Z amorków w grę wchodzą Tokico HP i Koni Special (wkłady), a ze sprężyn H&R(-45mm), Eibach (-35mm), Vogtland (-35mm).
Najbardziej skłaniam się ku h&r+koni
www.mazdaspeed.pl



jarek.ZE napisał(a):Najbardziej skłaniam się ku h&r+koniKilka osób z forum lata/latało na tych wkładach koni i sobie chwalili. Może ktoś coś podpowie na ten temat?



onyx napisał(a):ja bym bral bc racing zamiast d2 czy ksporta

mlody1921 napisał(a):Kurde trzeba by porównać bo u mnie na amorach TOkico Ori i springach PI jest mocno twardo
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):ja bym bral bc racing zamiast d2 czy ksporta
Wszystko to, to samo
 
  ale bc jest najlepszy z tej całej skośnej taniochy. Można też rozważyć Teina – ale jakością nie grzeszy, wbrew obiegowej opinii (nie jest już robiony w JP).
  ale bc jest najlepszy z tej całej skośnej taniochy. Można też rozważyć Teina – ale jakością nie grzeszy, wbrew obiegowej opinii (nie jest już robiony w JP).Capazo napisał(a):mlody1921 napisał(a):Kurde trzeba by porównać bo u mnie na amorach TOkico Ori i springach PI jest mocno twardo
Gwint jest nieporownywalnie bardziej komfortowy. A dzieki regulacji do streetu sie nadaje.
onyx napisał(a):Ja bym wziął żółty koni (regulacja twardości) i do tego h&r



onyx napisał(a):Obawiam się, że nigdzie... Do 323/MX-3 ich po prostu nie ma. Z tego co pamiętam to czerwone nie mają regulacji. Może Ci się pomyliło z Kayaba AGX






Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości