Mazda3 Exclusive BK Y6 2005 "LOW_AIR EMCZY" – SPRZEDAM ! WARTO !

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez chudymud » 24 lut 2013, 13:13

Teraz już nie parkuje gdzie sa kraweżniki wiec mi to różnicy nie robi, bardziej będe się obawial załamań dróg itd ale bedzie to kwestia przyzwyczajenia się do nowego prowadzenia auta :)
radzi89 napisał(a):Inna sprawa, że moim zdaniem duża gleba jest fajna jedynie przy zacnej feldze, w przypadku M3 widziałbym BBS LM, też o nich myślałem do siebie....ale jak już mówiłem planowana zmiana auta wstrzymuje głupie pomysły :P

LM'ka jak najbardziej, jeden z moich typów ;)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Bartoliniusz » 24 lut 2013, 13:26

Dobra gleba nie jest zła. Zastanawia mnie jednak jak będziesz jeździł po garbach itd. W Bydgoszczy masz takie że ja na seryjnym zawiasie czasem przyszoruje o coś... Ale na Eibachy i tak sie pewnie skusze :D
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 23:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez chudymud » 24 lut 2013, 13:47

Na eibachach nie jest jakos super nisko, moim zdaniem jest idealnie. Mialem okazje przejechac sie serią i nigdy wiecej, pływa to tak ble ble ble fuj fuj
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez radzi89 » 24 lut 2013, 14:57

to fakt, seria stoi zbyt wysoko i jest troszkę za mało stabilna :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Chaty » 24 lut 2013, 20:42

radzi89 napisał(a):A Co to jest dla Ciebie porządna gleba ? nie zaparkujesz nigdzie gdzie wystąpi krawężnik

ja na co dzień jeżdżę autem, które o krawężnikach nawet nie słyszy, trze na progach zwalniających podwoziem i tak uważam za wysokie to jest dla mnie gleba i tak jak mówiłem śmigam na co dzień i żyję :P
radzi89 napisał(a):Kolejna najważniejsza dla mnie sprawa – auto ma fajnie jeździć, nie tylko wyglądać Inna sprawa, że moim zdaniem duża gleba jest fajna jedynie przy zacnej feldze, w przypadku M3 widziałbym BBS LM, też o nich myślałem do siebie....ale jak już mówiłem planowana zmiana auta wstrzymuje głupie pomysły

i z tym się zgadzam, felga musi być, a jak z rantem jakieś 9J to już w ogóle

czasami wchodzę na Kanadyjskie forum mazdy i tam się dzieje, niestety u nas gorzej, dlatego napisałem żeby nie zniechęcać ludzi do tego typu modów bo 'polskie drogi...'
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2011, 20:44
Posty: 320
Skąd: Bialystok

Postprzez chudymud » 24 lut 2013, 20:49

Chaty napisał(a):i z tym się zgadzam, felga musi być, a jak z rantem jakieś 9J to już w ogóle
'

Myślalem o 8,5 na przód a tył 9,5 choć takie jakie chce nie występuja w takim rozmiarze :/
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Chaty » 25 lut 2013, 15:17

no właśnie z tymi rozmiarami i et jest ciężko dobrać, ja szukałem 8j i niechcący kupiłem 9j bo et duże to można dystansami dopasować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2011, 20:44
Posty: 320
Skąd: Bialystok

Postprzez chudymud » 25 lut 2013, 15:20

Znalazłem stare zdjęcie ATH VS SERIA
Obrazek
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez kuman1987r » 25 lut 2013, 15:26

ATH Sliczna <serduszka> taka by mi pasowała , zderzak przedni GTA ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 13:20
Posty: 482 (4/3)
Skąd: Chełmek
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
+
Mazda 3 BM 2.0 SkyEnergy Blue Reflex

Postprzez tomek-waw » 25 lut 2013, 15:31

chudymud napisał(a):Myślalem o 8,5 na przód a tył 9,5 choć takie jakie chce nie występuja w takim rozmiarze :/

Ja też myślałem o różnych rozmiarach.
Tylko miałem duuuuuuży dylemat jeśli choidzi właśnie o ET.
Nie wiem , dlaczego ale u mnie nie wchodzi mniej jak ET45, przy zachowaniu standardu w tym zawieszeniu.
Również myślałem o gwincie -30+dół ale zawsze mnie dystansowała szerokość nadkola. Próbowałem już podpasować pod MPS ( ale tam niestety przedni błotnik jest szerszy ok. 1,5-2,cm )
Dlatego, aby można było swobodnie się poruszać, pozostałem przy eibach + fele 18" ET48 na 225/40/18 yokohama.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez chudymud » 25 lut 2013, 16:09

kuman1987r napisał(a):ATH Sliczna <serduszka> taka by mi pasowała , zderzak przedni GTA ?

Zderzak przód (jak i caly bodykit) jest firmy ath hinsberger – linki na pierwszej stronie <czarodziej>
tomek-waw napisał(a):Nie wiem , dlaczego ale u mnie nie wchodzi mniej jak ET45, przy zachowaniu standardu w tym zawieszeniu.
Również myślałem o gwincie -30+dół ale zawsze mnie dystansowała szerokość nadkola. Próbowałem już podpasować pod MPS ( ale tam niestety przedni błotnik jest szerszy ok. 1,5-2,cm )
Dlatego, aby można było swobodnie się poruszać, pozostałem przy eibach + fele 18" ET48 na 225/40/18 yokohama.

Dziwne, u mnie przy obnizeniu na et40 nic sie nie dzieje. Przy 18 i duzej glebie juz trzeba sie nameczyc, wiekszy camber, wezsze opony...ale to juz odbiega duzo od standardu ktory chcesz zachowac :)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez radzi89 » 25 lut 2013, 17:15

tomek-waw napisał(a):ale tam niestety przedni błotnik jest szerszy ok. 1,5-2,cm


Jakim cudem ? skąd takie informacje ?

Dopisano 25 lut 2013 16:17:

a może i masz rację <oczy> szkoda, że wcześniej nie wiedziałem..
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez tomek-waw » 25 lut 2013, 17:24

radzi89 napisał(a):Jakim cudem ? skąd takie informacje ?

Rafał, masz BK MPS ? Jeśli tak/nie, to zobacz różnicę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez radzi89 » 25 lut 2013, 18:00

Nie ale nigdy nie zauważyłem tego, teraz patrząc po zdjęciach chyba faktycznie błotnik jest inny. Pojadę dzisiaj do znajomego i porównam. Ja mam MPSa ale BL a tam błotnik jest zupełnie inny więc u siebie porównać nie mogę.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez tomek-waw » 25 lut 2013, 18:03

Sprawdzałem to u misiek-waw, podczas przymiarki jego felg. Można mi zaufać. :) Wcale jeszcze nie jestem przekonany o szerokości tylnych błotników.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez Grzegorz K » 25 lut 2013, 18:54

chudymud napisał(a):Znalazłem stare zdjęcie ATH VS SERIA
Obrazek

Rzeczywiście teraz wygląda lepiej, tylko szkoda halogenów ...
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez buczos » 25 lut 2013, 19:27

Chudy,
gwint, gleba i HELLA! <serduszka> <serduszka>

chudymud napisał(a):Znalazłem stare zdjęcie ATH VS SERIA

jak dwa różne modele :D
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez chudymud » 25 lut 2013, 23:11

Grzegorz K napisał(a):Rzeczywiście teraz wygląda lepiej, tylko szkoda halogenów ...

Nie mialem nigdy halogenow wiec mi to nie przeszkadza choć czasem przydaly by sie pewnie zeby doswietlic dziury :D
buczos napisał(a):Chudy,
gwint, gleba i HELLA! <serduszka> <serduszka>
jak dwa różne modele :D


Dokladnie, seria taka trochę "dziadkowa" byle próg – jak np ze sporta – i odrazu ladniejsze auto.
Z innej beczki : bede mial do sprzedania sezonowe (10tyś przebiegu) opony BRIDGESTONE TURANZA 225/45/17 gdyby ktoś chciał :)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez lukaszm » 25 lut 2013, 23:29

chudymud napisał(a):Znalazłem stare zdjęcie ATH VS SERIA
Obrazek



Jednak uważam że ATH lepiej wygląda na BL
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez tomek-waw » 26 lut 2013, 00:13

lukaszm napisał(a):Jednak uważam że ATH lepiej wygląda na BL

Kwestia gustu a i koloru nadwozia , też robi swoje.

chudymud dać mi po łapach jak Ci zaśmiecam wątek. :)


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy