Mały problem z 323F DITD RF2A

Postprzez Mateusz12610 » 8 lut 2013, 23:06

Witam mam mały problem z DITD auto z przeznaczeniem na części lecz chciałbym usunąć usterkę

Mazda 323F 1999R DITD Pompa RF2A

Problem jest taki iż auto nie zapala od pierwszego "strzału"

Przyzwyczajony jestem do tego,żę DITD pali od drasnięcia a w tym przypadku potrzeba od 3 do 5 obritów silnikiem bez różnicy czy ciepły czy zimny.

Paliwo sprawdzone

Świeci kontrolka świeć do rozgrzania auta czasem 5 minu czasem 10

Moc super obroty idealne


Sprawdziłem B4B5 Super

I podmieniłem SPV bez rezulatu

Zauważyłem ,żę po odpięciu czujnika obrotów wału na ciepłym silniku zapala szybciej.

Chce wyeliminować usterkę gdyż auto jest na części a nie chce wysyłać wadliwego towaru



Przy okazji polecam się z częściami do silnika DITD
Początkujący
 
Od: 14 sie 2011, 20:36
Posty: 26

Postprzez Neonixos666 » 8 lut 2013, 23:13

kontrolka świeci stale czy myga?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Mateusz12610 » 9 lut 2013, 09:53

Mruga tylko, ale tylko przez jakiś czas po odpaleniu.

Jak zgaśnie a auto jest ciepłe to już nie.
Początkujący
 
Od: 14 sie 2011, 20:36
Posty: 26

Postprzez Neonixos666 » 9 lut 2013, 12:07

odczytaj błędy, jak to zrobić masz opisane w poradniku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 10 lut 2013, 15:08

klekocze dziwnie na zimnym?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 10 lut 2013, 17:13

myślisz Tadziol że to coś z kątem wtrysku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 10 lut 2013, 19:36

Neonixos666 napisał(a):myślisz Tadziol że to coś z kątem wtrysku?
ja nie myślę,ja wiem <lol>
przecie problem jest jasny jak słońce,kolega ma przestawiony rozrząd – 1 góra 2 zęby na kole wału korbowego.a kod to P0216.jak mateusz będzie litościwy,to odczyta błąd i napisze,a może i rozrząd sprawdzi ? :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Mateusz12610 » 12 lut 2013, 16:53

I wyjęta dziś pompa już z auta.

Problem nie rozwiązany ale rozrząd ustawiony bardzo- dobrze wszystko się zgadzało super

Dopisano 12 lut 2013, 15:56:

A apropo Tadziol pytanie !!!!

Pompa RF2A problem jest taki w 626 nie ma mozliwości odpalenia ,zrobiony obwód do czujnika temperatury wystarczy odłączyć po przez przycisk i auto pali, brak staraty mocy oraz niczego innego.

Facet z Serwisu twierdzi "uszkodzony jeden z zaworków w głowicy naprawa ok 200zł"

Twoja opinia?

Napewno usterka jest w pompie bo podstawiliśmy inną 100% sprawna problemu nie ma
Początkujący
 
Od: 14 sie 2011, 20:36
Posty: 26

Postprzez Neonixos666 » 12 lut 2013, 22:20

pompa daje przyzwoite ciśnienie na wtryski?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Mateusz12610 » 13 lut 2013, 11:24

jeśli pytasz o tą którą dopisałem to tego nie sprawdziliśmy, lecz jest tylko jeden ubytek nie cche zapalić wystarczy mały myk i auto działa idealnie
Początkujący
 
Od: 14 sie 2011, 20:36
Posty: 26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323