[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 19:32

w GW z DiTD są chyba tarcze 273 takie jak ma mazda6 1.8 bo w GF są 255.

Potrzebne mi są zaciski od tego modelu bo chce większe hamulce założyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 19:45

Rikiego zapytaj, ew. Siwego bo coś kombinowali z tym.
ale szczerze – po założeniu nowych klocków i tarcz, po prostu bajka z hamowaniem. teraz się szykuje powoli zmiana z tyłu, ale nie ja płacę, więc nie narzucam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 19:53

kierownik napisał(a):Rikiego zapytaj


Riki ma od Mazdy6 citd czyli jeszcze większe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 20:26

żeby Ci później fele na to weszły ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 20:28

te od M6 mieszczą się na 15" tak że nie ma problemu żeby hamulce od GW się zmieściły bo obecnie mam 15" a na wiosnę zakładam 16"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 20:33

uu – to to profilek nie na nasze krawężniki chyba? ale ogólnie jak bez przesadyzmu, to duże fele ładnie wyglądają. w tej co jeżdżę są 14 zimówki i letnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 20:48

obecnie mam profil 55 a przy 16" będzie 50. Rozmiary są takie jakie fabryka przewidziała tak ze nie będzie tak źle. dobra koniec o felgach to temat o ditd :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 20:49

może i być 40, tylko na jaką szerokość opony?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 21:00

kierownik napisał(a):może i być 40, tylko na jaką szerokość opony?


wchodzi w grę tylko 195
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 21:03

no tak, do BJ raczej tak... no to nieźle, byleby felg i opon nie zmęczyć na krawężnikach.
mam nadzieję, że pokażesz jak to będzie wyglądało ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 21:08

w moim temacie jest opisane co i jak ma być :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 21:31

w wolnych chwilach poczytam. na wstępie mogę powiedzieć, że wnętrze super, tylko mnie rozwala to samo co w innych poliftowych – białe zegary. co do mnie takie przyjedzie, to się napatrzeć nie mogę na taki badziew... wybacz szczerość, ale jak dla mnie takie coś to w grze NFS mogę oglądać a nie w stuparokonnym silniku Diesel ;) totalnie mi to nie pasuje. ale te 136 KM... bajka <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 21:57

no białe zegary myślę że powinny być w sportivie a nie w dieslu ale tak już dała fabryka to co poradzić.
a te 136km może mieć każdy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 22:05

kwestia gustu ;)
136, to chyba tylko w poliftowej ;) we wcześniejszej mamy ponad 10% mniej na wstępie, ale jest co zrobić.
jak ktoś słyszy o dwulitrowym motorze w turbodizlu i 90 KM to się dziwi :D
idę w kimono, bo jutro trasa na wawę i pomorze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 4 paź 2011, 23:59

Aby założyć klocek i hebel od GG L8 (to samo ma GW DiTD) wystarczy zmienić jarzmo (tak jest w przypadku GFa) – ja poszedłem dalej i zmieniłem cały zacisk – polecam modyfikację. :) choć na BJcie nie przerabiałem tematu...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 5 paź 2011, 17:50

Riki napisał(a):Aby założyć klocek i hebel od GG L8 (to samo ma GW DiTD) wystarczy zmienić jarzmo (tak jest w przypadku GFa) – ja poszedłem dalej i zmieniłem cały zacisk – polecam modyfikację. :) choć na BJcie nie przerabiałem tematu...


rozumiem że mówisz o zaciskach na tarczę 273mm? bo ja właśnie dobrałem od toyoty tarcze 275 i teraz chce zaciski, wejdą albo od Bj Sportive albo z GW ditd albo M6 1.8- bynajmniej taka jest teoria.

zaciekawiłeś mnie tym jarzmem bo jeśli da się w 626 to w bj pewnie też bo to to samo chyba.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 5 paź 2011, 19:29

Neonixos666 napisał(a):rozumiem że mówisz o zaciskach na tarczę 273mm?


Mhm.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez gallu82 » 6 paź 2011, 23:46

Siema ziomy!!! <faja>
Widzę tutaj baaaardzo luźne rozmowy... jestem posiadaczem mazdy 323F DITD RF2A 2000r. 101KM ( tak wychodzi z Vinu i z rozrządu bo w papierach mam 90KM <glupek2>
moja magda ma przejechane minimalnie 320tkm. dużo by opowiadać... kupiłem ja jak miała 280tkm. oczywiscie z zapchanym dolotem i szarpanką w zimie... (B4B5 mam nadzieje). o remonciku zawieszenia, wymianie poduszek,. zaślepieniu egr i walce z rdzą nie wspomne ale to pikuś... jestem świeżo po wymianie(chyba) głowicy rozdzielacza w pompie, koszt 900 pln. ( to chyba wymienili) nie paliła na ciepłym i reg. zaworów. i od wymiany mam problemik... po przekręceniu kluczyka nie zawsze miga mi kontrolka świec żarowych..ale jak nie mignie to skazówka temperatury idzie na max wiec od nowa przekrecam kluczyk (dwa albo 3 razy) i mignie wtedy wskazówka temp. wraca do normy... musze to rozgryżć... <nauka>
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Neonixos666 » 6 paź 2011, 23:51

jak miga to jest błąd, odczytaj go i będziesz miał rozwiązanie. Poczytaj poradnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gallu82 » 7 paź 2011, 11:59

Hej, miałem na myśli jedno mignięcie które zawsze powinno być (tak myślę) po przekręceniu kluczyka , w zimie świece grzeja więc jest dłuższe... natomiast latem to zapewne taki test układu stwierdzający że jest git i można podawać zasilanie na pompę, ja to tak rozumiem... a poradnik mam prawie w jednym palcu... pozatym nie mam zadnych innych mignięć <nie> myśle że to coś sieje na elektronice...
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6