Witam wszystkich!
Mam nastepujacy problem z moja mazda 6 (mzr-cd 143 dpf). Auto zostalo przez jednego cwoka zalane benzyna i spowodowalo to pekniecie glowicy (wymieniona glowica, wtryski przeczyszczony system paliwowy itd.), po naprawie kiedy kluczyk przekreci sie na pozycje ACC wszytko wyglada ok, radio wita itd. kiedy przekrece kluczyk na ON dzieje sie to : http://www.youtube.com/watch?v=60iw2a_AsfQ
(na filmiku to nie moje auto ale problem ten sam)
komputer diagnostyczny wykazuje blad BCM (zastepczy juz do mnie jedzie) ktory zdemontowalem i oczyscilem lekko zasniedziale styki ( mialem kiedys znany wszystkim problem z cieknaca szyba).
akumulator byl rozladownay bo auto stalo ze 6 miesiecy po naprawie ze wzgledu na ten problem i to ze nie mialem pieniedzy na dalsze naprawy. dodam ze nie mam keyless entry i problem pojawil sie zaraz po naprawie.
szukalem wszedzie gdzie tylko moglem przez ostatnie kilka miesiecy (polskie i angielskie fora) i nie znalazlem zadnego rozwiazania na ten problem.
z gory dziekuje za wszystkie sugestie.
Deska rozdzielcza szaleje.
Strona 1 z 1
Taki efekt jest przy rozładowanym akumulatorze,naładuj go do porządku i wtedy odpalaj,ewentualnie pożycz od kogoś akumulator ,może twój już wyzionął ducha.

Niestety ex właściciel M6 A+ ,została skradziona 17.12.2013.
- Od: 1 cze 2011, 19:00
- Posty: 115
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Opel Insignia 2014 ST Cosmo Elite
dzieki za odpowiedz, akumulator jest pod ladowarka od 12h, wlasnie sprawdzilem auto i klikanie/mruganie deski zmenielo swoja czestotliwosc (rzeczywiscie jak by mial wiecej mocy z akumulatora). Teraz probelm wydaje sie bardzo banalny ale auto bylo rozebrane do czesci pierwszych podczas naprawy i tyle bylo z nim roboty ze zapomina sie o podstawowych rzeczach
Sprawdze go jeszcze raz za kolejne 12h i jesli dalej bedzie sie to dzialo wymenie akumulator i napisze czy jest poprawa. Dodam jeszcze ze klikanie dochodzi z "GLOW RELAY" pod maska.

- Od: 11 lut 2013, 12:42
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 143hp RF7J
Możesz spróbować z akumulatorem taki patent, że wypinasz swój całkowicie, pod klemy podpinasz kable i odpalasz od innego samochodu. Najlepiej diesla o podobnej pojemności. Samo naładowanie może też Ci nie dać rozwiązania jak będzie całkowicie zasiarczony, albo cele będą puste.



Miałem taki sam problem . padł akumulator , konsola szalała podobnie jak na filmiku. po 10 godzinach ładowania , ładowarka pokazała że aku naładowany do pełna podłączyłem do auta odpalił za pierwszym, przejechałem z 12 km zgasiłem auto i już nie odpalił ponownie. wymieniłem aku na nowy i problem znikł.
Dziekuje za sugestie, oczywiście okazało się że akumulator umarł. Pojechałem, kupiłem nowy akumulator -zamontowany. Deska przestała szaleć ale pojawił się następny problem. Po przekręceniu kluczyka na pozycje ON miga czerwona kontrolka z auta kluczykiem (immobilizer ?) i oczywiście DPF. z tym drugim wiem jak sobie poradzić ale immo ? czy to nie jest przypadkiem kontrolowane w BCM (body control module)? Jak chce odpalić słyszę klikniecie z bezpieczników i wszystko gaśnie dopóki nie puszcze kluczyka. Zostawiłem kluczyk na ON, odłączyłem aku. i przez ponad minute trzymałem pedał hamulca, po czym podłączyłem aku i dalej nic. Zostawiłem kluczyk na ON przez 10min i kontrolka zniknęła ale dalej nie kręci – cisza. Kontrolka pojawia się ponownie po wyciągnięciu i włożeniu kluczyka. Sprawdzałem też zapasowym kluczykiem.
Dodam jeszcze że centralny zamek działa z pilota bez problemów, wszystko działa (nawiewy radio etc.) tyle że nie odpala. Zarejestrowałem oba kluczyki metoda manualną (kluczyk w stacyjce on off 3 razy 3 razy drzwi itd. ) wszystko idzie jak trzeba ale auto nie robi najważniejszej rzeczy – nie odpala i nie jedzie
Dodam jeszcze że centralny zamek działa z pilota bez problemów, wszystko działa (nawiewy radio etc.) tyle że nie odpala. Zarejestrowałem oba kluczyki metoda manualną (kluczyk w stacyjce on off 3 razy 3 razy drzwi itd. ) wszystko idzie jak trzeba ale auto nie robi najważniejszej rzeczy – nie odpala i nie jedzie
- Od: 11 lut 2013, 12:42
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 143hp RF7J
Wygląda to na problem z imobilajzerem. Albo ci skasowały się kluczyki albo padła pętla czytająca imo z kluczyka koło stacyjki. Sprawdź jak włożysz kluczyk i przekręcisz do pozycji on czy kontrolka (samochodzik z kluczykiem) nie miga kodem czyli mrugnie przerwa pięć mrugnięć czy coś takiego.
Tym sposobem wgrywasz jedynie pilota a nie imo. Aby zaprogramować kluczyk musisz udać się do serwisu albo dobrego speca od dorabiania kluczy. Ja ostatnio płaciłem 150zł za wprogramowanie kluczyków. Jak by padła Ci ta pętla odczytująca imo to mam taką na zbyciu.jnd napisał(a):
Dodam jeszcze że centralny zamek działa z pilota bez problemów, wszystko działa (nawiewy radio etc.) tyle że nie odpala. Zarejestrowałem oba kluczyki metoda manualną (kluczyk w stacyjce on off 3 razy 3 razy drzwi itd. ) wszystko idzie jak trzeba ale auto nie robi najważniejszej rzeczy – nie odpala i nie jedzie
Witam. Miałem podobny problem z szalejącym licznikiem. Chciałem zaparkować na chodniku, wysoki krawężnik więc metodą po skosie. W pewnym momencie zawiesiła się i "zegary stanęły dęba" ( jak przy testowaniu zegarów w menu komputera) oczywiście silnik zgasł, po raz drugi gdy zdarzyło mi się ruszyć nie z tego biegu i zadusić silnik. Powinna pojawić się kontrola aku i parę innych, ale znów "zegary stanęły dęba". Podczas przeglądu technicznego, poprosiłem o reset wtrysków(ASO), chłopak który to robił, powiedział, że nie dało rady, ponieważ jest jakiś błąd podczas diagnostyki (komputera).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 31 paź 2009, 11:46
- Posty: 33
- Skąd: Ripon
- Auto: mazda 6 2005, 2,0 D 136KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6