Witam mam mały problem z DITD auto z przeznaczeniem na części lecz chciałbym usunąć usterkę
Mazda 323F 1999R DITD Pompa RF2A
Problem jest taki iż auto nie zapala od pierwszego "strzału"
Przyzwyczajony jestem do tego,żę DITD pali od drasnięcia a w tym przypadku potrzeba od 3 do 5 obritów silnikiem bez różnicy czy ciepły czy zimny.
Paliwo sprawdzone
Świeci kontrolka świeć do rozgrzania auta czasem 5 minu czasem 10
Moc super obroty idealne
Sprawdziłem B4B5 Super
I podmieniłem SPV bez rezulatu
Zauważyłem ,żę po odpięciu czujnika obrotów wału na ciepłym silniku zapala szybciej.
Chce wyeliminować usterkę gdyż auto jest na części a nie chce wysyłać wadliwego towaru
Przy okazji polecam się z częściami do silnika DITD
Mały problem z 323F DITD RF2A
Strona 1 z 1
kontrolka świeci stale czy myga?
Mruga tylko, ale tylko przez jakiś czas po odpaleniu.
Jak zgaśnie a auto jest ciepłe to już nie.
Jak zgaśnie a auto jest ciepłe to już nie.
- Od: 14 sie 2011, 20:36
- Posty: 26
odczytaj błędy, jak to zrobić masz opisane w poradniku.
myślisz Tadziol że to coś z kątem wtrysku?
ja nie myślę,ja wiemNeonixos666 napisał(a):myślisz Tadziol że to coś z kątem wtrysku?

przecie problem jest jasny jak słońce,kolega ma przestawiony rozrząd – 1 góra 2 zęby na kole wału korbowego.a kod to P0216.jak mateusz będzie litościwy,to odczyta błąd i napisze,a może i rozrząd sprawdzi ?
I wyjęta dziś pompa już z auta.
Problem nie rozwiązany ale rozrząd ustawiony bardzo- dobrze wszystko się zgadzało super
Dopisano 12 lut 2013, 15:56:
A apropo Tadziol pytanie
!!
Pompa RF2A problem jest taki w 626 nie ma mozliwości odpalenia ,zrobiony obwód do czujnika temperatury wystarczy odłączyć po przez przycisk i auto pali, brak staraty mocy oraz niczego innego.
Facet z Serwisu twierdzi "uszkodzony jeden z zaworków w głowicy naprawa ok 200zł"
Twoja opinia?
Napewno usterka jest w pompie bo podstawiliśmy inną 100% sprawna problemu nie ma
Problem nie rozwiązany ale rozrząd ustawiony bardzo- dobrze wszystko się zgadzało super
Dopisano 12 lut 2013, 15:56:
A apropo Tadziol pytanie

Pompa RF2A problem jest taki w 626 nie ma mozliwości odpalenia ,zrobiony obwód do czujnika temperatury wystarczy odłączyć po przez przycisk i auto pali, brak staraty mocy oraz niczego innego.
Facet z Serwisu twierdzi "uszkodzony jeden z zaworków w głowicy naprawa ok 200zł"
Twoja opinia?
Napewno usterka jest w pompie bo podstawiliśmy inną 100% sprawna problemu nie ma
- Od: 14 sie 2011, 20:36
- Posty: 26
pompa daje przyzwoite ciśnienie na wtryski?
jeśli pytasz o tą którą dopisałem to tego nie sprawdziliśmy, lecz jest tylko jeden ubytek nie cche zapalić wystarczy mały myk i auto działa idealnie
- Od: 14 sie 2011, 20:36
- Posty: 26
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości