Maciej Loret napisał(a):Serwis, w którym ja wymieniałem olej+filtr, również nie polecał Dexelii...
Nalali mi Castrola Edge...
Bo Castrol funduje wycieczki i rozdaje gadżety za wypełnienie planów sprzedaży. No i dealer ma większy narzut na Castrolu.
www.mazdaspeed.pl
Maciej Loret napisał(a):Serwis, w którym ja wymieniałem olej+filtr, również nie polecał Dexelii...
Nalali mi Castrola Edge...
Maciej Loret napisał(a):Serwis, w którym ja wymieniałem olej+filtr, również nie polecał Dexelii...
Nalali mi Castrola Edge...
tomekrvf napisał(a):Maciej Loret napisał(a):Serwis, w którym ja wymieniałem olej+filtr, również nie polecał Dexelii...
Nalali mi Castrola Edge...
Bo Castrol funduje wycieczki i rozdaje gadżety za wypełnienie planów sprzedaży. No i dealer ma większy narzut na Castrolu.
tomekrvf napisał(a):Maciej Loret napisał(a):Serwis, w którym ja wymieniałem olej+filtr, również nie polecał Dexelii...
Nalali mi Castrola Edge...
Bo Castrol funduje wycieczki i rozdaje gadżety za wypełnienie planów sprzedaży. No i dealer ma większy narzut na Castrolu.
Jaksa napisał(a):U nas ( bez DPF ) nie trzeba nic resetowac.peteros1 napisał(a):ale zapomnieliście chyba o kompieGdyby miało byc mniej oleju , producent inaczej wyskalowałby miarkę a w sumie Tomek ma racjęa swoją drogą dlaczego oleju ma być na styk pod górną krechę?tomekrvf napisał(a):Im więcej oleju w silniku tym lepiej dla niego
Jaksa napisał(a):U nas ( bez DPF ) nie trzeba nic resetowac.peteros1 napisał(a):ale zapomnieliście chyba o kompieGdyby miało byc mniej oleju , producent inaczej wyskalowałby miarkę a w sumie Tomek ma racjęa swoją drogą dlaczego oleju ma być na styk pod górną krechę?tomekrvf napisał(a):Im więcej oleju w silniku tym lepiej dla niego
Lestat napisał(a):W trzech warsztatach kategorycznie odradzili mi zalewanie Castrolem, ponoć prawie zaciera silniki.
Lestat napisał(a):W trzech warsztatach kategorycznie odradzili mi zalewanie Castrolem, ponoć prawie zaciera silniki.
LesHecK napisał(a):Jaksa napisał(a):U nas ( bez DPF ) nie trzeba nic resetowac.peteros1 napisał(a):ale zapomnieliście chyba o kompieGdyby miało byc mniej oleju , producent inaczej wyskalowałby miarkę a w sumie Tomek ma racjęa swoją drogą dlaczego oleju ma być na styk pod górną krechę?tomekrvf napisał(a):Im więcej oleju w silniku tym lepiej dla niego
A jak z tym resetem kompa w przypadku DPF/po lifcie, trudny on jest i czy mozna to u ciebe Jaksa zrobić przy zmianie oleju.
Po co dokładnie ten reset jest potrzebny?
LesHecK napisał(a):Jaksa napisał(a):U nas ( bez DPF ) nie trzeba nic resetowac.peteros1 napisał(a):ale zapomnieliście chyba o kompieGdyby miało byc mniej oleju , producent inaczej wyskalowałby miarkę a w sumie Tomek ma racjęa swoją drogą dlaczego oleju ma być na styk pod górną krechę?tomekrvf napisał(a):Im więcej oleju w silniku tym lepiej dla niego
A jak z tym resetem kompa w przypadku DPF/po lifcie, trudny on jest i czy mozna to u ciebe Jaksa zrobić przy zmianie oleju.
Po co dokładnie ten reset jest potrzebny?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6