Dołożenie turbiny do Mazdy 6 z silnikiem 2.0 141 KM

Postprzez Riki » 21 cze 2011, 10:49

Dobre motory to L8 i LF :) (z benzynowych) – jak ktoś szuka wrażeń radziłbym zainteresować się odmianą MPS.
Koledzy dobrze piszą i zgadzam się z nimi, Twój motor zostawiłbym w spokoju i po prostu zmienił auto. Tak będzie lepiej nie tylko finansowo ale i spełni to Twoje oczekiwania w 100%..... MPS to zupełnie inne auto aniżeli "cywilna" 6. Warto się skusić jak potrzebujesz mieć trochę pod prawą stopą – moim zdaniem.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Enduro » 21 cze 2011, 11:35

radzi89 napisał(a):... w ciagu 100 km spaila cay olej i poszly panewski :]
Pozdrawiam, Rafal

najgorsze jest to, ze nikt nie potrafi na 100% powiedziec dlaczego tak sie dzieje no i jak temu zapobiec
katastrofa!
pozostaj non stop patrzec na bagnet ... <glupek2>
a mial byc mocny i solidny to silnik konkurent dla jednostek V6..
pozdr. i wpolczuje. E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Arkadius 73 » 21 cze 2011, 15:50

Znam gostka co uturbił swoją padakę 2.3 i póżniej płakał więc odradzam , kup coś co jest podatne na mody bo szczerze ja walczę i nie znam nikogo w PL kto mi moją padakę uturbi i wystroi
Arkadius 73
 

Postprzez brii » 21 cze 2011, 16:05

Pytanie – czym różni się blok silnika L3-VDT od L3-VE poza osprzętem?
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Arkadius 73 » 21 cze 2011, 16:11

Powiem tak pisałem do ............. i dostałem odp. która mnie nie interere , więc może znajdzie się ktoś co to to zrobi??????
Arkadius 73
 

Postprzez Grzesiu » 21 cze 2011, 22:46

coś słabo szukasz albo worek $ za mały..

ssgarage.pl zacznij od nich;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Arkadius 73 » 2 lip 2011, 23:22

Worek spory ale chyba nie wiesz o czym mówisz włożenie turbiny lub dwóch to pikuś niestety brak w PL tunera
Arkadius 73
 

Postprzez Pit » 3 lip 2011, 09:10

Arkadius 73 napisał(a):...włożenie turbiny lub dwóch to pikuś...

Tak Ci się wydaje? :) Myślisz, że zaprojektowanie z głową takiego systemu to pikuś? Myślisz, że instalacja kończy się na przykręceniu sprężarki do odpowiedniego kolektora?

Arkadius 73 napisał(a):...niestety brak w PL tunera

Myślę, że w przypadku pomyślności ukończenia stadium z frazy powyżej, strojenie kilku parametrów nie byłoby problemem dla nikogo znającego branżę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez HKSze » 3 lip 2011, 10:21

a nie prosciej kupic MPS'a ?
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Arkadius 73 » 5 lip 2011, 15:42

Pit napisał(a):Tak Ci się wydaje? :) Myślisz, że zaprojektowanie z głową takiego systemu to pikuś? Myślisz, że instalacja kończy się na przykręceniu sprężarki do odpowiedniego kolektora?

Myślę ,że gość z innego forum zrobił niezłą robotę tylko , że sam ogarniał temat strojenia .
Po lifcie nie jest już tak łatwo.
Po drugie żadna z firm (wydzwoniłem wszystkie ) nie podjęła się strojenia A – speca
AMEN
ps. http://www.youtube.com/watch?v=TVxs53D2riw
Arkadius 73
 

Postprzez Grzyby » 6 lip 2011, 00:37

Kup MPS'a i kup MPS'a <glupek2>
Ludzie, toć napisał:
Wij napisał(a):w tym momencie muszę mieć auto z dużym bagażnikiem


A nie wiem czy wiecie, ale w MPSie nawet się oparcia tylnych foteli nie składają ...
Więc psu na budę te propozycje :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez HKSze » 6 lip 2011, 00:45

ee Fenix ma dwojke mlodszych dzieci i nie narzekal:P
Grzyby napisał(a):Kup MPS'a i kup MPS'a <glupek2>
A nie wiem czy wiecie, ale w MPSie nawet się oparcia tylnych foteli nie składają ...
Więc psu na budę te propozycje :P


mozna kupic kombi i swapowac :]
a pozatym moje zdanie jest takie ze 6 mps to jest bardziej dupo-lansowoz... a nie Killer :P
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Dawidoski » 6 lip 2011, 01:28

HKSze napisał(a):mozna kupic kombi i swapowac :]

Można kupić M6 w kombi z 3.0 V6 :)
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Boris86 » 6 lip 2011, 23:57

Enduro napisał(a):najgorsze jest to, ze nikt nie potrafi na 100% powiedziec dlaczego tak sie dzieje no i jak temu zapobiec
katastrofa!

Założyć zegarek ciśnienia i temp oleju i mieć na oku parametry smarowania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Wij » 20 lut 2013, 14:10

Odkopuje temat po dlugim czasie gdyz znalazlem w ofercie firmy Turbospecialities takie zestawy turbo do Mazdy 6 2.0/2.3.

http://www.turbospecialties-race.com/ki ... 33_94.html

Kompletnie sie na tym nie znam wiec czy ktos moze zerknac i powiedziec z czym to sie je? Czym wogole sie roznia te zestawy, jaki to moze dac przyrost mocy?

Jakie byly by koszty montazu takiego zestawu?
Początkujący
 
Od: 25 lut 2011, 14:46
Posty: 4

Postprzez People_Hate_Me » 20 lut 2013, 19:57

Zestawy różnią się turbiną jaka wchodzi w skład zestawu.
Może i jest to coś warte tylko właśnie pytanie ile. Bo ja tam cen za komplet nie byłem w stanie dojrzeć.
Jeżeli chodzi o koszty montażu to zależy od osoby ale może to być cena od 3k do 7-8k nie wiem jak to wygląda w Twojej okolicy. Plus do tego strojenie pewnie jakis kolejny 1k by wpadł (po raz wtory użyje sformuowania nie wiem ile w twoich okolicach może to kosztować)

i co do drugiego to odnośnie przyrostu mocy może to być 20 a może to być i 100 koni nie wiem na ile te zestawy można ustawić (pewnine jakiś tam zakres jest) no i do tego pytanie ile wytrzyma Twoj silnik bez dodatkowych zabiegów. Ogólnie wróżenie z Fusów :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Boris86 » 20 lut 2013, 21:04

3-8 to może kosztować zdrutowanie/zbudowanie takiego zestawu od zera. Sam montaż gotowego przysłanego KITu pewnie nie będzie kosztował więcej niż 1-1,5 tysiaca.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez radzi89 » 21 lut 2013, 10:00

W Szczecinie za 1,5 tysiąca nikt by do tego nie podszedł. Dodatkowo mam wrażenie, że niektórych elementów tutaj będzie brakowało chyba, że nie ma ich na fotkach. Trzeba pamiętać o zrobieniu nowego wydechu i zestrojeniu wszystkiego. Ja bym obstawiał około 5-6 tys zł za całkowity montaż. Cena zakupu to też moim zdaniem kolejne z 2tys dolarów, gra raczej nie warta świeczki, lepiej kupić MPS`a, ceszyć się zawieszeniem, bezawaryjnością, hamulcami fajniejszym wyglądem, napędem 4x4 i oczywiście mocą :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Wij » 21 lut 2013, 11:46

MPS odpada z racji tego ze to sedan a szukam kompromisu miedzy autem sportowym a rodzinnym.

Powoli sie przymierzam do amerykanskiej 3.0 V6 w wersji hatchback/kombi, niestety dosyc malo tego na aukcjach a jak sa to 2004/2005, a szukam raczej 2007/2008.
Początkujący
 
Od: 25 lut 2011, 14:46
Posty: 4

Postprzez People_Hate_Me » 22 lut 2013, 21:36

Boris cena napisalem taką ze względu na to co dopisał Radzi89 :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje