Mazda3 BK LF '08 2.0 161KM KINTARO

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez radzi89 » 9 mar 2013, 19:39

Specu mówił że trzeba odpiąć :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez marcin255 » 9 mar 2013, 20:55

radzi89 napisał(a):Specu mówił że trzeba odpiąć :P


Tez tak myślę , szybciej ECU się zaadoptuje
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 10 mar 2013, 11:53

OK, aku odpięty na 10 min. Kilka kółek po moście wykonano i 25 km. Reszta na dniach i później mały teścik.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 10 mar 2013, 12:34

tomek-waw napisał(a):i później mały teścik.


Hamownia ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 10 mar 2013, 13:16

Tak. Pojadę z ciekawości sprawdzić.
Nie spodziewam się gruszek na wierzbie ale ciekawosc jest silniejsza. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 10 mar 2013, 13:35

tomek-waw napisał(a):Nie spodziewam się gruszek na wierzbie ale ciekawosc jest silniejsza.

Trzymam kciuki <spoko> tez mnie ciekawość zżera <oczy> ile ten mod dał.
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 11 mar 2013, 17:11

marcin255 napisał(a): ile ten mod dał.


Ano niewiele dał jeśli chodzi o osiągi.
Efekt fajnego basu ale nie krzykliwego to dla mnie jest duży plus.
Nie wiem jak ma się temperatura otoczenia do pomiaru, bo ciśnienie było prawie identyczne.
Straty są większe obecnie. Też nie za bardzo umiem to czytać. Może wrzucę do odpowiedniego działu w celu weryfikacji tej zielonej kreski.

U góry poprzedni wykres, u dołu dzisiejszy.

VTG-Mazda3-vert.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez zigu18 » 11 mar 2013, 17:32

Spadł Ci moment w niższych partiach obrotów, wiec auto będzie słabsze od dołu. Gdzieś widziałem test filtrów powietrza, i tam na tych co lepiej przepuszczały działo sie podobnie spadek mocy na dole ale wzrost w wyższych partiach obrotów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez marcin255 » 11 mar 2013, 17:57

tomek-waw napisał(a):Ano niewiele dał jeśli chodzi o osiągi.

Kolejne auto które po założeniu samego dolotu nie uzyskało na mocy poza dźwiękiem .
"
zapewnia większy dopływ powietrza do silnika, co powoduje przyrost mocy oraz większy moment obrotowy,
układ zapewnia oryginalny basowy dźwięk silnika,
bardzo ładnie wygląda pod maską "

Tuning wolnossącej jednostki to mozolna i kosztowna sprawa , ja jeszcze tylko zrobie wydech przelotowy na 2.5" i KONIEC ;) ;)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 11 mar 2013, 19:23

marcin255 napisał(a):to mozolna i kosztowna sprawa

i jeśli ktoś myśli o wynikach, to nieopłacalna sprawa <rotfl>
Ale niech ktoś mi odpowie o co chodzi ze "stratą" na wykresie ?
Czy są to opory toczenia ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez onyx » 11 mar 2013, 19:42

tomek-waw napisał(a):Czy są to opory toczenia ?

m.in. ;) dochodzą do tego wszystkie elementy napędowe, które biorą udział w pomiarze – ot chociażby oporów jakie spotyka wał napędowy w silniku, łożyska kół, możliwie zapieczony zacisk, opony, etc.

Jak dla mnie to kwestia opon zimowych i tego, że mocniej Ci tym razem docisnęli auto pasami :)

Moc na kołach wtedy jest większa ale i straty rosną proporcjonalnie, więc de facto moc na silniku pozostaje bez zmian – bez względu jak mocno ktoś dociśnie auto do rolek. Napisałem to w ogólnym skrócie myślowym, ale tak to właśnie wygląda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez marcin255 » 11 mar 2013, 19:58

tomek-waw napisał(a):i jeśli ktoś myśli o wynikach, to nieopłacalna sprawa


No to teraz sam wymiękam co wyjdzie z mojego dłubania :|
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 11 mar 2013, 20:05

marcin255 napisał(a):No to teraz sam wymiękam co wyjdzie z mojego dłubania

U Ciebie może będzie jakis przyrost, ale kto wie <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez tomek-waw » 21 mar 2013, 22:09

Dołożono podgrzewanie siedzeń oraz oparć.
Wątek i opis pod linkiem
viewtopic.php?f=470&p=2562258#p2562258


20130321_151647.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez some1 » 21 mar 2013, 22:24

Wiosna idzie, a Ty grzanie pupy dorabiasz. <lol>

Dobra robota.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 17:47
Posty: 679 (0/20)
Skąd: Pruszków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF TOP '07

Postprzez tomek-waw » 21 mar 2013, 22:27

some1 napisał(a):Wiosna idzie, a Ty grzanie pupy dorabiasz.

Ja chromolę taka wiosnę <rotfl>
Każda pora jest dobra na ulepszenie funkcjonalności auta.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 21 mar 2013, 22:52

tomek-waw napisał(a):Dołożono podgrzewanie siedzeń oraz oparć.

a nie trzeba było kupić
http://allegro.pl/mazda-3-popielniczka- ... 69207.html
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 21 mar 2013, 22:56

Nie, te włączniki są jednostopniowe a maty mają włącznik dwustopniowy.
Mam taki panel ale do tych mat sie nie nadaje.
Jak by ktoś chciał w/w panel to mogę odsprzedać. Info na PW.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez Grzegorz K » 22 mar 2013, 12:59

Ja tu kombinuję z malowaniem felg i kilkoma innymi pierdołami, żona na mnie krzyczy ... ale jak tylko wspomniałem o podgrzewaniu siedzeń to od razu rogal od ucha do ucha i JUŻ MAM ROBIĆ, BO JEJ ZIMNO !!

Dzięki za fotorelację, na jesieni zgłębimy temat :)
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez lukaszm » 22 mar 2013, 13:48

hehe :) Grzegorz popełniłeś błąd strategiczny najpierw mogłeś powiedzieć o siedzeniach zaznaczając że to z myślą o tym że jest jej zimno :) a później o felgach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron