[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999
PostTen post został usunięty przez siegu 15 kwi 2013, 21:39.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez siegu 15 kwi 2013, 21:39.
Powód: OT

Postprzez MichałB » 14 kwi 2013, 21:16

pewnie to samo co u mnie masz rożnie wersje wahaczy od mazdy 626, ja mam ten sam problem tylko z przednimi kołami, chłopaki od ustawiania zbieżności kół załapali się za głowę jak to zobaczyli i dziwili się ze nie tnie opon
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez sylwo » 15 kwi 2013, 06:51

Ale przy skręcie pewnie traci zbieżność...?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez MichałB » 15 kwi 2013, 14:51

tak, chłopaki mówili ze przy skręcaniu mam rożne kąty skrętu kuł , w dodatku jeden drazek kierowniczy mam krzywy ten z lewej gdzie koło wystaje bardziej. tak jest namieszane u mnie ze musieli mi rozbierać kierownice i przekładać.. bo normalnie nie dało się ustawic tego... teraz planuje wymienić obydwa wahacze i drążki od maglownicy myślę ze wtedy będzie już ok trochę stówek pójdzie :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez sylwo » 15 kwi 2013, 15:08

Jeśli od MX6 podchodzą te części to chętnie się pozbędę ;) maglownicę jeszcze mam. Jak coś to pytaj ;)

PS Xedosy mają bezpośredni wtrysk benzyny? <zawstydzony>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Kacpero » 15 kwi 2013, 16:20

Panowie, w środe oddaje auto do mechanika, wiec pytam dla spokojności....
1.Koła max w prawo, jazda do tyłu --> szybkie stukanie, pukanie = prawy przegub zew?
2.Czy uszkodzone łożyska amortyzatorów powodują stuki w zawieszeniu występujące przy małych predkościach na nierównosciach i czasami przy skrecniu?
3.Mam też luźny prawy przegub wew. – czy to przyczyna drgań podczas mocniejszego przyśpieszania (bieg 1-2) oraz drgań przy ok. 120 km/h?

Bardzo dziękuje za odpowiedz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez sylwo » 15 kwi 2013, 17:27

1. Nie wiem.
2. Tak, jak i kilka innych elementów ;) najpewniej pojechać do SKP.
3. Drgania na "półsprzęgle" czy na biegach? Przy około 120 zaczynają drżeć niewyważone koła.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Kacpero » 15 kwi 2013, 19:13

Dzięki Sylwo. Warsztat jest razem z SKP ;) wszystkie inne tulejki itd były robione dlatego zostały mi tylko te łożyska. Koła są ok. drgania "na gazie" i na luzie przy tych 120 z tym ze na luzie słabsze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez lukkil » 16 kwi 2013, 16:25

te drgania o których mówisz mogą być spowodowane właśnie luzem na podporze półosi – ja u siebie tak miałem
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Lowiec » 16 kwi 2013, 21:16

Szukam przyczyny walenia w przednim zawieszeniu. Efekt dzwiękowy jest taki sam jak w przypadku zużytej tylnej tuleji (motylka) jednak nie występuje zawsze tak jak w przypadku wywalonej tuleji. Zastanawiam się nad gumami stabilizatora, jednak tą tuleją czy może taki efekt generować zużyta/brak poduszki amorka? Byłem na badaniu w spp i niestety nic, żadnych luzów w zawieszeniu a na większych nierównościach, bruku czasem przywali a czasem jest normalnie.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Kacpero » 16 kwi 2013, 21:33

Lowiec napisał(a):Szukam przyczyny walenia w przednim zawieszeniu. Efekt dzwiękowy jest taki sam jak w przypadku zużytej tylnej tuleji (motylka) jednak nie występuje zawsze tak jak w przypadku wywalonej tuleji. Zastanawiam się nad gumami stabilizatora, jednak tą tuleją czy może taki efekt generować zużyta/brak poduszki amorka? Byłem na badaniu w spp i niestety nic, żadnych luzów w zawieszeniu a na większych nierównościach, bruku czasem przywali a czasem jest normalnie.


Chyba mam to samo i wyczytałem ze przyczyną moze byc łożysko amortyzatora. Jutro oddaje do mechanika i przy okzji wymieni te łożyska.... tylko teraz pytanie mi sie nasuwa... czy wystarczy same łożysko czy cała poduszka amortyzatora?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez Lowiec » 16 kwi 2013, 21:36

Przy wymianie tego łożyska "rozpina" się kolumnę i można przy okazji wymienić osłony amorków?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Kacpero » 16 kwi 2013, 21:39

tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez Lowiec » 17 kwi 2013, 00:23

Wymiana tej części załatwia sprawę?
http://allegro.pl/show_item.php?item=3163053787
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez tommyb » 17 kwi 2013, 10:49

Lowiec napisał(a):Przy wymianie tego łożyska "rozpina" się kolumnę i można przy okazji wymienić osłony amorków?


Zgadza się tylko sprężynę trzeba zrzucić,apropo łożysk jak chcesz zadzwoń do Carspeed ,tam kupiłem ori łożyska a dałem parę groszy więcej -ja mam rok po wymianie i jest wszystko ok.
Co do samego łożyska -jak miałem uszkodzone to słychać było przy skręcie taki odgłos jakby się coś mieliło ,tarło -stuków puków niet
[color=#FF8040][/color]Dość rdzy ! -następny t-34 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 14:57
Posty: 159 (0/1)
Skąd: śląsk
Auto: 626 2.0 D RF-7
Xedos Ca 97 1.6 LPG
Premacy Ditd

Postprzez opc12 » 17 kwi 2013, 16:54

Panowie sprawa wyglada tak. Jadac z byle jaka predkoscia podczs wrzucenia luzu silnik strasznie hamuje..tak jakbym uzywał hamulca ;/ po podniesieniu i próbie przekrecenia kola tez jest troche cieżko. Zaciski nie trzymaja bo są zwalone z auta. Co moze być uszkodzone/zużyte..
jadąc moim drugim autem podczas takiej operacjji samochód leci normalnie..
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2012, 16:59
Posty: 29
Skąd: Elgiszewo
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 144 KM

Postprzez sylwo » 17 kwi 2013, 16:56

opc12 napisał(a):Zaciski nie trzymaja bo są zwalone z auta.
Tzn <co?>

No moim zdaniem na luzie to tylko zaciski mogą hamować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Adek311092 » 17 kwi 2013, 19:32

opc12 napisał(a):Panowie sprawa wyglada tak. Jadac z byle jaka predkoscia podczs wrzucenia luzu silnik strasznie hamuje..tak jakbym uzywał hamulca ;/ po podniesieniu i próbie przekrecenia kola tez jest troche cieżko. Zaciski nie trzymaja bo są zwalone z auta. Co moze być uszkodzone/zużyte..
jadąc moim drugim autem podczas takiej operacjji samochód leci normalnie..


Jeśli nie hamulce to może łożysko, ale byłoby słychać
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez Hazu » 17 kwi 2013, 19:37

opc12 napisał(a):silnik strasznie hamuje


Zdaje się że problem dotyczy silnika,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6