Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
u pompiarza dopiero stoi, myśle że to co wymieniłem za 2200 nie jest jakąś straszną ilością biorąc pod uwagę rozebranie silnika w drobny mak. Same uszczelki 400 swiece 300 płaszczyzna i gniazda świec 200 po znajomości. Do tego dochodzą części rozrządu to wg Ciebie dużo czy mało?
A to w ogole jest pompa mazdy? jakos nie pasuja mi rurki paliwowe oraz ten ROM ( czarna kostka ) w mazdzie jest po drugiej stronie – smierdzi mi to OPLEM... niemieckie auta mają takie smieszne zaciskowe cybanty na koncach przewodów paliwowych.magicadm napisał(a):Może firma regenerująca pompę po prostu sie podpisała
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Panowie może mnie ktoś uświadomić czy któryś z zaworów (TCV SPV) zwany jest zaworem dawkowania? I czy tenże zawór dawkowania w Premacy '99 DiTD jest nieosiągalny bądź trudno osiągalny? Jeśli tak to dlaczego? Przez cenę? Bo domyślam się że tani nie jest po przeczytaniu o cenach w innych wątkach
Osiągalny tu www.mabi.plnick555 napisał(a): czy tenże zawór dawkowania w Premacy '99 DiTD jest nieosiągalny bądź trudno osiągalny?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):A to w ogole jest pompa mazdy? jakos nie pasuja mi rurki paliwowe oraz ten ROM ( czarna kostka ) w mazdzie jest po drugiej stronie – smierdzi mi to OPLEM...
Jest to od Opla. Denso V5 pilot i od tej pompy nic nie pasuje do V5 w mazdach
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Nos mnie jednak nie zawiódł ....tomekrvf napisał(a):Jest to od Opla
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Po wypaleniu zbiornika paliwa zalanego formułą STP do czyszczenia wtryskiwaczy zauważyłem, że:
1. Ogólnie poprawiła się dynamika samochodu,
2. Znacznie obniżył się poziom hałasu wewnątrz samochodu (niegdyś na skali miałem 26-30 i słyszalne buczenie, obecnie 16-17 i jest super)
3. Dodanie STP do ON w ogóle nie zamuliło samochodu.
Panowie z czystym sumieniem powiem Wam, że ten preparat naprawdę działa i to do tego stopnia, że mam ochotę bez przerwy na nim jeździć. W pewnym momencie miałem wrażenie, że silnik pracuje tak cicho jak benzyniak.
Gorąco polecam każdemu.
1. Ogólnie poprawiła się dynamika samochodu,
2. Znacznie obniżył się poziom hałasu wewnątrz samochodu (niegdyś na skali miałem 26-30 i słyszalne buczenie, obecnie 16-17 i jest super)
3. Dodanie STP do ON w ogóle nie zamuliło samochodu.
Panowie z czystym sumieniem powiem Wam, że ten preparat naprawdę działa i to do tego stopnia, że mam ochotę bez przerwy na nim jeździć. W pewnym momencie miałem wrażenie, że silnik pracuje tak cicho jak benzyniak.
Gorąco polecam każdemu.
Paweł M. napisał(a):Panowie z czystym sumieniem powiem Wam, że ten preparat naprawdę działa i to do tego stopnia, że mam ochotę bez przerwy na nim jeździć. W pewnym momencie miałem wrażenie, że silnik pracuje tak cicho jak benzyniak.
Ehhh – pisałem o tym ze dwa lata temu, chociaz mówiłem o xeramicu – ale wnioski są identyczne.
Nie należy stosowac preparatu częściej niż raz do roku bądź po większym przebiegu – 20-30kkm.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Paweł M. napisał(a):Panowie z czystym sumieniem powiem Wam, że ten preparat naprawdę działa i to do tego stopnia, że mam ochotę bez przerwy na nim jeździć.
Z tym to oczywiście żartowałem. Zdecydowałem, że będę zalewał raz w roku po sezonie zimowym.
Paweł M. napisał(a):Zdecydowałem, że będę zalewał raz w roku po sezonie zimowym
Chyba rozsądniej właśnie PRZED sezonem zimowym.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Niedawno miałem pierwsze tankowanie madzi i zalałem Xeramic Extra Cleaner + SupraDiesel do pełna i po wypaleniu połowy zbiornika
i jest znacząco lepiej w niższym zakresie obrotów.
Jednakże pali tą mieszankę jak smok
Połowa zbiornika a ja dopiero przejechałem 300km po Krakowie
Wcześniej nie robiłem pomiarów ale przynajmniej wskazówka nie leciała w dół w oczach
Wiem, że xANDy pisał o większym spalaniu mieszanki z Xeramic'iem ale żeby aż tak... No nic, wyjeżdżę do końca i pozostaje mieć nadzieję, że na czystym paliwie będzie mniej paliła.
Paweł M. napisał(a):Ogólnie poprawiła się dynamika samochodu
i jest znacząco lepiej w niższym zakresie obrotów.
Jednakże pali tą mieszankę jak smok

Wcześniej nie robiłem pomiarów ale przynajmniej wskazówka nie leciała w dół w oczach
Wiem, że xANDy pisał o większym spalaniu mieszanki z Xeramic'iem ale żeby aż tak... No nic, wyjeżdżę do końca i pozostaje mieć nadzieję, że na czystym paliwie będzie mniej paliła.
A powiedzcie czy ta supradiesel to dobry pomysł? Bo mam jakoś mieszane uczucia i mam wrażenie że verwa lepsza tym bardziej że w cupowym golfie zdażało się ją nam stosowac i auto jechało jak trzeba....
poflek napisał(a):zalałem Xeramic Extra Cleaner + SupraDiesel
Zaznaczyłem pogrubieniem powód tego smoczego zachowania. DiTD najlepiej jeździ na zwykłym paliwie. Inne przepala jak odkurzacz.poflek napisał(a):Jednakże pali tą mieszankę jak smok
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6