Mazda 323 BG B3 '94, RIP [*]

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez folley » 17 sty 2013, 17:00

Trochę się ruda wzięła ale gratki zakupu! :D
Plan zacny ale trzeba następne auto do jazdy na codzień xD :P
Moja BaGietka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Postprzez djakob » 17 sty 2013, 17:09

Trzeba kupić kolejne tylko za co :P
Reperaturki górne kielichów wycięte z blachy więc dzisiaj kończymy oba kielichy.
Kupiłem środki z Noxudola aby coś poczyścić i zabezpieczyć :
– Rust Eater – zjadacz rdzy
– Noxudol 900 1L – zabezpieczenie antykorozyjne
oraz mastyka pójdzie w ruch bo ile można spawać <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Piotr89 » 17 sty 2013, 22:36

Widzę że podobnie jak u mnie :| , widok przerażający ale grunt dobrze obczyścić i wspawać zdrową blachę i jeszcze pośmiga :)
Ile płaciłeś za te specyfiki, napisz za jakiś czas czy coś one pomagają bo ciekaw jestem...
Czyżbyś też bakcyla na reanimację BG ode mnie złapał <co?> <spoko>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez djakob » 18 sty 2013, 04:11

Za zjadacz rdzy 15zł za 200ml a za Noxudol 900 1L 30zł.
Kolejna porcja zdjęć z dzisiejszej – w sumie to wczorajszej pracy :

Wyciąganie pękniętej sprężyny – szybki demontaż :)
Obrazek

Obrazek

Z drugim amorem już nie było tak łatwo, poduszka się zapiekła... Jednak posiadałem w bdb stanie tylne mocowania, które profilaktycznie wymieniłem w Fce w 2012r :) Amorki z tyły to Kayaby Premium ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przymiarki reperaturek :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na deser kupka pozostałości, która wypadła tylko z prawego nadkola :

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez black_pablo » 18 sty 2013, 09:45

widzę że ja z Piotrem89 nie jesteśmy sami, masakra bywa w tych bg niby rdzy nie widać a jak się zacznie ruszać to dziury na wylot takie że szok dobra robota z tymi kieliszkami <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2011, 09:47
Posty: 1415 (2/3)
Skąd: Lublin
Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL

Postprzez Radex » 18 sty 2013, 11:52

niezła masakra, po takim zabiegu będzie toto prosto jeździło? <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez djakob » 18 sty 2013, 12:22

Radex napisał(a):niezła masakra, po takim zabiegu będzie toto prosto jeździło? <diabełek>


Nie ma wyjścia :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Fedor » 18 sty 2013, 15:07

Jak patrzę na te wasze projekty to mi się do lata przestaje spieszyć – bo wtedy i mnie czeka rozbiórka GT i prawdopodobnie zastanę taki sam kibel w środku
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 15:57
Posty: 146
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00

Postprzez djakob » 18 sty 2013, 16:21

black_pablo napisał(a):widzę że ja z Piotrem89 nie jesteśmy sami, masakra bywa w tych bg niby rdzy nie widać a jak się zacznie ruszać to dziury na wylot takie że szok dobra robota z tymi kieliszkami <spoko>


Wszystko zależy jak trafisz :) Dzięki ale i tak nie podchodzimy do tego profesjonalnie tylko, żeby było wyspawane :D

Fedor napisał(a):Jak patrzę na te wasze projekty to mi się do lata przestaje spieszyć – bo wtedy i mnie czeka rozbiórka GT i prawdopodobnie zastanę taki sam kibel w środku


No najprawdopodobniej jak zaczniesz dłubać to też niespodzianki wyjdą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Piotr89 » 18 sty 2013, 23:03

Djakob, co ty bredzisz, ty "nie profesjonalnie" hahaha właśnie widzę jak nie profesjonalnie są te reperaturki kielichów wykonane, naprawdę majstersztyk <spoko>
Powiedz mi czy sam wycinałeś te reperaturki czy oddawałeś na cięcie wodą? masz jakiś wzór albo szablon z wymiarami, zapożyczyłbym <diabełek>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez jaaco » 19 sty 2013, 15:24

Z tego co się orientuję to ma we wiosce zakład z laserem może tam dał wyciąć :)
Kielich po naprawie wygląda na pancerny <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Piotr89 » 20 sty 2013, 16:19

I o to właśnie chodzi, naprawdę solidna robota. Jak ukończę u siebie podłużnice to tam przeniosę kobyłki, wyciągnę całe zawieszenie do piaskowania i zajmę się kielichami dlatego też jakiś wzór wymiarów by się przydał :D Będę wdzięczny :)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez honda2911 » 20 sty 2013, 16:30

tez sobie takie reperaturki wypalałem plazmą
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez djakob » 20 sty 2013, 17:53

Piotr89 napisał(a):Djakob, co ty bredzisz, ty "nie profesjonalnie" hahaha właśnie widzę jak nie profesjonalnie są te reperaturki kielichów wykonane, naprawdę majstersztyk <spoko>
Powiedz mi czy sam wycinałeś te reperaturki czy oddawałeś na cięcie wodą? masz jakiś wzór albo szablon z wymiarami, zapożyczyłbym <diabełek>


Gdybyśmy chcieli to zrobić profesjonalnie uwierzcie, że te kielichy wyglądałyby inaczej :P
Zostało mi kilka sztuk reperaturek, wymiary gdzieś mam na kartce tylko gdzie...
viewtopic.php?f=5&t=147227
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez apacha1 » 27 sty 2013, 16:14

No witanko fajna madzia powiem szczerze ze widok kielichow przepyszny tylko do latania ale coz polak potrafi ze stanu padaki zrobic full nowka sztuka oby nie do latania. A tak powaznie zycze powodzenia bo to wazna sprawa by mial czego trzymac sie amorek i sprezynka. Nasza madzia nie powiem ale stan idealny jak na stuknieta 18. Gdy kupilem miala wymieniony caly wydech, amorki, przeguby, silentblocki, hamulce przod komplet,
apacha1
 

Postprzez djakob » 2 lut 2013, 01:09

Prace pomalutku idą, mam nadzieję że w przyszłym tygodniu już wyjadę.. ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Podłużnica wzmocniona od środka, idziemy trochę na łatwiznę.. ;)
Patrząc na dziury w podłodze twierdzę iż przez lata musiała się zbierać woda bo to jest niemożliwe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez black_pablo » 2 lut 2013, 09:34

jakbym to gdzieś widizał tylko, że w biało rudym wydaniu powodzenia <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2011, 09:47
Posty: 1415 (2/3)
Skąd: Lublin
Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL

Postprzez Piotr89 » 2 lut 2013, 13:14

Od środka??? w sumie to nie głupi patent, ale najlepiej wyciąć i nowe <diabełek>
Czyli BG będzie nieśmiertelna, musimy się kiedyś na zlocie styknąć i sesje zdjęciową BaGietom strzelić <rotfl>
A silnik jaki? 1.3 zostaje czy coś większego?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez djakob » 2 lut 2013, 13:59

Piotr89 napisał(a):Od środka??? w sumie to nie głupi patent, ale najlepiej wyciąć i nowe


Tak jak pisałem poszliśmy na łatwiznę, nie zależy mi na całkowitym odrestaurowaniu tej BG tylko o wzmocnieniu budy bo na 90% będę nią startował w mini rajdach.
Będą jeszcze robione zastrzały z rury np tylnych kielichów ;)
1.3 zostaje, daje radę bez problemu nie jednym 1.6+ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Piotr89 » 2 lut 2013, 22:37

djakob napisał(a):
Piotr89 napisał(a):Od środka??? w sumie to nie głupi patent, ale najlepiej wyciąć i nowe


Tak jak pisałem poszliśmy na łatwiznę, nie zależy mi na całkowitym odrestaurowaniu tej BG tylko o wzmocnieniu budy bo na 90% będę nią startował w mini rajdach.
Będą jeszcze robione zastrzały z rury np tylnych kielichów ;)
1.3 zostaje, daje radę bez problemu nie jednym 1.6+ ;)


Oby to wytrzymało, a i powodzenia w rajdach <spoko>
Jakieś kjs czy coś innego?
Krótka skrzynia robi swoje <spoko>
A co do zastrzałów to może lepiej wspawać klatkę, zawsze bezpieczniej ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy