[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...
jak30 napisał(a):witam
właśnie zregenerowałem pompę wtryskowa w madzi i piszą na fakturze że wymienili zawór regulacji kąta ktoś mi podpowie ci to jest
Czy to inaczej mówiąc może zawór SPV lub TCV
od regulacji kąta jest TCV. SPV jest od regulacji dawki.
- Od: 22 sty 2011, 19:27
- Posty: 41
a jak się reguluje kąt wtrysku?
Neonixos proponuje rozejrzeć się w Carspeedzie za chłodnicą jeśli jej na gwałt potrzebujesz.

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
kierownik napisał(a):czemu chłodnica jest taka droga?
Jeżeli uszkodzony jest rdzeń aluminiowy można go wymienić, cena około 400 zl, oczywiście zależy od zakładu.
Pozdrawiam
Pewnie komputer steruje katem wtrysku, a ten czujnik TCV mu dostarcza informacji. Recznie sie raczej tego nie ustawiaNeonixos666 napisał(a):a jak się reguluje kont wtrysku?
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Erastotenes napisał(a):Neonixos proponuje rozejrzeć się w Carspeedzie za chłodnicą jeśli jej na gwałt potrzebujesz.
Mi nie potrzeba, to kolega wyżej się pytał
Kety napisał(a):Pewnie komputer steruje katem wtrysku, a ten czujnik TCV mu dostarcza informacji. Recznie sie raczej tego nie ustawiaNeonixos666 napisał(a):a jak się reguluje kont wtrysku?w programie jest pewno zapisane w zaleznosci od warunkow.
aha no to już wszystko jasne
jak pytalem o czyszczenie kolektora dolotowego to powiedzieli ze bez zdejmowania pompy nieda rady a niechca jej wyciagac bo bedzie trzeba ustawiac kąt wtrysku a niemaja steroskopu czy jakos tak zeby to zrobic. a niemaja bo badzo malo jest aut z tym silnikiem 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):jak pytalem o czyszczenie kolektora dolotowego to powiedzieli ze bez zdejmowania pompy nieda rady a niechca jej wyciagac bo bedzie trzeba ustawiac kąt wtrysku a niemaja steroskopu czy jakos tak zeby to zrobic. a niemaja bo badzo malo jest aut z tym silnikiem
głupota bo Riki wyjmował kolektor bez zdejmowania pompy, a poza tym to kółko zostaje z rozrządem a pompę osobno można wyjąć bez ustawianie niczego przy montażu.
Kety napisał(a):Pewnie komputer steruje katem wtrysku, a ten czujnik TCV mu dostarcza informacji. Recznie sie raczej tego nie ustawiaNeonixos666 napisał(a):a jak się reguluje kont wtrysku?w programie jest pewno zapisane w zaleznosci od warunkow.
czujnik położenia tłokorozdzielacza jest w środku w pompie, TCV jest elementem wykonawczym. Chyba będzie trzeba opisać gdzieś dokładniej całą zasadę działania pompy wtryskowej i jej sterowanie.
- Od: 22 sty 2011, 19:27
- Posty: 41
Neonixos666 napisał(a):głupota bo Riki wyjmował kolektor bez zdejmowania pompy, a poza tym to kółko zostaje z rozrządem a pompę osobno można wyjąć bez ustawianie niczego przy montażu.
niby tak, ale żeby się do paru śrubek dostać potrzebny jest bardzo ciekawy kluczyk
próbowałem robić bez tego i dałem sobie spokój – z resztą za pytaj Rikiego. ja w kilku czyściłem wszystko bez samego kolektora dolotowego – chyba, że rozrząd był przy okazji do roboty, to samą pompę ściągnąć nie problem i wtedy dolot idzie łatwo.
chłodnica niby cała – spiął ją koleś tylko opaskami, bo ją trochę rozdymało przy ciśnieniu. przy mnie sprawdzał, więc mu wierzę
Bandit napisał(a):Z głębokim żalem zawiadamiam, iż zmuszony jestem zrezygnować z funkcji moderatora ds klekotów.
Wklejam to też tu aby się z wami pożegnać bo przez najbliższy czas nie będę tu częstym gościem
Zostawiam was wszystkich pod opieką kolegi Neonixos666 i on teraz będzie was gonił za wszelkie OT i nieprzestrzeganie regulaminu i słuchać mi się go i pomagać mu w razie potrzeby (magiczny guziczek "zgłoś post")

Pogrążony w smutku Bandit
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Bandit napisał(a):Z głębokim żalem zawiadamiam, iż zmuszony jestem zrezygnować z funkcji moderatora ds klekotów.
Wklejam to też tu aby się z wami pożegnać bo przez najbliższy czas nie będę tu częstym gościem![]()
Zostawiam was wszystkich pod opieką kolegi Neonixos666 i on teraz będzie was gonił za wszelkie OT i nieprzestrzeganie regulaminu i słuchać mi się go i pomagać mu w razie potrzeby (magiczny guziczek "zgłoś post")bo nowy moderator będzie wlepiał ostrzeżenia bez ostrzeżenia
![]()
Pogrążony w smutku Bandit
A obiecałeś mi że nie zostawisz mnie samego

Neonixos666 napisał(a):A obiecałeś mi że nie zostawisz mnie samego
Obiecanki macanki
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
w takim razie szukam kogoś na Twoje miejsce
wracaj bo ten dział bez Ciebie nie może istnieć.
wracaj bo ten dział bez Ciebie nie może istnieć.
ja cie noeonixos bede wspieral duchowo
w temacie opornikow robi sie smietnik
prosze tam posprzatac
i najwazniejsze posty ktore mowia o podlaczenia dac do przodu
zeby kolejni nie musieli tam kopac w nieskonczonosc i pisac
a banditowi obiecuje ne zasmiecac forum
" jak w moim silniku to podlaczyc bo mam rf2"
a banditowi obiecuje ne zasmiecac forum
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
kierownik napisał(a):odślepiłem EGR'a w GW – na razie bez różnicy w jeździe
Czyli wszystko jest sprawne jak nie ma różnicy

Jaką masz średnice tarcz w GW?
jakieś większe – podobno największe w tych modelach. raz mi nawet sprzedali w IC za małe i wymieniałem. hamulce w GW to coś pięknego, no przynajmniej nożny. ręczny zrobili na pierniczonych łożyskach igiełkowych i już w jednym zacisku przerabiałem na ślizgowe jak w GE itp. działa od kilku lat 
a tak gwoli ścisłości, to GW już od jakiegoś czasu była żona jeździ
ja to tylko serwisuje 
a tak gwoli ścisłości, to GW już od jakiegoś czasu była żona jeździ

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6