Niedziałający wskaźnik paliwa

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez LukasKK » 16 lut 2006, 21:12

Mam problem wskazink paliwa działa bynajmniej dziwnie czasami działa a czasami nie wskazówka lezy na maxa co mam odkrecac bak ? jak zaleje pare litrów to spoko odwiesza sie ale rano jak odpalam czorta to czasami sie podniesie a czasami nie wkurza mnie to bo nie wiem ile soku w baku :(


P. S Szukałem za pomocą opcji szukaj tak wiec nie przenoscie tematu a jak przenosice to podaj poniżej linka na temat <tazz>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez LukasKK » 18 lut 2006, 15:36

<lol> jak naprawie to napisze bo widze ze nikt nie ma podobnego problemu
;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez Waluś » 18 lut 2006, 20:34

Ja miałem podobny problem, ale u mnie wskaźnik dochodził tak do około 3/5 a opadał tylko do 1/4 hehe Wina leżała w wieszającym się pływaku. Poprostu przy wyjmowaniu pompy paliwa nie wróciła ona ponownie na właściwe miejsce a właściwie czujnik rezerwy nie wrócił i pływak poprostu o niego się zaczepiał.
U ciebie myślę że również wina leży po stronie pływaka, tylko może wieszać się w jakiś inny sposób, może się przyblokowuje lub powoduje zwarcietaki "potencjometr" który znajduje się w zbiorniku, dlatego pokazuje ci jak chce. Tam nic innego zepsućsię nie może to za prosty układ :P no chyba że sam wskaźnik, ale to inna bajka.
Ale z drugiej strony too ile wiem to wskaźnik paliwa nie opada po wyłączeniu zapłonu, więc nie wiem o co biega. Z drugiej strony jkeśli zwykle pokazuje pełny bak tostawiałbym na to badziewie co jest w zbiorniku, bo w momencie zwarcia nie ma oporu, więc pokazuje fulll
hmmm
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gość » 22 mar 2006, 20:49

moim zdaniem masz problem z tym czujnikiem gdyż niemasuje on tego typu obiaw był w mojej mazepie .Pod tylnią kanapą dostaniesz się do czujnika jest on przykręcony do zbiornika czterema śróbkami odkręć jedną znich wyczyść rdzę i z tąd weż masę czyli kawałek kabelka i zmasuj czujnik będzie ok .
Gość
 

Postprzez Heniek » 28 mar 2006, 10:26

Od paru dni mam tak samo wskazówka leży po stronie full. Tylko ze ja mam gaz i zalezy co przełącze to mi pokazuje. Wiec pływak chyba odpada bo w momencie gdy mam na gazie to działa mi czujnik gazu i stało mi sie to na gazie w momencie kiedy ją ostro depnełem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 00:39
Posty: 110
Skąd: Wołomin
Auto: 626 GE 2.0i 16v LPG hol 92r

Postprzez siwy_dymek » 28 mar 2006, 14:45

A ja sie podepne pod temat, bo juz jakis czas sie z tym nosilem, zeby o to spytac! Jak to jest z ta skala na wskazniku paliwa? Np. pomiedzy kreska polowy baku a kreska full jest inna kreseczka (na zdjeciu w jej poblizu jest wskazowka) i moje pytanie jest nastepujace: Czy pod wzgledem pojemnosci (takiej przyblizonej) odcinek powyzej wskazowki jest porownywalny z tym jej ponizej (szerszym)? Bo jesli tak, to rzecza normalna wtedy chyba jest, ze wskazowka na gornej cwiartce jak i tej na samym dole bedzie wedrowac znacznie wolniej niz na tych cwiartkach po srodku? Czy moze te male cwiartki to nie cwiartki, a poprostu 1/3 z polwek baku?

P.S. post z cyklu "post UFO" <ganja>

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6