[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...
Tadziol, racja
ale jeżeli coś spada to jest jedynie metr kwadratowy przestrzeni do przeszukania, nie ważne czy spadnie w sypki piasek, beton czy zatrzyma się gdzieś po drodze
Jak to sprężynka, to może odstrzelić na jakąć odległość ale zawsze można dojść gdzie poleciała. A najlepiej za wczasu się zabezpieczyć przed takimi przygodami 
ale jeżeli coś spada to jest jedynie metr kwadratowy przestrzeni do przeszukania, nie ważne czy spadnie w sypki piasek, beton czy zatrzyma się gdzieś po drodze
Witam
Panowie i Panie zaraz zadam głupie pytanie.
Możecie mi podsunąć podpowiedź jak to jest, że raz zredukuje i zostawię za sobą czarną chmurę a raz nie?
Chmura ta nie jest wybitnie czarna, smolista, raczej standardowa "diesel'owska"
Czy to jest coś naturalnego? Od czego to może zależeć? Niedługo szykuję się z ojcem na wymianę rozrządu, pierścieni na cylindrach jednak pada również podejrzenie na wtryski [słusznie?]
Będę wdzięczny za okazaną pomoc
Pozdrawiam
Panowie i Panie zaraz zadam głupie pytanie.
Możecie mi podsunąć podpowiedź jak to jest, że raz zredukuje i zostawię za sobą czarną chmurę a raz nie?
Chmura ta nie jest wybitnie czarna, smolista, raczej standardowa "diesel'owska"
Czy to jest coś naturalnego? Od czego to może zależeć? Niedługo szykuję się z ojcem na wymianę rozrządu, pierścieni na cylindrach jednak pada również podejrzenie na wtryski [słusznie?]
Będę wdzięczny za okazaną pomoc
Pozdrawiam
- Od: 10 gru 2010, 14:55
- Posty: 130 (1/0)
- Skąd: Poniatowa / Lublin
- Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
Marceli Szpak napisał(a):Niedługo szykuję się z ojcem na wymianę rozrządu, pierścieni na cylindrach jednak pada również podejrzenie na wtryski
A pierścienie dlaczego chcesz wymieniać?
Czarna chmura wynika raczej z niepełnego spalania. Także może przy ostrej redukcji wydmuchujesz sadzę z wydechu.
smile napisał(a):Marceli Szpak napisał(a):Niedługo szykuję się z ojcem na wymianę rozrządu, pierścieni na cylindrach jednak pada również podejrzenie na wtryski
A pierścienie dlaczego chcesz wymieniać?
Czarna chmura wynika raczej z niepełnego spalania. Także może przy ostrej redukcji wydmuchujesz sadzę z wydechu.
Ojciec całe życie dłubał w mazdowskich dizlach, twierdzi, że czasem kopcenie może się brać z nieszczelnych pierścieni.
Czyli czasem dobrze tak od czasu do czasu przedmuchać ten odkurzacz
Dzięki za info
- Od: 10 gru 2010, 14:55
- Posty: 130 (1/0)
- Skąd: Poniatowa / Lublin
- Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
Wracając do zguby z zaworu FSO to znalazłem gadzine ! Głośnik w dłoń i na kolana , a ona sobie leży spokojnie na widoku , tylko nie na tym metrze kwadratowym co powinna . Umyta , założona , zawór działa. Dobrze że nie została rozdeptana
. Komp chyba wykrył jej brak bo wywalił błąd 1182 i auto było zmulone , ale to było rano teraz już w porządku.

- Od: 3 lip 2011, 19:14
- Posty: 74
- Skąd: Gorlice
- Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km
Marceli Szpak napisał(a):Ojciec całe życie dłubał w mazdowskich dizlach, twierdzi, że czasem kopcenie może się brać z nieszczelnych pierścieni.
Ja raczej nie czepiał bym się pierścieni a raczej zwrócił bym uwagę na układ paliwowy.
Neonixos666 napisał(a):Marceli Szpak napisał(a):Ojciec całe życie dłubał w mazdowskich dizlach, twierdzi, że czasem kopcenie może się brać z nieszczelnych pierścieni.
Ja raczej nie czepiał bym się pierścieni a raczej zwrócił bym uwagę na układ paliwowy.
A dokładnie jakąś część układu możesz wymienić ?
- Od: 10 gru 2010, 14:55
- Posty: 130 (1/0)
- Skąd: Poniatowa / Lublin
- Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
kabe napisał(a):Wracając do zguby z zaworu FSO to znalazłem gadzine ! Głośnik w dłoń i na kolana , a ona sobie leży spokojnie na widoku , tylko nie na tym metrze kwadratowym co powinna





Marceli Szpak napisał(a):A dokładnie jakąś część układu możesz wymienić ?Będę bardzo wdzięczny
dymek przy redukcji często się zdarza a spowodowany jest tym że wtryski już podają a jeszcze powietrza brak lub wtryski nie wystarczająco rozpylają paliwo przy chwilowym spadkiem doładowania. Skupił bym się nad wtryskami oraz czystością układu. Gdyby to były pierścienie to na wysokich obrotach prawdopodobnie dymił by na lekko niebiesko i ubywało by oleju, o spadku mocy nie wspomnę.
Ja jak miałem naprawdę ,,mocne" oporniki przy redukcji był wielki czarny bąk ale to tłumaczy się dość długim wtryskiem i turbo które potrzebowało chwili.
smile napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Ja jak miałem naprawdę ,,mocne" oporniki przy redukcji był wielki czarny bąk
Jak mocne miałeś?
Aż parzyły

To nie temat o opornikach tak wiec nie dłubmy tego
Neonixos666 napisał(a):z resztą ja z tym skończyłem.
jasne
Neonixos666 napisał(a):2x50
tez takie czasami zalaczam jak mozy potrzeba
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):jasne
serio, może kiedyś boxa kupie

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6