[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...
w GW z DiTD są chyba tarcze 273 takie jak ma mazda6 1.8 bo w GF są 255.
Potrzebne mi są zaciski od tego modelu bo chce większe hamulce założyć.
Potrzebne mi są zaciski od tego modelu bo chce większe hamulce założyć.
Rikiego zapytaj, ew. Siwego bo coś kombinowali z tym.
ale szczerze – po założeniu nowych klocków i tarcz, po prostu bajka z hamowaniem. teraz się szykuje powoli zmiana z tyłu, ale nie ja płacę, więc nie narzucam
ale szczerze – po założeniu nowych klocków i tarcz, po prostu bajka z hamowaniem. teraz się szykuje powoli zmiana z tyłu, ale nie ja płacę, więc nie narzucam
kierownik napisał(a):Rikiego zapytaj
Riki ma od Mazdy6 citd czyli jeszcze większe.
te od M6 mieszczą się na 15" tak że nie ma problemu żeby hamulce od GW się zmieściły bo obecnie mam 15" a na wiosnę zakładam 16"
uu – to to profilek nie na nasze krawężniki chyba? ale ogólnie jak bez przesadyzmu, to duże fele ładnie wyglądają. w tej co jeżdżę są 14 zimówki i letnie
obecnie mam profil 55 a przy 16" będzie 50. Rozmiary są takie jakie fabryka przewidziała tak ze nie będzie tak źle. dobra koniec o felgach to temat o ditd 
kierownik napisał(a):może i być 40, tylko na jaką szerokość opony?
wchodzi w grę tylko 195
no tak, do BJ raczej tak... no to nieźle, byleby felg i opon nie zmęczyć na krawężnikach.
mam nadzieję, że pokażesz jak to będzie wyglądało
mam nadzieję, że pokażesz jak to będzie wyglądało
w moim temacie jest opisane co i jak ma być 
w wolnych chwilach poczytam. na wstępie mogę powiedzieć, że wnętrze super, tylko mnie rozwala to samo co w innych poliftowych – białe zegary. co do mnie takie przyjedzie, to się napatrzeć nie mogę na taki badziew... wybacz szczerość, ale jak dla mnie takie coś to w grze NFS mogę oglądać a nie w stuparokonnym silniku Diesel
totalnie mi to nie pasuje. ale te 136 KM... bajka 
no białe zegary myślę że powinny być w sportivie a nie w dieslu ale tak już dała fabryka to co poradzić.
a te 136km może mieć każdy
a te 136km może mieć każdy
kwestia gustu 
136, to chyba tylko w poliftowej
we wcześniejszej mamy ponad 10% mniej na wstępie, ale jest co zrobić.
jak ktoś słyszy o dwulitrowym motorze w turbodizlu i 90 KM to się dziwi
idę w kimono, bo jutro trasa na wawę i pomorze
136, to chyba tylko w poliftowej
jak ktoś słyszy o dwulitrowym motorze w turbodizlu i 90 KM to się dziwi
idę w kimono, bo jutro trasa na wawę i pomorze
Aby założyć klocek i hebel od GG L8 (to samo ma GW DiTD) wystarczy zmienić jarzmo (tak jest w przypadku GFa) – ja poszedłem dalej i zmieniłem cały zacisk – polecam modyfikację.
choć na BJcie nie przerabiałem tematu...
Riki napisał(a):Aby założyć klocek i hebel od GG L8 (to samo ma GW DiTD) wystarczy zmienić jarzmo (tak jest w przypadku GFa) – ja poszedłem dalej i zmieniłem cały zacisk – polecam modyfikację.choć na BJcie nie przerabiałem tematu...
rozumiem że mówisz o zaciskach na tarczę 273mm? bo ja właśnie dobrałem od toyoty tarcze 275 i teraz chce zaciski, wejdą albo od Bj Sportive albo z GW ditd albo M6 1.8- bynajmniej taka jest teoria.
zaciekawiłeś mnie tym jarzmem bo jeśli da się w 626 to w bj pewnie też bo to to samo chyba.
Siema ziomy!!!
Widzę tutaj baaaardzo luźne rozmowy... jestem posiadaczem mazdy 323F DITD RF2A 2000r. 101KM ( tak wychodzi z Vinu i z rozrządu bo w papierach mam 90KM
moja magda ma przejechane minimalnie 320tkm. dużo by opowiadać... kupiłem ja jak miała 280tkm. oczywiscie z zapchanym dolotem i szarpanką w zimie... (B4B5 mam nadzieje). o remonciku zawieszenia, wymianie poduszek,. zaślepieniu egr i walce z rdzą nie wspomne ale to pikuś... jestem świeżo po wymianie(chyba) głowicy rozdzielacza w pompie, koszt 900 pln. ( to chyba wymienili) nie paliła na ciepłym i reg. zaworów. i od wymiany mam problemik... po przekręceniu kluczyka nie zawsze miga mi kontrolka świec żarowych..ale jak nie mignie to skazówka temperatury idzie na max wiec od nowa przekrecam kluczyk (dwa albo 3 razy) i mignie wtedy wskazówka temp. wraca do normy... musze to rozgryżć...
Widzę tutaj baaaardzo luźne rozmowy... jestem posiadaczem mazdy 323F DITD RF2A 2000r. 101KM ( tak wychodzi z Vinu i z rozrządu bo w papierach mam 90KM

moja magda ma przejechane minimalnie 320tkm. dużo by opowiadać... kupiłem ja jak miała 280tkm. oczywiscie z zapchanym dolotem i szarpanką w zimie... (B4B5 mam nadzieje). o remonciku zawieszenia, wymianie poduszek,. zaślepieniu egr i walce z rdzą nie wspomne ale to pikuś... jestem świeżo po wymianie(chyba) głowicy rozdzielacza w pompie, koszt 900 pln. ( to chyba wymienili) nie paliła na ciepłym i reg. zaworów. i od wymiany mam problemik... po przekręceniu kluczyka nie zawsze miga mi kontrolka świec żarowych..ale jak nie mignie to skazówka temperatury idzie na max wiec od nowa przekrecam kluczyk (dwa albo 3 razy) i mignie wtedy wskazówka temp. wraca do normy... musze to rozgryżć...

mechanicy to tez ludzie
- Od: 31 sie 2011, 21:40
- Posty: 45
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F DITD RF2A
jak miga to jest błąd, odczytaj go i będziesz miał rozwiązanie. Poczytaj poradnik
Hej, miałem na myśli jedno mignięcie które zawsze powinno być (tak myślę) po przekręceniu kluczyka , w zimie świece grzeja więc jest dłuższe... natomiast latem to zapewne taki test układu stwierdzający że jest git i można podawać zasilanie na pompę, ja to tak rozumiem... a poradnik mam prawie w jednym palcu... pozatym nie mam zadnych innych mignięć
myśle że to coś sieje na elektronice...

mechanicy to tez ludzie
- Od: 31 sie 2011, 21:40
- Posty: 45
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F DITD RF2A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6