Jakie tarcze hamulcowe ?
Nawet jeśli kiedys polecałem, wystarczy zajrzec pare postów wyżej, to brembo bym nie polecał obecnie. Klocki twarde jak juz pisałem, a tarcze po ok 20kkm tragedia,porysowane, pokrzywione i skuteczne to te hamulce nie były. Chyba że trafiłem na podróbę. Człowiek nabiera jednak dowiadczenia, i dzisiaj odradzam tę firmę.
Dominator napisał(a):Nawet jeśli kiedys polecałem, wystarczy zajrzec pare postów wyżej, to brembo bym nie polecał obecnie. Klocki twarde jak juz pisałem, a tarcze po ok 20kkm tragedia,porysowane, pokrzywione i skuteczne to te hamulce nie były. Chyba że trafiłem na podróbę. Człowiek nabiera jednak dowiadczenia, i dzisiaj odradzam tę firmę.
Z tego co słyszałem to jakość się pogorszyła od kiedy produkują je w Polsce.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Mnie również potrzeba zaprowadziła do tego wątku.
Pytanie jak w temacie, czyli jakie tarcze, jaki zestaw hamulcowy? M6 odpada.
Będę wymieniał komplet P+T.
Tarcze pójdą raczej ATE, ale klocki się zastanawiam, czy aby nie polecieć max po taniości.
Chyba że macie pomysł, jak zrobić dobrze, na długo i tanio.
Ewentualnie jeśli możecie podpowiedzieć gdzie mają dobre ceny na komplet ATE.
Pytanie jak w temacie, czyli jakie tarcze, jaki zestaw hamulcowy? M6 odpada.
Będę wymieniał komplet P+T.
Tarcze pójdą raczej ATE, ale klocki się zastanawiam, czy aby nie polecieć max po taniości.
Chyba że macie pomysł, jak zrobić dobrze, na długo i tanio.


Ewentualnie jeśli możecie podpowiedzieć gdzie mają dobre ceny na komplet ATE.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Mogę tylko powiedzieć że u mnie zestaw tarcz i klocków TRW na przodzie zaowocował progami na tarczach i rowkami już po ok 20tk. Klocki są jeszcze grube ale tarcze słabizna.
Następnym razem spróbuję tarcz ATE i klocki akebobo lub bosh. Moga klocki nawet pylić, byle by hamowały dobrze i nie piszczały.
Następnym razem spróbuję tarcz ATE i klocki akebobo lub bosh. Moga klocki nawet pylić, byle by hamowały dobrze i nie piszczały.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
jak komuś wGregory napisał(a):czy aby nie polecieć max po taniości.
Chyba że macie pomysł, jak zrobić dobrze, na długo i tanio.![]()
![]()

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Dzięki za wyprostowanie mojego ułomnego myślenia
Akurat z pół godzinki przed waszymi postami złożyłem zamówienie
Przód ATE: tarcze, klocki, zestaw montażowy
Tył: Tarcze mam już przetoczone z zapasu kolegi, klocki bosch
Tak za 1.5 miesiąca, jak napukam km. będę mógł coś więcej powiedzieć jak się to sprawuje.
Akurat z pół godzinki przed waszymi postami złożyłem zamówienie
Przód ATE: tarcze, klocki, zestaw montażowy
Tył: Tarcze mam już przetoczone z zapasu kolegi, klocki bosch
Tak za 1.5 miesiąca, jak napukam km. będę mógł coś więcej powiedzieć jak się to sprawuje.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Dziwią mnie trochę słabe opinie o TRW. Biorąc pod uwagę cenę, to moim zdaniem w tej chwili jeden z najlepszych hamulców. W klubowym sklepie schodzi tego sporo (na przemian z Textarem) i jak do tej pory nie było niezadowolonych użytkowników. Sam zakładałem te tarcze i klocki do kilku samochodów w ostatnim czasie i uważam, że na miejskie warunki, ze względu na miękkość klocka, który nie piszczy i dobrze hamuje na zimno, to optymalny wybór. Zgadzam się, że tarcze nie wytrzymają więcej niż dwie wymiany klocków, ale to chyba standard. Plusem jest, że nie wichrują się, czego nie mogę powiedzieć o Ate. Sam przejechałem na TRW z zaciśniętym hamulcem przedniej osi kilkanaście kilometrów paląc klocki i mimo przegrzania do fioletu (tarcza po przebiegu około 20 kkm), dopiero przy hamowaniu powyżej 150 km/h pojawiło się lekkie drżenie na kierownicy.
Ważne, żeby tarcza była założona na idealnie czystą piastę i żeby nie było na niej bicia po montażu. Klocki trzeba docierać przynajmniej przez kilkadziesiąt pierwszych mocniejszych hamowań (dla mnie to około 500 kilometrów w ruchu miejskim), a zaciski muszą dobrze chodzić na prowadnicach i być odpowietrzone. Trzeba też pamiętać o regularnej wymianie płynu (co dwa lata) – nawet jeśli nie całego, to przynajmniej tego ze zbiorniczka oraz z zacisków i przewodów przy nich, czyli tam gdzie płyn ma kontakt z wilgocią i wysokimi temperaturami. Wiadomo, że nie ulepszy to przeciętnych hamulców Mazdy, ale na pewno wystarczy, żeby bez strachu dynamicznie jeździć.
Ważne, żeby tarcza była założona na idealnie czystą piastę i żeby nie było na niej bicia po montażu. Klocki trzeba docierać przynajmniej przez kilkadziesiąt pierwszych mocniejszych hamowań (dla mnie to około 500 kilometrów w ruchu miejskim), a zaciski muszą dobrze chodzić na prowadnicach i być odpowietrzone. Trzeba też pamiętać o regularnej wymianie płynu (co dwa lata) – nawet jeśli nie całego, to przynajmniej tego ze zbiorniczka oraz z zacisków i przewodów przy nich, czyli tam gdzie płyn ma kontakt z wilgocią i wysokimi temperaturami. Wiadomo, że nie ulepszy to przeciętnych hamulców Mazdy, ale na pewno wystarczy, żeby bez strachu dynamicznie jeździć.
the right man in the wrong place...
założyłem komplet TRW na przednią oś w tamte lato (klocki+tarcze) jak dla mnie bardzo dobre hamulce, klocki są miękkie i o to chodzi, mają hamować a nie być na długo bo to nasze bezpieczeństwo. Nie piszczą nie biją, ścierają się równomiernie.
Ja po około 30k muszę powiedzieć, że TRW mam do zmiany. Na przeglądzie wyszło, że są już trochę zwichrowane, jakoś bardzo tego nie odczuwam, może dlatego, że nie podróżuję z dużymi prędkościami ostatni czasy, ale denerwujące są piski przy hamowaniu – i jak na początku byłem zadowolony (bo hamowanie było dobre), tak teraz jakoś nie bardzo. Dziś Madzia dostała pakunek od ATE komplet przedni – niedługo zakładam i zobaczę 
Była: Magdalena 626 GD 2.0i 90KM sedan Jest: Madzia 626 GW 2.0 FS 115KM 99r, Audi A6 3.0 Quattro Avant 02r
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Ja na trw mam już prawie 100tys i jest spoko delikatne bicie pojawiło się niedawno przy ostrym hamowaniu
Proponuje byś sprawdził przednie zaciski czy funkcjonują normalnie i przypadkiem nie trzeba ich zregenerowac
Proponuje byś sprawdził przednie zaciski czy funkcjonują normalnie i przypadkiem nie trzeba ich zregenerowac
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
witam czytałem wasze posty i ciekawe sa tematy poruszone:) ja juz 4 tarcze zakłądam do swojej Madzi i ciągle jest problem. był TRW,Delphi, bluprint, teraz Maxis i jest lipa;/ ze 140 sie hamuje i zaczyna drgac kierownica fakt ze sa małe 235;/ ale chyba powinny dawac rade skoro firma taki wymiar załozyła ;p nie wiem czy sakaładac ATE czy załozyc wieksze tarcze 282 i zaciski zmienic na wieksze achhhhh.....

krzysiek323f bg napisał(a):był TRW,Delphi, bluprint, teraz Maxis i jest lipa;
U mnie w podpisie Masz link mojej Madzi i na 6 stronie jest temat o tarczach
-
miro62
Jakieś 20-30k.km. założyłem ATE i nie narzekam, kupiłbym je jeszcze raz. Z 5k.km. temu były jakieś minimalne bicia przy hamowaniu ale po 100-200km się uspokoiło. Hamulce u mnie nie stygną, niestety po takim terenie jeżdżę, więc test przechodzą porządny, jestem zadowolony.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Pozwolę sobie zadać pytanie i tu, już w warsztacie pisałem.
Czy ktoś kupował takie klocki do 626 gf 2.0 136km 1998r.?
http://allegro.pl/ferodo-klocki-przod-m ... 36030.html
Jak się sprawują i czy będą sporo lepsze od Kashiyamy?
Ewentualnie takie Textary:
http://allegro.pl/textar-klocki-przod-m ... 39038.html
Do tego potrzebuję zestaw naprawczy: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... owego.html
Co wybrać?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Czy ktoś kupował takie klocki do 626 gf 2.0 136km 1998r.?

Jak się sprawują i czy będą sporo lepsze od Kashiyamy?
Ewentualnie takie Textary:

Do tego potrzebuję zestaw naprawczy: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... owego.html
Co wybrać?
Z góry dzięki za odpowiedź.
- Od: 3 paź 2014, 18:27
- Posty: 79 (1/3)
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Mazda 6 GY 2,0 MZR-CD
Była:
Mazda 626 GF FS '98 136KM + LPG
Kupowałem klocki Ferodo i Textara, jedne i drugie bardzo dobre, jeszcze tylko z TRW i ATE byłem równie zadowolony.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Nathan napisał(a):Dziś odebrałem przesyłkę. Jutro działam
O – dobrze wiedzieć, że ferodo daje sprężynki w komplecie. Kupowałem ostatnio klocki ale nie pamiętam jakiej firmy, w każdym razie przyszły bez blaszek i sprężynek. Warto na to zwracać uwagę.
Ostatnio edytowano 20 lut 2015, 09:19 przez grzech_z, łącznie edytowano 1 raz
szerokości
grzech
grzech
Trw można same spreztnki i blaszki kupić
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6