[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez jak30 » 7 wrz 2011, 23:09

witam
właśnie zregenerowałem pompę wtryskowa w madzi i piszą na fakturze że wymienili zawór regulacji kąta ktoś mi podpowie ci to jest
Czy to inaczej mówiąc może zawór SPV lub TCV
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 12:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Postprzez Riki » 8 wrz 2011, 11:06

kiero podrzuć VIN na PW :D dzwoniłes wczoraj ale tutaj, w górach różnie z zasięgiem :|
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Arni_Toruń » 8 wrz 2011, 22:21

jak30 napisał(a):witam
właśnie zregenerowałem pompę wtryskowa w madzi i piszą na fakturze że wymienili zawór regulacji kąta ktoś mi podpowie ci to jest
Czy to inaczej mówiąc może zawór SPV lub TCV


od regulacji kąta jest TCV. SPV jest od regulacji dawki.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Neonixos666 » 8 wrz 2011, 22:24

a jak się reguluje kąt wtrysku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Erastotenes » 8 wrz 2011, 23:34

Neonixos proponuje rozejrzeć się w Carspeedzie za chłodnicą jeśli jej na gwałt potrzebujesz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez YgooR » 9 wrz 2011, 01:36

kierownik napisał(a):czemu chłodnica jest taka droga?

Jeżeli uszkodzony jest rdzeń aluminiowy można go wymienić, cena około 400 zl, oczywiście zależy od zakładu.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Kety » 9 wrz 2011, 14:57

Neonixos666 napisał(a):a jak się reguluje kont wtrysku?
Pewnie komputer steruje katem wtrysku, a ten czujnik TCV mu dostarcza informacji. Recznie sie raczej tego nie ustawia :) w programie jest pewno zapisane w zaleznosci od warunkow.
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez Neonixos666 » 9 wrz 2011, 16:57

Erastotenes napisał(a):Neonixos proponuje rozejrzeć się w Carspeedzie za chłodnicą jeśli jej na gwałt potrzebujesz.


Mi nie potrzeba, to kolega wyżej się pytał :P

Kety napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):a jak się reguluje kont wtrysku?
Pewnie komputer steruje katem wtrysku, a ten czujnik TCV mu dostarcza informacji. Recznie sie raczej tego nie ustawia :) w programie jest pewno zapisane w zaleznosci od warunkow.


aha no to już wszystko jasne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 9 wrz 2011, 17:15

jak pytalem o czyszczenie kolektora dolotowego to powiedzieli ze bez zdejmowania pompy nieda rady a niechca jej wyciagac bo bedzie trzeba ustawiac kąt wtrysku a niemaja steroskopu czy jakos tak zeby to zrobic. a niemaja bo badzo malo jest aut z tym silnikiem :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 9 wrz 2011, 17:37

boczek86 napisał(a):jak pytalem o czyszczenie kolektora dolotowego to powiedzieli ze bez zdejmowania pompy nieda rady a niechca jej wyciagac bo bedzie trzeba ustawiac kąt wtrysku a niemaja steroskopu czy jakos tak zeby to zrobic. a niemaja bo badzo malo jest aut z tym silnikiem :(


głupota bo Riki wyjmował kolektor bez zdejmowania pompy, a poza tym to kółko zostaje z rozrządem a pompę osobno można wyjąć bez ustawianie niczego przy montażu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Arni_Toruń » 10 wrz 2011, 10:14

Kety napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):a jak się reguluje kont wtrysku?
Pewnie komputer steruje katem wtrysku, a ten czujnik TCV mu dostarcza informacji. Recznie sie raczej tego nie ustawia :) w programie jest pewno zapisane w zaleznosci od warunkow.


czujnik położenia tłokorozdzielacza jest w środku w pompie, TCV jest elementem wykonawczym. Chyba będzie trzeba opisać gdzieś dokładniej całą zasadę działania pompy wtryskowej i jej sterowanie.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez kierownik » 11 wrz 2011, 17:23

Neonixos666 napisał(a):głupota bo Riki wyjmował kolektor bez zdejmowania pompy, a poza tym to kółko zostaje z rozrządem a pompę osobno można wyjąć bez ustawianie niczego przy montażu.

niby tak, ale żeby się do paru śrubek dostać potrzebny jest bardzo ciekawy kluczyk :D
próbowałem robić bez tego i dałem sobie spokój – z resztą za pytaj Rikiego. ja w kilku czyściłem wszystko bez samego kolektora dolotowego – chyba, że rozrząd był przy okazji do roboty, to samą pompę ściągnąć nie problem i wtedy dolot idzie łatwo.

chłodnica niby cała – spiął ją koleś tylko opaskami, bo ją trochę rozdymało przy ciśnieniu. przy mnie sprawdzał, więc mu wierzę :) nigdzie indziej wycieków nie znalazłem, więc będzie obserwacja...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Bandit » 16 wrz 2011, 23:32

Bandit napisał(a):Z głębokim żalem zawiadamiam, iż zmuszony jestem zrezygnować z funkcji moderatora ds klekotów.

Wklejam to też tu aby się z wami pożegnać bo przez najbliższy czas nie będę tu częstym gościem <płacze>
Zostawiam was wszystkich pod opieką kolegi Neonixos666 i on teraz będzie was gonił za wszelkie OT i nieprzestrzeganie regulaminu i słuchać mi się go i pomagać mu w razie potrzeby (magiczny guziczek "zgłoś post") <cisza> bo nowy moderator będzie wlepiał ostrzeżenia bez ostrzeżenia :D

Pogrążony w smutku Bandit :(
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 16 wrz 2011, 23:51

Bandit napisał(a):
Bandit napisał(a):Z głębokim żalem zawiadamiam, iż zmuszony jestem zrezygnować z funkcji moderatora ds klekotów.

Wklejam to też tu aby się z wami pożegnać bo przez najbliższy czas nie będę tu częstym gościem <płacze>
Zostawiam was wszystkich pod opieką kolegi Neonixos666 i on teraz będzie was gonił za wszelkie OT i nieprzestrzeganie regulaminu i słuchać mi się go i pomagać mu w razie potrzeby (magiczny guziczek "zgłoś post") <cisza> bo nowy moderator będzie wlepiał ostrzeżenia bez ostrzeżenia :D

Pogrążony w smutku Bandit :(


A obiecałeś mi że nie zostawisz mnie samego <płacze> kurde Bandit nie rób tego... <nie>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 17 wrz 2011, 00:35

Neonixos666 napisał(a):A obiecałeś mi że nie zostawisz mnie samego

Obiecanki macanki :P a serio to niestety nie mogę dalej udawać, że tu zaglądam bo ostatnio nie bardzo mam na to czas i zapał. Myślę, że szybko się z wszystkim uporam i wrócę na stołek, ale puki co lepiej jest nie robić czegoś wcale niż robić to beznadziejnie :(
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 17 wrz 2011, 00:37

w takim razie szukam kogoś na Twoje miejsce :P

wracaj bo ten dział bez Ciebie nie może istnieć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 17 wrz 2011, 11:28

ja cie noeonixos bede wspieral duchowo :) w temacie opornikow robi sie smietnik :( prosze tam posprzatac :P i najwazniejsze posty ktore mowia o podlaczenia dac do przodu :) zeby kolejni nie musieli tam kopac w nieskonczonosc i pisac
" jak w moim silniku to podlaczyc bo mam rf2 :P "


a banditowi obiecuje ne zasmiecac forum :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 07:58

odślepiłem EGR'a w GW – na razie bez różnicy w jeździe ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 paź 2011, 19:21

kierownik napisał(a):odślepiłem EGR'a w GW – na razie bez różnicy w jeździe ;)


Czyli wszystko jest sprawne jak nie ma różnicy <spoko> najwyżej dolot się bardziej zasyfia.

Jaką masz średnice tarcz w GW?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 4 paź 2011, 19:25

jakieś większe – podobno największe w tych modelach. raz mi nawet sprzedali w IC za małe i wymieniałem. hamulce w GW to coś pięknego, no przynajmniej nożny. ręczny zrobili na pierniczonych łożyskach igiełkowych i już w jednym zacisku przerabiałem na ślizgowe jak w GE itp. działa od kilku lat ;)
a tak gwoli ścisłości, to GW już od jakiegoś czasu była żona jeździ <lol> ja to tylko serwisuje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6