[quote="marcin512256"]Witam. Przeczytałem cały temat i nie znalazłem całkowitej odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie o to chodzi, że nie wiem do czego są te kostki które dodaje na zdjęciach. Jedna (ta mniejsza) wg tematu jest od centralnego, więc od czego jest ta druga?. Jeśli w tej kostce co jest więcej pinów podam prąd (nie pamiętam na które piny) to zamek się otwiera a jak dam kable odwrotnie to zamyka.
Pytam, bo u mnie nie ma centralki tylko są same kostki.
Witam rozumiem że centralny zamek fizycznie jest ale praktycznie nie działa, jesli tak to kupujesz alarm samochodowy z wyjsciem na siłowniki i podpinasz. Na poczatek sprawdz ile kabli dochodzi do zamka kierowcy , bo zazwyczaj zamek kierowcy to matka i steruje pozostałymi ale morzesz miec 2 siłowniki master lewe master 1 pr.master 2 ja tak mam w mojej 626 GF krutko stosowano takie rozwiazanie. W samochodach ale dobra sprawa bo jak mi rozwalili bebenek od kierowcy to zawsze mogłem otwożyć od pas.centralny i z pilota (skoda)
foty to skrucona instrukcja instalatora to co przedstawia orazek 1 to poszukam u siebie a co do 2 to ja tego chyba niema. Jesli dobrze widze to centralny zintegrowany z alarmem.
Dopisano 7 sty 2013, 22:34:jesli braki to taki zestaw proponue ale to kwestja kto co lubi

http://allegro.pl/ster-daewoo-honda-hyu ... 08282.html
http://allegro.pl/sterownik-centralnego ... 92548.htmli ile tego znajdziesz ja szukam bardziej dedykowanych bo zdaża się zo koleś ma schematy elek. jak w 2 linku.