trzydziech napisał(a): onyx napisał(a):Jeżeli będzie to układ z przepustnicą przed kompresorem to kąt uchylenia przepustnicy lub silnik krokowy będzie robił tę robotęPrzydałby się jednak jakiś zaworek bypass'owy.
zaworek w którym miejscu? nie widzę go w tej opcji![]()
Co do bypass valve, to przepustniczka z aktuatorem

Myślę, że te rysunki rozwiążą sprawę. Masz oba przypadki pokazane


trzydziech napisał(a): onyx napisał(a):Nie wiem jak będziesz miał to strojone – konwersja MAF-MAP czy zostajesz na przepływce. Jeżeli zostaniesz przy opcji z przepływką, to pamiętaj aby była ona przed kompresorem.
konwersja MAF-MAP. to w takim rozwiązaniu gdzie najlepiej się wpiąć? to samo będzie dotyczyć IATa później
Po konwersji nie będzie miało to znaczenia, byle przed kompresorem
IAT umieściłbym w między kompresorem a ewentualnym zaworem DV – będziesz widział jak gorącym powietrzem dostaje po łbie silnik z kompresora