Świecąca kontrolka ABS'u – 626 GE

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dannix » 6 lut 2006, 10:51

Przeczytaj sobie watek
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14039
Tam znajdziesz info o kodach i o tym jak zresetowac stare bledy aby moc
sprawdzic uklad.

U mnie rozlaczyl sie czujnik, ale teraz jest juz wszystko w porzadku.
dannix, Linux/FreeBSD profi
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 cze 2005, 20:13
Posty: 24
Skąd: Wieden/Tarnow
Auto: 626 GE Special Cronos eur.'96

Postprzez wicekk » 6 lut 2006, 12:03

Sprobuj przeczyscic kazdy czujnik przy kole bo lubia sie poprzyklejac rozne zanieczyszczenia (opiłki) i wtedy system ABS jest aut. odlaczany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2004, 22:43
Posty: 106
Skąd: Tarnowskie Gory
Auto: Mazda 626 1.8 16V

Postprzez mayer » 6 lut 2006, 16:11

masowanie jest ok (podałem masę bezpośrednio.
Nadal nic nie ma w tym co podajecie. U mnie kontrolka świeci nonstop i ani mysli mrugnąć, zeby chociaz przygasła...Atu nic d.. blada.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez magicadm » 6 lut 2006, 16:26

magicadm napisał(a):czy na TBS przez zmostkowaniem pojawia się jakieś napięcie?



???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Muller » 6 lut 2006, 19:39

U mnie kontrolka od kodów po zmostkowaniu tbs świeci się cały czas czy zna ktoś rozwiązanie? a może przy kompie bezpośrednio od ABS ma ktoś rozkład kabelków aby tam się wpiąć do tbs i kontrolkę ?? jakiś schemat ??
I znów jest pięknie :)
SIDSERWIS
www.sidserwis.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2004, 07:37
Posty: 50
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 GSR 2,5 V6

Postprzez mayer » 6 lut 2006, 21:56

przyjdzie mi polegnąć na głupich kabelkach :| <glupek2>
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez pawelc » 6 lut 2006, 23:02

podłączcie diodę według schematu na pierwszym rysunku,powinna wymrugać ;)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Muller » 7 lut 2006, 13:18

Dzięki za podpowiedź z FBS najpierw podłączyłem diodę z rezystorem i kurrr....... nic mówie coś zdechnięte <killer> ale jestem uparty i sprawdzam miernikiem a tu wali kod jak nic i to zgadzający się ze stanem faktycznym bo już doszedłem że PP nie działa ale bałem się że jeszcze coś a tu komp stuka 11 w kółko jeszcze sprawdzę samą diodę może błyski będą ładniejsze ;P RADA DLA WSZYSTKICH NIE REZYGNUJCIE
I znów jest pięknie :)
SIDSERWIS
www.sidserwis.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2004, 07:37
Posty: 50
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 GSR 2,5 V6

Postprzez mayer » 7 lut 2006, 13:37

na pewno się nie poddam.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Muller » 7 lut 2006, 15:44

Spróbój miernikiem do fbs bo mi też świeciła a na fbs nic nie swieciło podpiołem miernik i <jupi>
I znów jest pięknie :)
SIDSERWIS
www.sidserwis.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2004, 07:37
Posty: 50
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 GSR 2,5 V6

Postprzez tosiek » 7 lut 2006, 16:57

rysiekbr napisał(a):Mi się świeciła, kiedy miałem tylne klocki na wykończeniu. Może to jest powód ?
e niemożliwe, jak od absu to tylko klocki przednie,jakby ci poleciały [jakie?] to świeci się od ręcznego,przerabiałem to już
nie ważne że nie masz co jeść...grunt że masz mazdę 626
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 14:16
Posty: 81
Skąd: sandomierz
Auto: mazda 626 1.8i 95r.LPG

Postprzez rysiekbr » 9 lut 2006, 14:43

tosiek napisał(a):e niemożliwe, jak od absu to tylko klocki przednie,jakby ci poleciały [jakie?] to świeci się od ręcznego,przerabiałem to już

Po zastanowieniu stwierdzam, że to mogły być klocki z przodu. Wymiana przebiegała prawie równocześnie.
Za zamieszanie serdecznie przepraszam.
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2005, 15:50
Posty: 10
Skąd: Maków Podhalański
Auto: 626 GE FS '93 LPG, MX-3 B6'92

Postprzez Yolek 626GE » 10 lut 2006, 12:24

Miałem taki sam problem autojaksa mi go rozwiązał a teraz mam inny zapala mi sie na wertepach albo jak po bruku jade. jakiś magik mi klocki wymieniał w Markach i coś spierniczył. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 23:18
Posty: 41
Skąd: Bisztynek, Mazury
Auto: 626GE, 2.0, '92

Postprzez modny » 20 mar 2006, 22:19

witam.

czy nastapilo rozwiazanie tego problemu?
mam podobny problem z tym ze u mnie w xedzie kontrolka zapala sie przy 120km/h
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2006, 00:01
Posty: 9
Skąd: Jackart
Auto: Xedos CA KF

Postprzez xANDy » 21 mar 2006, 00:04

Nie wiecie co to jest?? dziwię się Wam. To Anioł Stróż – dopomina się, cobyście zwolnili......
hahaha
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Andrzej 123 » 21 mar 2006, 14:17

xANDy napisał(a):Nie wiecie co to jest?? dziwię się Wam. To Anioł Stróż – dopomina się, cobyście zwolnili......
hahaha

xANDy!! masz niezłe poczucie humoru. A co do objawów to nie ustąpiły, ale wiem co jest przyczyną. Jeden z ząbków na lewej półośce jest zniekształcony nieznacznie (ma lekkie wgłębienie) i to wystarcza, aby ABS mówił do widzenia, ale intuicyjnie stosowałem się do zaleceń xANDy'ego i starałem się nie przekraczać magicznej prędkości.Może kiedyś przy okazji wymienię te ząbki. Właśnie czy trzeba zmienić cały przegób, czy wymienny jest sam pierścień?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 mar 2005, 17:43
Posty: 19
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 626 2,0 FS GE

Postprzez mayer » 21 mar 2006, 21:45

jak sie uprzesz i bedziesz miał duzo cierpliwości troszke precyzji i krzynke wyczucia i za trzy piwa to dasz rade wymienić sam pierścień.
xANDy napisał(a):To Anioł Stróż – dopomina się, cobyście zwolnili......
a ja słyszałem że do 130 jeździ z nami w samochodzie Św. Krzysztof powyzej 130 oddaje ponoć swoje miejsce Św. Piotrowi..
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Zabiela » 16 lut 2008, 12:52

Czy to jest kontrolka od ABS???
Obrazek
Pozdrawiam
Zabiela
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 20:51
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: 626 GLE 2.0i FS 95' LPG STAG

Postprzez maliniak1112 » 16 lut 2008, 13:38

Tak jest to kontrolka ABS – świeci się po włączeniu stacyjki i gaśnie po uruchomieniu silnika. W przypadku powstania jakiejkolwiek niesprawności, zespół sterujący ABS włącza lampkę.
Jeżeli lampka świeci się podczas jazdy oznacza to , że zespół sterujący ABS wykrył w tym układzie jakąś usterkę. W takiej sytuacji układ hamulcowy będzie działał normalnie, tylko bez udziału układu zapobiegającego blokowaniu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Postprzez noucamp » 16 lut 2008, 13:38

tak ; ]
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6