Mazda6 GY L3 '03 2.3 TOP (EU) – [Sprzedana]

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez zemoj » 4 paź 2012, 15:02

Dźwięk jest głębszy i niższy. Jest nieco głośniej, ale nie uciążliwie. Przyjemnie mruczy :)
Koszt części dolotu ok. 600-700zł.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez tomas7 » 4 paź 2012, 16:31

Bardzo mi się to podoba. efekt super i pokrywa silnika też niczego sobie. zielone kombiaki rządzą <spoko> <spoko> <spoko>
P.S. może jakiś filmik wrzuć jak to brzęczy
tomek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2011, 18:36
Posty: 729 (2/7)
Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)

M6 GH Sport Galaxy Grey

Postprzez zemoj » 5 lis 2012, 15:41

Wczoraj podczas powrotu z pracy, Mazda mnie zawiodła :( Po przejechaniu kilkuset metrów z silnika zaczął dobiegać metaliczny dźwięk. Dokulałem się do najbliższego parkingu, zajrzałem pod maskę i zauważyłem obluzowaną i zsuniętą tarczę przy łożysku sprężarki klimatyzacji.
Obrazek
Zaniechałem dalszej jazdy, a dzisiaj skorzystałem z pomocy assistance i miałem wątpliwą przyjemność przejechać się lawetą.
Obrazek
Na szczęście w serwisie okazało się, że nie powstały żadne zniszczenia, nic nie zostało uszkodzone i po godzinie pracy wszystko zostało złożone do kupy i Mazda śmiga teraz bez zastrzeżeń :)
I oby jak najdłużej.

W najbliższych dniach wymiana oleju.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez matthies » 5 lis 2012, 19:18

szczesliwie ze nic sie nei stalo.
tak to sie auta mogą psuć – bezinwazyjnie :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez piotr_szp » 13 lis 2012, 15:39

matthies napisał(a):szczesliwie ze nic sie nei stalo.
tak to sie auta mogą psuć – bezinwazyjnie :P

Dokładnie tak, potwierdzam.
Jaką przyczyna?

Wysłane z mojego LT18i
BF3
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:57
Posty: 934 (32/9)
Skąd: Białe Błota
Auto: Mazda 6 '07r, 2.3l

Postprzez zemoj » 13 lis 2012, 16:24

matthies napisał(a):szczesliwie ze nic sie nei stalo.
tak to sie auta mogą psuć – bezinwazyjnie

Prawda, ale oby i tak jak najrzadziej ;)
piotr_szp napisał(a):Jaką przyczyna?

Śruba mocująca się poddała. Jak później doczytałem – częsty przypadek w szóstkach.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez piotr_szp » 14 lis 2012, 19:14

zemoj napisał(a):
matthies napisał(a):Śruba mocująca się poddała. Jak później doczytałem – częsty przypadek w szóstkach.

To lipa, przy wiekszej predkosci mozna narobic sobie balaganu pod maska!
BF3
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:57
Posty: 934 (32/9)
Skąd: Białe Błota
Auto: Mazda 6 '07r, 2.3l

Postprzez Mandey » 16 lis 2012, 18:17

W takim razie najlepszym rozwiązaniem będzie dokręcić odpowiednio i zastosować podkładkę zębatą. I spokój na amen :)
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez zemoj » 17 lis 2012, 23:39

Niemal w równym czasie stuknął rok i 15 tys. km, więc przyszła pora na mały serwis.

Za pośrednictwem Gruchy nabyłem produkty AMSOIL:
– płukankę do silnika AMSOIL Engine Flush
– olej AMSOIL European Car Formula 5W-30
– dodatek do paliwa AMSOIL Performance Improver.

Dodatkowo:
– filtr oleju OE Mazda
– pióra wycieraczek BOSCH Aero Twin.

Obrazek

Dzisiaj założony został też zimowy zestaw kół.
Aktualny przebieg: 192 500km.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Grucha » 30 lis 2012, 14:19

Przebieg spoko. Jest pobór oleju?

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez zemoj » 1 gru 2012, 10:24

Grucha napisał(a):Jest pobór oleju?

ok. 1L/10 000km.

EDIT (17.12.2012r.)

Mazda przeszła w miniony piątek przegląd w ASO BigAutohandel w Olsztynie w ramach akcji zimowej.
Pan z serwisu oświadczył, że jak na ten przebieg i wiek auto jest w stanie wzorowym.
Dla takich słów warto na co dzień troszczyć się o Madzię ;)
Serwisanci nie mieli do czego się przyczepić. Jedyne, co zaznaczono, to błąd odczytany z komputera, wynikający wyłącznie z faktu, że zamiast fabrycznej puszki z filtrem jest stożek :)
Poniżej raport z przeglądu:

Obrazek
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Grucha » 21 sty 2013, 08:10

Witam

Błąd P1410 dotyczy EGR-u

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez zemoj » 21 sty 2013, 11:50

Grucha napisał(a):Witam

Błąd P1410 dotyczy EGR-u

Pozdrawiam

Czyżby panowie w serwisie źle odczytali błąd? A może mieli kiepskie tłumaczenie na polski...
Co by nie było, EGR ma związek z układem dolotowym i pewnie błąd wynika z modyfikacji wprowadzonych w fabryczną instalację.
Tak czy siak, przy okazji podepnę się pod komputer w jakimś innym serwisie i to sprawdzę.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Grucha » 21 sty 2013, 11:58

Wyczyść EGR i zapomnij o sprawie , egr nijak się ma do stożka.

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez zemoj » 21 sty 2013, 12:04

Grucha napisał(a):Wyczyść EGR i zapomnij o sprawie , egr nijak się ma do stożka.

Pozdrawiam

Dla spokoju wyczyszczę.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez mazda-speed » 22 sty 2013, 13:06

bardzo mnie się to Twoje autko podoba i silniczek zacny. Sam poluję na taką ale chyba jednak 2.0 ze względów ekonomicznych :)
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 09:14
Posty: 21
Auto: M6 GY 2.0 Pb '06
skoda superb II 2.0tdi
VW T4 Caravelle 2.5tdi

Postprzez matthies » 22 sty 2013, 17:58

jedyna duża różnica w ekonomii to cena zakupu wynikająca z wyższego cła. Różnica w spalaniu nie jest bardzo odczuwalnie duża, a wiem co mówię bo mam taki sam motor :) także jeżeli trafi ci się dobre 2.3 to śmiało bierz.
zemoj tak sobie teraz uświadamiam dlaczego ja na spociq nie zmusiłem ciebie do zagrania tym stożkiem :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 22 sty 2013, 18:14

matthies napisał(a):zemoj tak sobie teraz uświadamiam dlaczego ja na spociq nie zmusiłem ciebie do zagrania tym stożkiem

No worries, będzie jeszcze okazja ;)

EDIT: 20.02.2013.

EGR wyczyszczony, chociaż w zasadzie nie było co czyścić. Powodem błędu była wypięta wtyczka solenoidu EGRa.

W ostatnich dniach Mazda dostała nowe mocowania kolumny McPhersona (Kayaba) oraz nowe wahacze z tyłu. Po wszystkim ustawiona geometria i zbieżność przód+tył.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez benq323 » 1 cze 2013, 19:37

Dzieje się tu coś <co?> :>
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez matthies » 1 cze 2013, 19:49

tak, cos szumi w klimatyzacji i przy najblizszym przeglądzie klimy (w poniedziałek) będzie to sprawdzane :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy