Koszt części dolotu ok. 600-700zł.
Mazda6 GY L3 '03 2.3 TOP (EU) – [Sprzedana]
Dźwięk jest głębszy i niższy. Jest nieco głośniej, ale nie uciążliwie. Przyjemnie mruczy
Koszt części dolotu ok. 600-700zł.
Koszt części dolotu ok. 600-700zł.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Bardzo mi się to podoba. efekt super i pokrywa silnika też niczego sobie. zielone kombiaki rządzą

P.S. może jakiś filmik wrzuć jak to brzęczy



P.S. może jakiś filmik wrzuć jak to brzęczy
tomek


- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Wczoraj podczas powrotu z pracy, Mazda mnie zawiodła
Po przejechaniu kilkuset metrów z silnika zaczął dobiegać metaliczny dźwięk. Dokulałem się do najbliższego parkingu, zajrzałem pod maskę i zauważyłem obluzowaną i zsuniętą tarczę przy łożysku sprężarki klimatyzacji.

Zaniechałem dalszej jazdy, a dzisiaj skorzystałem z pomocy assistance i miałem wątpliwą przyjemność przejechać się lawetą.

Na szczęście w serwisie okazało się, że nie powstały żadne zniszczenia, nic nie zostało uszkodzone i po godzinie pracy wszystko zostało złożone do kupy i Mazda śmiga teraz bez zastrzeżeń
I oby jak najdłużej.
W najbliższych dniach wymiana oleju.

Zaniechałem dalszej jazdy, a dzisiaj skorzystałem z pomocy assistance i miałem wątpliwą przyjemność przejechać się lawetą.

Na szczęście w serwisie okazało się, że nie powstały żadne zniszczenia, nic nie zostało uszkodzone i po godzinie pracy wszystko zostało złożone do kupy i Mazda śmiga teraz bez zastrzeżeń
I oby jak najdłużej.
W najbliższych dniach wymiana oleju.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
matthies napisał(a):szczesliwie ze nic sie nei stalo.
tak to sie auta mogą psuć – bezinwazyjnie
Prawda, ale oby i tak jak najrzadziej
piotr_szp napisał(a):Jaką przyczyna?
Śruba mocująca się poddała. Jak później doczytałem – częsty przypadek w szóstkach.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
W takim razie najlepszym rozwiązaniem będzie dokręcić odpowiednio i zastosować podkładkę zębatą. I spokój na amen 



Niemal w równym czasie stuknął rok i 15 tys. km, więc przyszła pora na mały serwis.
Za pośrednictwem Gruchy nabyłem produkty AMSOIL:
– płukankę do silnika AMSOIL Engine Flush
– olej AMSOIL European Car Formula 5W-30
– dodatek do paliwa AMSOIL Performance Improver.
Dodatkowo:
– filtr oleju OE Mazda
– pióra wycieraczek BOSCH Aero Twin.

Dzisiaj założony został też zimowy zestaw kół.
Aktualny przebieg: 192 500km.
Za pośrednictwem Gruchy nabyłem produkty AMSOIL:
– płukankę do silnika AMSOIL Engine Flush
– olej AMSOIL European Car Formula 5W-30
– dodatek do paliwa AMSOIL Performance Improver.
Dodatkowo:
– filtr oleju OE Mazda
– pióra wycieraczek BOSCH Aero Twin.

Dzisiaj założony został też zimowy zestaw kół.
Aktualny przebieg: 192 500km.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Grucha napisał(a):Jest pobór oleju?
ok. 1L/10 000km.
EDIT (17.12.2012r.)
Mazda przeszła w miniony piątek przegląd w ASO BigAutohandel w Olsztynie w ramach akcji zimowej.
Pan z serwisu oświadczył, że jak na ten przebieg i wiek auto jest w stanie wzorowym.
Dla takich słów warto na co dzień troszczyć się o Madzię
Serwisanci nie mieli do czego się przyczepić. Jedyne, co zaznaczono, to błąd odczytany z komputera, wynikający wyłącznie z faktu, że zamiast fabrycznej puszki z filtrem jest stożek
Poniżej raport z przeglądu:

-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Grucha napisał(a):Witam
Błąd P1410 dotyczy EGR-u
Pozdrawiam
Czyżby panowie w serwisie źle odczytali błąd? A może mieli kiepskie tłumaczenie na polski...
Co by nie było, EGR ma związek z układem dolotowym i pewnie błąd wynika z modyfikacji wprowadzonych w fabryczną instalację.
Tak czy siak, przy okazji podepnę się pod komputer w jakimś innym serwisie i to sprawdzę.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Grucha napisał(a):Wyczyść EGR i zapomnij o sprawie , egr nijak się ma do stożka.
Pozdrawiam
Dla spokoju wyczyszczę.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
bardzo mnie się to Twoje autko podoba i silniczek zacny. Sam poluję na taką ale chyba jednak 2.0 ze względów ekonomicznych 
- Od: 8 sty 2013, 09:14
- Posty: 21
- Auto: M6 GY 2.0 Pb '06
skoda superb II 2.0tdi
VW T4 Caravelle 2.5tdi
jedyna duża różnica w ekonomii to cena zakupu wynikająca z wyższego cła. Różnica w spalaniu nie jest bardzo odczuwalnie duża, a wiem co mówię bo mam taki sam motor
także jeżeli trafi ci się dobre 2.3 to śmiało bierz.
zemoj tak sobie teraz uświadamiam dlaczego ja na spociq nie zmusiłem ciebie do zagrania tym stożkiem
zemoj tak sobie teraz uświadamiam dlaczego ja na spociq nie zmusiłem ciebie do zagrania tym stożkiem
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):zemoj tak sobie teraz uświadamiam dlaczego ja na spociq nie zmusiłem ciebie do zagrania tym stożkiem
No worries, będzie jeszcze okazja
EDIT: 20.02.2013.
EGR wyczyszczony, chociaż w zasadzie nie było co czyścić. Powodem błędu była wypięta wtyczka solenoidu EGRa.
W ostatnich dniach Mazda dostała nowe mocowania kolumny McPhersona (Kayaba) oraz nowe wahacze z tyłu. Po wszystkim ustawiona geometria i zbieżność przód+tył.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość