Nie dzialajace virsy, brak mocy.

Postprzez LAJCIK29 » 31 sty 2013, 13:52

Może po prostu przepustnica nie otwiera Ci się do końca, albo kat się posypał i przytkał wydech. A skąd jesteś? Wy mrugałeś kody błędów?

Edytowałem Twój post/ radar88
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez ziomek23021989 » 4 lut 2013, 21:01

Jestem z okolic Gorzowa Wlkp. Nic nie wy mrugałem ponieważ nie mam pojęcia jak się za to zabrać... Ale chyba katalizator ponieważ spostrzegłem iż przez elastyczne łącze w tłumiku idą spaliny.. Więc stawiam teraz na kata, będę wstawiał strumiennicę więc powiem jaki będzie efekt.
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:16
Posty: 5
Auto: Mazda
Xedos 6
2.0 v6

Postprzez Crenshaw » 30 wrz 2013, 18:16

ziomek23021989 napisał(a):Jestem z okolic Gorzowa Wlkp. Nic nie wy mrugałem ponieważ nie mam pojęcia jak się za to zabrać... Ale chyba katalizator ponieważ spostrzegłem iż przez elastyczne łącze w tłumiku idą spaliny.. Więc stawiam teraz na kata, będę wstawiał strumiennicę więc powiem jaki będzie efekt.


bardzo się spóźniłem żeby odpisać na ten wpis ale jak jesteś z okolic FG to daj cynę, chętnie pomogę CI wymrugać błędy.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez deejay27 » 30 wrz 2013, 19:20

Kolega 16 kwietnia ostatni raz się logował , więc raczej "po ptokach"
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Setritus » 2 paź 2013, 22:12

Jeżeli chodzi o nie działające Vrisy w pierwszym poście to ułąmany został wężyk od źródłą podciśnienia, nie miały prawa działać.
U siebie w KL przerabiałem pare dni temu brak mocy i wrażenie nie działających Vrisów (choć na postoju jak zaglądałem pod maskę to się otwierały). Rozwiązaniem były przebicia na przewodach WN.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez tomilon » 1 sty 2014, 19:44

Witam.
Przez przypadek odłamałem element prawdopodobnie od układu podciśnienia ( wychodził z elektrozaworu podcisnienia porzez trójnik do elementów które są pod kolektorem.
Mam pytanie odnosnie tych elementow pod kolektorem ? jak to sie fachowo nazywa, szukam tej czesci bo bede musial wymienic, trójnik nie problem , jakis dopasuje ale ten element pod kolektorem niestety nie da sie naprawić :(
Załączniki
1.jpg
ułamany przewód
2.jpg
widok od strony tylnej kolektora
3.jpg
przod kolektora
4.jpg
odłamany przewód
tomilon
 

Postprzez lukkil » 3 sty 2014, 12:24

różnie na to wołają ale szukaj pod hasłem: zbiornik podciśnienia rezonator vris

tu masz takie cuś:

http://allegro.pl/zbiornik-podcisnienia ... 14670.html
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez navy » 10 cze 2014, 22:59

Siemanko :)
U mnie pojawił się taki problem ze vris 2 działa vris 1 nie dziala i wywala mi błedy 41 i 46 :| . Pierwszy raz od 4 lat (czyli od kiedy Ją dosiadam :> ) wywalilo mi błędy vrisów. Kiedyś vrisy nie działały ale nie wywalało błędów i wymieniłem tylko jeden wężyk ten najdłuższy który podobno nie ma nic wspólnego z działaniem vrisów <oczy> (mam na myśli ten który zaczyna się od obudowy filtra powietrza i kończy gdzieś w okolicy wężyków od vrisów). Wymieniłem go i vrisy działały. Może to jakiś zbieg okoliczności choć zdarzało się już rzadziej że któryś nie działał co jakiś czas. Swoje podpięcie wężyków sprawdzałem na innym xedzie w którym vrisy działają i jest ok. Jak sprawdzic co sie zepsuło ? Podejrzewam kostkę od vrisa lub elektrozawór. Ale skoro działa jeden vris to czemu pokazuje błąd na obu ?
Pozdro :]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 cze 2010, 11:58
Posty: 12
Skąd: Będzin
Auto: Fiat Uno 1.0 3d czarny
Mazda Xedos 6 2.0 V6
Mazda Xedos 6 2.0 LPG
Mazda 6 GY 2.3 LPG

Postprzez silvarus » 21 lut 2015, 21:22

U mnie sytuacja wygląda następująco. Wywala mi błąd 41, postanowiłem sprawdzić czy virsy są poprawnie podłączone. Okazuje się że w jednym elektrozaworze nr 1 jest nadtopiona plastikowa zaślepka, wężyki nie dość że są sparciałe to jeszcze nadtopione. Przewody elektryczne co idą do wtyczki od vris 1 całkowicie sparciałe co skutkowało zwarciem przewodów przed wtyczką. Przewody ponownie zaizolowałem, założyłem nowe wężyki, choć nie jestem do końca pewny czy tak mają być. Elektrozawór nr 1 według schematów sprawdziłem na krótko działał, ale przy wymianie wężyków ułamałem króciec więc go też wymieniłem. Skasowałem błędy, podłączam diodę i wyskakuje tylko jeden błąd 41. Co prawda jest ich więcej bo mam jeszcze 15, 16, 23, 24 czyli sondy, ale to po przejechaniu kilku km dopiero wyskoczy. Swoją drogą ciekawe czy naprawdę są obie uwalone czy jest to wina czego innego?

Macie jeszcze jakieś pomysły dlaczego może wyskakiwać ten błąd 41? Dodam że u mnie nie ma żadnych trójników, tak jak to było w schematach, ale nie wydaje mi się żeby ich brak powodował ten błąd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 16:21
Posty: 60
Skąd: Lubin
Auto: Jest: Xedos 6 (CA) 2.0 144 KM 1993 Był:Xedos 1.6 1993,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6