Pompa wtryskowa? Proszę o pomoc

Postprzez adrian8891 » 14 lut 2013, 21:39

Nie no ludzie ratujcie.... podłączona pompa i nadal to samo. Ledwo kręci nawet na ciepłym silniku. Przy próbie odpalenia nadal biały dym z rurki.

Mechanik próbował nawet pobrać paliwo bezpośrednio do filtra paliwa aby nie ciągnąć ze zbiornika – lecz to samo... nawet widać w przewodach że jest siła , że ciągnie to paliwo.

Komputer resetowałem.

Odpadam już. Może ktoś ma jakąś ideę poza zezłomowaniem ?
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez tadziol » 14 lut 2013, 21:56

adrian8891 napisał(a):Może ktoś ma jakąś ideę poza zezłomowaniem ?
ja mam <jupi>
adrian8891 napisał(a):Ledwo kręci nawet na ciepłym silniku.
tzn ? rozrusznik słabo obraca? może masz aku padnięte?
adrian8891 napisał(a):Przy próbie odpalenia nadal biały dym z rurki.
zapowietrzony układ paliwowy lub zbyt wolno obracający się wał korbowy przy rozruchu.
adrian8891 napisał(a):Komputer resetowałem.
i co ? jakieś błędy ponownie ? powtórka tych co były na początku ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez adrian8891 » 14 lut 2013, 22:12

Póki co błędów brak.

Aku naładowane do fulla.

Zle sie wysłowiłem, po prostu auto kręci kręci jakby chciało odpalić i lipa. Za któóórymś razem odpali, jednak starczy że dodam więcej gazu (tak do 3-4 tyś na biegu jałowym) to po chwili jest "odpływ" stopniowy mocy aż do momentu zgaśnięcia.

Wał korbowy? tez myślałem że może czujnik położenia wału, ale cóż – nie mam pojęcia.
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez tadziol » 14 lut 2013, 22:17

adrian8891 napisał(a):Zle sie wysłowiłem, po prostu auto kręci kręci jakby chciało odpalić i lipa. Za któóórymś razem odpali, jednak starczy że dodam więcej gazu (tak do 3-4 tyś na biegu jałowym) to po chwili jest "odpływ" stopniowy mocy aż do momentu zgaśnięcia.

brak paliwa ! –> olać filtr paliwa i podać bezpośrednio z np.butelki wężykiem do pompy.powrót paliwa do tej samej butelki ! po takiej próbie napisz co się dzieje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 14 lut 2013, 22:24

a spv był jakoś sprawdzany lub podmieniany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez adrian8891 » 14 lut 2013, 22:27

SPV uznaję że jest dobry.

Tzn pompa była w MABI i facet dzwoniąc do mnie powiedział że "na szczęście nie ma konieczności wymieniać zaworu za 1500zł".

Tak więc na fakturze widnieje wymiana zaworu TCV.


Co do rady "tadziola" – spróbuję :)
Swoją drogą jak jest brak paliwa to ciekawe czemu........
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez tadziol » 14 lut 2013, 22:28

adrian8891 napisał(a):wysłałem ją do MABI (teraz Diesel-Serwis).
adrian8891 napisał(a):Całość naprawy 1500zł,
adrian8891 napisał(a):regeneracja korpusu , naprawa pompy.

sądzisz,że Mabi nie sprawdziło SPV-a? spóźniłem się <lol> już odpisał
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez adrian8891 » 14 lut 2013, 22:33

No wiesz, facet przez tel mówił że "kręciłem pompę po naprawie na zimno i na ciepło i hulała ostro" .

Jak do nich dziś dzwoniłem że może spierdzielili robotę to pierwsze pytanie czy mam dowód montażu pompy w autoryzowanym serwisie ...

Nie wiem więc, czy sprawdzali – nie mogę zapewne tego zweryfikować.
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez tadziol » 14 lut 2013, 22:47

no to jutro wielki dzień <jupi> <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 14 lut 2013, 22:49

najlepsze jest to że może to być jakaś drobnostka a 1500 wydane... :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez adrian8891 » 14 lut 2013, 23:06

1500?

1500 to samo Mabi wzięlo.
Gryfino wzięło 600.
Jakiś czas temu czyszczenie zbiornika 600 , filtr paliwa nie wiem ile :D

suma to już przeszło 2700zł
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez adrian8891 » 16 lut 2013, 22:10

Dobra, lecimy dalej.
Po podłączeniu paliwka bezpośrednio przed pompą wtryskową pali jak głupi <jupi>

Natomiast bezpośrednio przed filtrem powietrza jest lipa – widać również spienione paliwo.
Znakiem tego że wada tkwi w :
a.) Filtrze paliwa
b.) Górnej części korpusu (z pompką)

o ile filtr kupie w poniedziałek, o tyle górną część korpusu już zamówiłem od Premacy 2003r. – nie wiem czy będzie pasować , ale liczę że tak :)
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez Jasiu19 » 16 lut 2013, 22:34

jeżeli widać spienione paliwo to wina zapewne leży w górnej części korpusu.Wymień ją razem z filtrem paliwa i wtedy będzie wszystko jasne.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez Neonixos666 » 16 lut 2013, 22:55

dobrze że wiadomo gdzie tkwi diabeł szkoda że nie udało się to zdiagnozować przed wydaniem kasy. Tadziol trafił w 10 <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 16 lut 2013, 23:12

tadziol napisał(a):
adrian8891 napisał(a):Zle sie wysłowiłem, po prostu auto kręci kręci jakby chciało odpalić i lipa. Za któóórymś razem odpali, jednak starczy że dodam więcej gazu (tak do 3-4 tyś na biegu jałowym) to po chwili jest "odpływ" stopniowy mocy aż do momentu zgaśnięcia.

brak paliwa ! –> olać filtr paliwa i podać bezpośrednio z np.butelki wężykiem do pompy.powrót paliwa do tej samej butelki ! po takiej próbie napisz co się dzieje.


adrian8891 napisał(a):Co do rady "tadziola" – spróbuję
adrian8891 napisał(a):Dobra, lecimy dalej.
Po podłączeniu paliwka bezpośrednio przed pompą wtryskową pali jak głupi <jupi>

Natomiast bezpośrednio przed filtrem powietrza jest lipa – widać również spienione paliwo.
Znakiem tego że wada tkwi w :
a.) Filtrze paliwa
b.) Górnej części korpusu (z pompką)

o ile filtr kupie w poniedziałek, o tyle górną część korpusu już zamówiłem od Premacy 2003r. – nie wiem czy będzie pasować , ale liczę że tak :)
adrian8891 napisał(a):1500 to samo Mabi wzięlo.

ciekawe po co ta regeneracja była ??
dobrze mówiłem...–>nie zadzwonisz ponownie <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez adrian8891 » 17 lut 2013, 15:25

ciekawe po co ta regeneracja była


Też sobie zadaje to pytanie...

Wymień ją razem z filtrem paliwa i wtedy będzie wszystko jasne.

Tak też zamierzam :)


Tadziol trafił w 10


Tak, wygląda na to, że tak :) Jak widać, proste metody wydają się być najlepsze
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez Riki » 19 lut 2013, 01:03

adrian8891 napisał(a): tyle górną część korpusu już zamówiłem od Premacy 2003r. – nie wiem czy będzie pasować

na 100% tak
jaki filtr masz obecnie?

ciekawa sytuacja, co ta podstawa musiała kiedys przeżyć :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez adrian8891 » 24 lut 2013, 14:00

Wymieniłem ową obudowę (tzn. mechanik wymienił).
Wymieniłem filtr na Knechta

Silnik nie bierze już powietrza ale z odpaleniem dalej dupa... 3 razy już rozładowałem aku :( Na pych odpala...ale to strach tak ciągle. Po takim odpaleniu nie ma problemów z dławieniem się – nawet udało mi się go rozpędzić do 145km/h ;) Niestety jak go zgaszę to trzeba nim "pokręcić" aby odpalił. Na zimnym silniku jest to jednak kaplica.

Czekam na dalsze pomysły. W najgorszym wypadku mam odłożone jeszcze 500zł na złomowanie bo już mam dość wydatków na to g**no...
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Postprzez seba626 » 24 lut 2013, 15:32

podmien ten spv, powiedzmy ze znawcy sie pomylili. kupa roboty zrobiona a auto nie pali. mozna by moj stary zreanimowac i ewentualnie podmienic-jezeli jesy taka mozliwosc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez adrian8891 » 24 lut 2013, 16:45

Skoro niby całą sprawdzali to chyba się nie pomylili – tak wierze ;) a skad jestes zeby to spv podmienic? Ja ze Szczecina
Początkujący
 
Od: 7 gru 2012, 14:39
Posty: 26
Auto: Premacy 2.0 DiTD 2000r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy