Z amorków w grę wchodzą Tokico HP i Koni Special (wkłady), a ze sprężyn H&R(-45mm), Eibach (-35mm), Vogtland (-35mm).
Najbardziej skłaniam się ku h&r+koni
www.mazdaspeed.pl
jarek.ZE napisał(a):Najbardziej skłaniam się ku h&r+koniKilka osób z forum lata/latało na tych wkładach koni i sobie chwalili. Może ktoś coś podpowie na ten temat?
onyx napisał(a):ja bym bral bc racing zamiast d2 czy ksporta
mlody1921 napisał(a):Kurde trzeba by porównać bo u mnie na amorach TOkico Ori i springach PI jest mocno twardo
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):ja bym bral bc racing zamiast d2 czy ksporta
Wszystko to, to samo
Capazo napisał(a):mlody1921 napisał(a):Kurde trzeba by porównać bo u mnie na amorach TOkico Ori i springach PI jest mocno twardo
Gwint jest nieporownywalnie bardziej komfortowy. A dzieki regulacji do streetu sie nadaje.
onyx napisał(a):Ja bym wziął żółty koni (regulacja twardości) i do tego h&r
onyx napisał(a):Obawiam się, że nigdzie... Do 323/MX-3 ich po prostu nie ma. Z tego co pamiętam to czerwone nie mają regulacji. Może Ci się pomyliło z Kayaba AGX
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości