posty: 114
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR
Marcinii napisał(a):I-stop włącza się jak puścisz sprzęgło na luzie – a więc jak zatrzymałeś samochód i za sekundę masz ruszać to po prostu nie puszczasz sprzęgła.
I wszystko w temacie
PODZIĘKOWANIA za info.

Marcinii napisał(a):Dziwne pytanieAle chyba tak
jak byś mógł to sprawdz bo ja jak swoją ustawie idealnie na wprost to mazda ucieka w prawo sprawdzana na równej drodze i na autostradzie
- Od: 31 sty 2013, 11:19
- Posty: 114
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR
@grzegokow1612: uwzględnij to co pisze użytkownik chmooreck, mam wrażenie że Mazda jest mocno czuła na pochylenia jezdni, a także na wiatr i czasem faktycznie zdarza się że ją sciąga w prawo czy w lewo, ale jak wjadę np. w zalesiony teren gdzie nie ma wiatru to sytuacja wraca do normy.
Gajdzin napisał(a):Oto dlaczego Mazda6 i broń Boże obecna generacja Accorda:
– Dramatycznie niższe spalanie, (miasto, automat: Accord: 12.0, M6: 8.6)
– Dramatycznie lepsza skrzynia automatyczna (np. Accord 201 koni automat: 0-100km/h w 9,6s. = PORAŻKA! M6 192 konie automat: 7,9s)
– O 2 numery większe koła (całe koła, nie felgi), jak w klasie E, a nawet lux
– Dramatycznie niższa cena (mój M6 2.5 SkyPASSION + Navi, przed zniżkami = 136700, tak samo wyposażony Accord: 157000!)
Muszę Cię zmartwić kolego, ale katalogowych 7,9 sekundy nie osiągniesz, podobnie spalanie 8,6 to bajka. Podobnie jak Ty padłem ofiarą wysokich umiejętności marketingowych Mazdy.
Pewnie, te czasy 7,9 może osiągniesz bez foteli, bezprzęgłowo i jak będziesz ważył 40kg, to spalanie też jeśli będziesz jeździł jak dziad, hamował silnikiem do samego końca i nie będziesz stał w korkach.
Sorry za emocje w poście, ale ja jestem mocno zawiedziony tymi parametrami. Pewnie, dla niektórych może nie ma to takiego znaczenia, ale mnie wkurza, że płacąc tyle pieniędzy nie mam pełnej frajdy z jazdy, a spalanie mam większe niż w starym aucie
- Od: 22 kwi 2013, 12:39
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5AT 192KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6