Kasowanie inspekcji olejowej – zrób to sam
Witam ! pokrótce opiszę jak skasowałem inspekcję olejową w madzi 5 DPF :
kostka jak na filmie( ta większa na belce przy chłodnicy) http://www.youtube.com/watch?v=w-gO6p6DjFM patrząc z przodu kostki (przód to wejście na piny nie wejście kabli w kostkę) zwieramy prawy górny pin do masy po uprzednim wyjęciu zaślepki na wyłączonym zapłonie stacyjka na zero. Odpalamy kontrolki na pulpicie nie silnik, wciskamy 10 razy pedał gazu i ..... już, u mnie zasygnalizowało trzykrotnym zapaleniem się kontrolki świec żarowych ponowny reset (wył i wł zapłon) i sto mamy na Granta z kolą,lodem i limonką. Sorry za tak szczegółowy opis ale lepiej nie mieć wątpliwości.
Podziękowania dla IWI
P.S. W mojej kostce jest to przewód zielony
kostka jak na filmie( ta większa na belce przy chłodnicy) http://www.youtube.com/watch?v=w-gO6p6DjFM patrząc z przodu kostki (przód to wejście na piny nie wejście kabli w kostkę) zwieramy prawy górny pin do masy po uprzednim wyjęciu zaślepki na wyłączonym zapłonie stacyjka na zero. Odpalamy kontrolki na pulpicie nie silnik, wciskamy 10 razy pedał gazu i ..... już, u mnie zasygnalizowało trzykrotnym zapaleniem się kontrolki świec żarowych ponowny reset (wył i wł zapłon) i sto mamy na Granta z kolą,lodem i limonką. Sorry za tak szczegółowy opis ale lepiej nie mieć wątpliwości.

Podziękowania dla IWI
P.S. W mojej kostce jest to przewód zielony
Ostatnio edytowano 31 sty 2013, 19:48 przez welna27, łącznie edytowano 1 raz
-
welna27
Witam
Ja również zaryzykowałem i wypróbowałem opisany przez kolegę welna27 sposób na kasowanie inspekcji olejowej. I SUKCES
Wszystko zadziałało zgodnie z opisem.
Dzięki dla dla anonimowego forumowicza.
Ja również zaryzykowałem i wypróbowałem opisany przez kolegę welna27 sposób na kasowanie inspekcji olejowej. I SUKCES

Dzięki dla dla anonimowego forumowicza.
Witam,
Czy opisana procedura zadziala do zresetowania wymiany oleju w:
6-ce 2009 2.2 disel 185BHP??
Czy ja tez musze czyscic i resetowac moj DPF? Myslalem ze on wypala te brudy przy szybszej jezdzie autostrada...
Czy opisana procedura zadziala do zresetowania wymiany oleju w:
6-ce 2009 2.2 disel 185BHP??
Czy ja tez musze czyscic i resetowac moj DPF? Myslalem ze on wypala te brudy przy szybszej jezdzie autostrada...

Wlasnie zresetowalem wymiane oleju i skalibrowalem wtryski. A przynajmniej wykonalem opisane procedury i kontrolki od swiec zaswiecily sie w porzadanej kolejnosci. Mam nadzieje ze za 3 tysiace mil nie zaswieci mi sie kontrolka DPF domagajaca sie wymiany oleju. Jesli nie to znaczy ze procedura dziala rowniez w SILNIKACH 2.2D 185BHP 

A czemu tak jest?
czy tylko dlatego ze jest w ON (RF7J) DPF??? tylko dlatego....
A jak sie skasuje inspekcje olejowa w Pb...? to wiaze sie z problemami..
Pozdro600
czy tylko dlatego ze jest w ON (RF7J) DPF??? tylko dlatego....
A jak sie skasuje inspekcje olejowa w Pb...? to wiaze sie z problemami..
Pozdro600
Dyzioo
w Pb nie ma powiadomienia kierowcy o nie skasowanej inspekcji oleju ...
a dlaczego?
nie wiem... zapytaj japonczykow
a dlaczego?
nie wiem... zapytaj japonczykow
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
U mnie po odpaleniu samochodu nic się nie pali i nie miga. Po przejechaniu ok 1 km zapalają się kontrolki check engine, kontrola trakcji i mruga DPF.
Po wyłączenie śilnika kontrolki check i trakcji palą się dalej a DPF nie miga , nie swieci
Później zaczyna migac DPF znowu, ale nie zawsze.
Pytanie czy to jest nieskasowana inspekcja olejowa? Czy tak włąśnie to wygląda? Pytam bo użyli kontrolki DPF i do inspekcji i do sygnalizowanie zapchanego filtra DPF.
Po wyłączenie śilnika kontrolki check i trakcji palą się dalej a DPF nie miga , nie swieci
Później zaczyna migac DPF znowu, ale nie zawsze.
Pytanie czy to jest nieskasowana inspekcja olejowa? Czy tak włąśnie to wygląda? Pytam bo użyli kontrolki DPF i do inspekcji i do sygnalizowanie zapchanego filtra DPF.
Kondzinsan
- Od: 7 gru 2011, 00:22
- Posty: 16
- Skąd: Szczecin, Pyrzyce
- Auto: Mazda 6 hatchback2006r
Silnik: 2.0 MZR-CD 143KM
Kondzinsan napisał(a):Pytanie czy to jest nieskasowana inspekcja olejowa? Czy tak włąśnie to wygląda?
nie wyglada to na inspekcje...
wszystko co musisz zrobic, to odczytac kody bledow
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Panowie potrzebuje pomocy. Wczoraj przy próbie zapalenia samochodu Kontrolka DPF zaczeła mrugać. Rozrusznik kręci a silnik nie odpala. Skasowaniem inspekcje, według wzoru z forum na "kabelek do masy". Wszystko postąpiło zgodnie z instrukcją. DPF przestał mrugać ale silnik dalej nie odpali. Dodam, że odczekałam ok 5 min. później odpiąłem jeszcze akumulator, aby zapisał wszystkie te zmiany i dalej nic. Silnik kręci ale nie odpali. Proszę o Pomocy, jestem w Katowicach u rodziny i do domu mam 250 km. 
- Od: 26 maja 2013, 10:03
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6, 2.0 Diesel-143 Km. 2006
a co to ma za związek z tematem watkusmile napisał(a):A kilka dni temu skierowałem do Ciebie gościa z południa Polski, który wydał na swoją szóstkę kuuuupę kasy a ciągle ma jakiś problem... kontaktował się z Tobą?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości