[Xedos6 CA] Szybkie pytania
pewnie to samo co u mnie masz rożnie wersje wahaczy od mazdy 626, ja mam ten sam problem tylko z przednimi kołami, chłopaki od ustawiania zbieżności kół załapali się za głowę jak to zobaczyli i dziwili się ze nie tnie opon
Ale przy skręcie pewnie traci zbieżność...?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
tak, chłopaki mówili ze przy skręcaniu mam rożne kąty skrętu kuł , w dodatku jeden drazek kierowniczy mam krzywy ten z lewej gdzie koło wystaje bardziej. tak jest namieszane u mnie ze musieli mi rozbierać kierownice i przekładać.. bo normalnie nie dało się ustawic tego... teraz planuje wymienić obydwa wahacze i drążki od maglownicy myślę ze wtedy będzie już ok trochę stówek pójdzie 
Jeśli od MX6 podchodzą te części to chętnie się pozbędę
maglownicę jeszcze mam. Jak coś to pytaj 
PS Xedosy mają bezpośredni wtrysk benzyny?
PS Xedosy mają bezpośredni wtrysk benzyny?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Panowie, w środe oddaje auto do mechanika, wiec pytam dla spokojności....
1.Koła max w prawo, jazda do tyłu --> szybkie stukanie, pukanie = prawy przegub zew?
2.Czy uszkodzone łożyska amortyzatorów powodują stuki w zawieszeniu występujące przy małych predkościach na nierównosciach i czasami przy skrecniu?
3.Mam też luźny prawy przegub wew. – czy to przyczyna drgań podczas mocniejszego przyśpieszania (bieg 1-2) oraz drgań przy ok. 120 km/h?
Bardzo dziękuje za odpowiedz
1.Koła max w prawo, jazda do tyłu --> szybkie stukanie, pukanie = prawy przegub zew?
2.Czy uszkodzone łożyska amortyzatorów powodują stuki w zawieszeniu występujące przy małych predkościach na nierównosciach i czasami przy skrecniu?
3.Mam też luźny prawy przegub wew. – czy to przyczyna drgań podczas mocniejszego przyśpieszania (bieg 1-2) oraz drgań przy ok. 120 km/h?
Bardzo dziękuje za odpowiedz
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
1. Nie wiem.
2. Tak, jak i kilka innych elementów
najpewniej pojechać do SKP.
3. Drgania na "półsprzęgle" czy na biegach? Przy około 120 zaczynają drżeć niewyważone koła.
2. Tak, jak i kilka innych elementów
3. Drgania na "półsprzęgle" czy na biegach? Przy około 120 zaczynają drżeć niewyważone koła.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Dzięki Sylwo. Warsztat jest razem z SKP
wszystkie inne tulejki itd były robione dlatego zostały mi tylko te łożyska. Koła są ok. drgania "na gazie" i na luzie przy tych 120 z tym ze na luzie słabsze.
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
te drgania o których mówisz mogą być spowodowane właśnie luzem na podporze półosi – ja u siebie tak miałem
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Szukam przyczyny walenia w przednim zawieszeniu. Efekt dzwiękowy jest taki sam jak w przypadku zużytej tylnej tuleji (motylka) jednak nie występuje zawsze tak jak w przypadku wywalonej tuleji. Zastanawiam się nad gumami stabilizatora, jednak tą tuleją czy może taki efekt generować zużyta/brak poduszki amorka? Byłem na badaniu w spp i niestety nic, żadnych luzów w zawieszeniu a na większych nierównościach, bruku czasem przywali a czasem jest normalnie.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Szukam przyczyny walenia w przednim zawieszeniu. Efekt dzwiękowy jest taki sam jak w przypadku zużytej tylnej tuleji (motylka) jednak nie występuje zawsze tak jak w przypadku wywalonej tuleji. Zastanawiam się nad gumami stabilizatora, jednak tą tuleją czy może taki efekt generować zużyta/brak poduszki amorka? Byłem na badaniu w spp i niestety nic, żadnych luzów w zawieszeniu a na większych nierównościach, bruku czasem przywali a czasem jest normalnie.
Chyba mam to samo i wyczytałem ze przyczyną moze byc łożysko amortyzatora. Jutro oddaje do mechanika i przy okzji wymieni te łożyska.... tylko teraz pytanie mi sie nasuwa... czy wystarczy same łożysko czy cała poduszka amortyzatora?
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
Przy wymianie tego łożyska "rozpina" się kolumnę i można przy okazji wymienić osłony amorków?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Przy wymianie tego łożyska "rozpina" się kolumnę i można przy okazji wymienić osłony amorków?
Zgadza się tylko sprężynę trzeba zrzucić,apropo łożysk jak chcesz zadzwoń do Carspeed ,tam kupiłem ori łożyska a dałem parę groszy więcej -ja mam rok po wymianie i jest wszystko ok.
Co do samego łożyska -jak miałem uszkodzone to słychać było przy skręcie taki odgłos jakby się coś mieliło ,tarło -stuków puków niet
[color=#FF8040][/color]Dość rdzy ! -następny t-34 :D
Panowie sprawa wyglada tak. Jadac z byle jaka predkoscia podczs wrzucenia luzu silnik strasznie hamuje..tak jakbym uzywał hamulca ;/ po podniesieniu i próbie przekrecenia kola tez jest troche cieżko. Zaciski nie trzymaja bo są zwalone z auta. Co moze być uszkodzone/zużyte..
jadąc moim drugim autem podczas takiej operacjji samochód leci normalnie..
jadąc moim drugim autem podczas takiej operacjji samochód leci normalnie..
- Od: 23 paź 2012, 16:59
- Posty: 29
- Skąd: Elgiszewo
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 144 KM
Tznopc12 napisał(a):Zaciski nie trzymaja bo są zwalone z auta.

No moim zdaniem na luzie to tylko zaciski mogą hamować.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
opc12 napisał(a):Panowie sprawa wyglada tak. Jadac z byle jaka predkoscia podczs wrzucenia luzu silnik strasznie hamuje..tak jakbym uzywał hamulca ;/ po podniesieniu i próbie przekrecenia kola tez jest troche cieżko. Zaciski nie trzymaja bo są zwalone z auta. Co moze być uszkodzone/zużyte..
jadąc moim drugim autem podczas takiej operacjji samochód leci normalnie..
Jeśli nie hamulce to może łożysko, ale byłoby słychać

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6