CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez dobrzyn22 » 17 lis 2012, 18:08

czypak napisał(a):dobrzyn22 źle mnie zrozumiałeś, bo opuścił mi 200zł i łącznie zapłaciłem 800zł.

racja, pominąłem "na" i wyszło zamieszanie ;)
Kwestia mocy podstawowej facetowi nie wydała się dziwna, twierdził, że takie przypadki w Mazdach i Fordach są raczej zjawiskiem normalnym... :|

tak jak napisałem – owszem zdarza się, ale powiedzmy 5kM więcej niż fabryka dała...ale nie prawie 20 !!( bo rozumiem, że wynik pierwsego testu to wynik jeszcze przed zmianami). Z tego co wiem, to zdarza się, że firy zajmujące się tuningiem podają nieco zawyżone dane...Klient przychodzi i już "na dzień doby" jest zadowolony, że jego auto ma taką moc...a po podniesieniu to już wogóle :D – obiektywnym wynikiem w Twoim przypadku było by podjechanie na inną hamownię...

jednakże pogodziłem się z tym faktem, a ponieważ nie jestem zwolennikiem ciągłej dynamicznej jazdy to sądzę, że nie będzie mi to tak bardzo przeszkadzać

mimo wszystko, taki przsyrost mocy powiązany z falowaniem przy mocniejszym przyspieszaniu z pewnością nie będzie służył silnikowi...

a przypadkiem te falowanie nie jest od ślizgającego się sprzęgła?

myślę, że jak najbardziej warto to sprawdzić(zresztą objawy powinny być odczuwalne)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5222 (21/68)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez bieski » 17 lis 2012, 18:42

dobrzyn22 napisał(a):ale powiedzmy 5kM więcej niż fabryka dała...ale nie prawie 20

W Mazdie 6 się zdarza. Grzyby miał ok 153KM z 136KM.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez dylu » 17 lis 2012, 23:34

dzieki chopcy za odpowiedz :) ja jednak sie chyba zdecyduje na detech – 300 zł roznicy ale chyba warto, koleś wydaje sie znać na rzeczy.

Co do wykresu czypak, wg mnie 99% sprzęgła nie ma – dwa miesiące temu wymieniałem razem z 2M, objawy końca sprzęgła nawiązują do wykresu, samochód raz ciagnie a raz nie, i dziwne, że gość który Ci Madzie kręcił nie wyczaił tego od razu...
Początkujący
 
Od: 27 mar 2012, 14:54
Posty: 14
Auto: M6 GY 2.0 '04

Postprzez przem0 » 22 lis 2012, 18:30

Hubix napisał(a):Testował ktoś:

Obrazek

Producent: ProRacing


Pozwole sobie odswiezyc. Mial ktos juz okazje ten box wyprobowac w M6 z dpf-em?
Początkujący
 
Od: 7 lut 2012, 19:09
Posty: 13
Skąd: UK
Auto: M6 GH 2.0 MZR-CD
MX5 NA 1.8

Postprzez mk79pl2 » 23 gru 2012, 16:50

Witam wszystkich.Ostatnio robiłem swoja Mazdę 6 w Kreatorze Mocy i wynik trochę mnie zaskoczył.Silnik ma seryjnie 121km ale na hamowni wyszło 115 :( i po modyfikacjach 130km i 343Nm.Szkoda,liczyłem na lepszy wynik.Zastanawiam się tylko dlaczego tak słabo!.
mk79pl2
 

Postprzez ru35 » 24 gru 2012, 00:54

Odpowiedzialnym za taką sytuację jest firma Denso która to tak opracowała sterownik aby jak najmniej można było w tym gmerać. Niestety przyrosty mocy w tej sytuacji są mniejsze niż np: u szmelcwagena
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez mk79pl2 » 25 gru 2012, 15:00

Ja prawdopodobnie trafiłem na słabszy model,może jest to też problem natury technicznej.Wiem że była robiona Mazda 6 121km w kreatorze co uzyskała 154km i 342Nm.Podobno zadbany egzemplarz.No cóż takie jest życie.Pozdrawiam.
mk79pl2
 

Postprzez Hubix » 25 gru 2012, 18:00

Po świętach dzwonię tutaj:

http://allegro.pl/chiptuning-mazda-1-4- ... 73192.html

700zł dość tanio, warto ryzykować ?

Tu strona tuningowców:

http://www.podly.pl/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Hubix » 23 sty 2013, 22:56

Panowie, dzwoniłem i gość mi powiedział, że nie schamują mi auta o tej porze roku, bo jest ślisko. Nie rozumiem, co to za hamownia ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Neonixos666 » 23 sty 2013, 23:31

przeczytaj jeszcze raz ogłoszenie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Hubix » 23 sty 2013, 23:36

Wiem, ale to nie jest taka hamownia:

Obrazek

?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Rafał_ » 23 sty 2013, 23:52

Hubix napisał(a):Panowie, dzwoniłem i gość mi powiedział, że nie schamują mi auta o tej porze roku, bo jest ślisko. Nie rozumiem, co to za hamownia ?


A jak sobie wyobrażasz rozpędzenie auta do 160 km/h gdy na ulicy jest 5cm śniegu?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Hubix » 24 sty 2013, 16:24

Kuknij na zdjęcie wyżej. Nie rozumiem tego. O jaką hamownię w takim razie chodzi ?? Ta co na zdjęciu powyżej napewno nie jest zasypana śniegiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez bieski » 24 sty 2013, 16:34

Hubix napisał(a):Nie rozumiem tego. O jaką hamownię w takim razie chodzi ??


Hubix poczytaj to http://www.dieselservice.win.pl/h/h_przen.htm

a potem spróbuj odpowiedzieć na to pytanie:
jarek.ZE napisał(a):A jak sobie wyobrażasz rozpędzenie auta do 160 km/h gdy na ulicy jest 5cm śniegu?



:P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez zboq » 25 sty 2013, 22:58

Ja dziś byłem na hamowni w firmie Czakram w Tarnowie. Oni są przedstawicielem Vtech'u. Po telefonicznych rozmowach miał być chip tuning ale się okazało, że sterownik ma blokadę i vtech tego nie zrobi więc założyliśmy redboxa, takiego jak ten: http://vtech.pl/redbox, z tym że mój jest srebrny i w opakowaniu czakramu był. Fabrycznie mam ok. 143KM – 315Nm a z boxem jest jakieś 163KM i 360Nm. Dodatkowo zrobili mi strojenie pod samochód bo straszne fale wychodziły. Idealny rozkład momentu może nie jest (fabryczny tez jest falowany) ale na drodze przetestowałem i idzie gładko ;). Musze jeszcze tylko od nich wyciągnąć wykresy po boxie, a to i tak nie będzie idealnie to co mam,bo stroili jeszcze na końcu podczas jazdy.

Btw, przyjechałem do nich autem które było całe zamarznięte i nie było problemu ;).
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez bieski » 25 sty 2013, 23:11

zboq napisał(a):fabryczny tez jest falowany

Może sprzęgło ci się już ślizga?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez zboq » 25 sty 2013, 23:59

Sprzęgło i dwumasa wymieniona 4 miechy temu ;). Przed wymianą i po wymianie zachowuje się tak samo.

Mój wykres przed wymianą dwumasy jest na 7 stronie z wykresami :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez dobrzyn22 » 26 sty 2013, 17:17

zboq napisał(a):Oni są przedstawicielem Vtech'u. Po telefonicznych rozmowach miał być chip tuning ale się okazało, że sterownik ma blokadę i vtech tego nie zrobi

myślałem, że już po 3 latach od montaż u BOXa u mnie (w Vtechu) dają radę ze sterownikiem kompa :P konkurencja ich wyprzedza ??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5222 (21/68)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez zboq » 26 sty 2013, 22:20

No niby dają i miałem mieć właśnie chipa. Ale jak sie okazało po podłączeniu, tego sterownika w mojej 6 nie mogą :(.

Za to jestem coraz bardziej zadowolony z inwestycji :P. Superowo sie teraz jeździ. Nie czuć tej wagi auta, tak jak wcześniej. Jest lekko i przyjemnie ;)

Wysłane z mojego HTC HD2 za pomocą Tapatalk 2
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez dobrzyn22 » 26 sty 2013, 22:21

zboq napisał(a):Za to jestem coraz bardziej zadowolony z inwestycji :P. Superowo sie teraz jeździ.

i o to chodzi <spoko>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5222 (21/68)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje