Świecąca kontrolka ABS'u – 626 GE
Przeczytaj sobie watek
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14039
Tam znajdziesz info o kodach i o tym jak zresetowac stare bledy aby moc
sprawdzic uklad.
U mnie rozlaczyl sie czujnik, ale teraz jest juz wszystko w porzadku.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14039
Tam znajdziesz info o kodach i o tym jak zresetowac stare bledy aby moc
sprawdzic uklad.
U mnie rozlaczyl sie czujnik, ale teraz jest juz wszystko w porzadku.
dannix, Linux/FreeBSD profi
- Od: 22 cze 2005, 20:13
- Posty: 24
- Skąd: Wieden/Tarnow
- Auto: 626 GE Special Cronos eur.'96
masowanie jest ok (podałem masę bezpośrednio.
Nadal nic nie ma w tym co podajecie. U mnie kontrolka świeci nonstop i ani mysli mrugnąć, zeby chociaz przygasła...Atu nic d.. blada.
Nadal nic nie ma w tym co podajecie. U mnie kontrolka świeci nonstop i ani mysli mrugnąć, zeby chociaz przygasła...Atu nic d.. blada.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
U mnie kontrolka od kodów po zmostkowaniu tbs świeci się cały czas czy zna ktoś rozwiązanie? a może przy kompie bezpośrednio od ABS ma ktoś rozkład kabelków aby tam się wpiąć do tbs i kontrolkę
jakiś schemat 
- Od: 28 sty 2004, 07:37
- Posty: 50
- Skąd: Kraków
- Auto: MX-3 GSR 2,5 V6
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Dzięki za podpowiedź z FBS najpierw podłączyłem diodę z rezystorem i kurrr....... nic mówie coś zdechnięte
ale jestem uparty i sprawdzam miernikiem a tu wali kod jak nic i to zgadzający się ze stanem faktycznym bo już doszedłem że PP nie działa ale bałem się że jeszcze coś a tu komp stuka 11 w kółko jeszcze sprawdzę samą diodę może błyski będą ładniejsze
RADA DLA WSZYSTKICH NIE REZYGNUJCIE

- Od: 28 sty 2004, 07:37
- Posty: 50
- Skąd: Kraków
- Auto: MX-3 GSR 2,5 V6
Spróbój miernikiem do fbs bo mi też świeciła a na fbs nic nie swieciło podpiołem miernik i 

- Od: 28 sty 2004, 07:37
- Posty: 50
- Skąd: Kraków
- Auto: MX-3 GSR 2,5 V6
e niemożliwe, jak od absu to tylko klocki przednie,jakby ci poleciały [jakie?] to świeci się od ręcznego,przerabiałem to jużrysiekbr napisał(a):Mi się świeciła, kiedy miałem tylne klocki na wykończeniu. Może to jest powód ?
nie ważne że nie masz co jeść...grunt że masz mazdę 626
- Od: 8 lis 2005, 14:16
- Posty: 81
- Skąd: sandomierz
- Auto: mazda 626 1.8i 95r.LPG
tosiek napisał(a):e niemożliwe, jak od absu to tylko klocki przednie,jakby ci poleciały [jakie?] to świeci się od ręcznego,przerabiałem to już
Po zastanowieniu stwierdzam, że to mogły być klocki z przodu. Wymiana przebiegała prawie równocześnie.
Za zamieszanie serdecznie przepraszam.
- Od: 2 wrz 2005, 15:50
- Posty: 10
- Skąd: Maków Podhalański
- Auto: 626 GE FS '93 LPG, MX-3 B6'92
Miałem taki sam problem autojaksa mi go rozwiązał a teraz mam inny zapala mi sie na wertepach albo jak po bruku jade. jakiś magik mi klocki wymieniał w Markach i coś spierniczył. pozdrawiam
- Od: 24 kwi 2005, 23:18
- Posty: 41
- Skąd: Bisztynek, Mazury
- Auto: 626GE, 2.0, '92
Nie wiecie co to jest?? dziwię się Wam. To Anioł Stróż – dopomina się, cobyście zwolnili......


Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Nie wiecie co to jest?? dziwię się Wam. To Anioł Stróż – dopomina się, cobyście zwolnili......
xANDy!! masz niezłe poczucie humoru. A co do objawów to nie ustąpiły, ale wiem co jest przyczyną. Jeden z ząbków na lewej półośce jest zniekształcony nieznacznie (ma lekkie wgłębienie) i to wystarcza, aby ABS mówił do widzenia, ale intuicyjnie stosowałem się do zaleceń xANDy'ego i starałem się nie przekraczać magicznej prędkości.Może kiedyś przy okazji wymienię te ząbki. Właśnie czy trzeba zmienić cały przegób, czy wymienny jest sam pierścień?
- Od: 10 mar 2005, 17:43
- Posty: 19
- Skąd: Malbork
- Auto: Mazda 626 2,0 FS GE
jak sie uprzesz i bedziesz miał duzo cierpliwości troszke precyzji i krzynke wyczucia i za trzy piwa to dasz rade wymienić sam pierścień.
a ja słyszałem że do 130 jeździ z nami w samochodzie Św. Krzysztof powyzej 130 oddaje ponoć swoje miejsce Św. Piotrowi..xANDy napisał(a):To Anioł Stróż – dopomina się, cobyście zwolnili......
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
Tak jest to kontrolka ABS – świeci się po włączeniu stacyjki i gaśnie po uruchomieniu silnika. W przypadku powstania jakiejkolwiek niesprawności, zespół sterujący ABS włącza lampkę.
Jeżeli lampka świeci się podczas jazdy oznacza to , że zespół sterujący ABS wykrył w tym układzie jakąś usterkę. W takiej sytuacji układ hamulcowy będzie działał normalnie, tylko bez udziału układu zapobiegającego blokowaniu
Jeżeli lampka świeci się podczas jazdy oznacza to , że zespół sterujący ABS wykrył w tym układzie jakąś usterkę. W takiej sytuacji układ hamulcowy będzie działał normalnie, tylko bez udziału układu zapobiegającego blokowaniu
- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6