Plan zacny ale trzeba następne auto do jazdy na codzień xD
Mazda 323 BG B3 '94, RIP [*]
Trzeba kupić kolejne tylko za co 
Reperaturki górne kielichów wycięte z blachy więc dzisiaj kończymy oba kielichy.
Kupiłem środki z Noxudola aby coś poczyścić i zabezpieczyć :
– Rust Eater – zjadacz rdzy
– Noxudol 900 1L – zabezpieczenie antykorozyjne
oraz mastyka pójdzie w ruch bo ile można spawać
Reperaturki górne kielichów wycięte z blachy więc dzisiaj kończymy oba kielichy.
Kupiłem środki z Noxudola aby coś poczyścić i zabezpieczyć :
– Rust Eater – zjadacz rdzy
– Noxudol 900 1L – zabezpieczenie antykorozyjne
oraz mastyka pójdzie w ruch bo ile można spawać

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Widzę że podobnie jak u mnie
, widok przerażający ale grunt dobrze obczyścić i wspawać zdrową blachę i jeszcze pośmiga
Ile płaciłeś za te specyfiki, napisz za jakiś czas czy coś one pomagają bo ciekaw jestem...
Czyżbyś też bakcyla na reanimację BG ode mnie złapał

Ile płaciłeś za te specyfiki, napisz za jakiś czas czy coś one pomagają bo ciekaw jestem...
Czyżbyś też bakcyla na reanimację BG ode mnie złapał


-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Za zjadacz rdzy 15zł za 200ml a za Noxudol 900 1L 30zł.
Kolejna porcja zdjęć z dzisiejszej – w sumie to wczorajszej pracy :
Wyciąganie pękniętej sprężyny – szybki demontaż


Z drugim amorem już nie było tak łatwo, poduszka się zapiekła... Jednak posiadałem w bdb stanie tylne mocowania, które profilaktycznie wymieniłem w Fce w 2012r
Amorki z tyły to Kayaby Premium 



Przymiarki reperaturek :







Na deser kupka pozostałości, która wypadła tylko z prawego nadkola :

Kolejna porcja zdjęć z dzisiejszej – w sumie to wczorajszej pracy :
Wyciąganie pękniętej sprężyny – szybki demontaż


Z drugim amorem już nie było tak łatwo, poduszka się zapiekła... Jednak posiadałem w bdb stanie tylne mocowania, które profilaktycznie wymieniłem w Fce w 2012r



Przymiarki reperaturek :







Na deser kupka pozostałości, która wypadła tylko z prawego nadkola :

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
widzę że ja z Piotrem89 nie jesteśmy sami, masakra bywa w tych bg niby rdzy nie widać a jak się zacznie ruszać to dziury na wylot takie że szok dobra robota z tymi kieliszkami 

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Radex napisał(a):niezła masakra, po takim zabiegu będzie toto prosto jeździło?
Nie ma wyjścia
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Jak patrzę na te wasze projekty to mi się do lata przestaje spieszyć – bo wtedy i mnie czeka rozbiórka GT i prawdopodobnie zastanę taki sam kibel w środku
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
black_pablo napisał(a):widzę że ja z Piotrem89 nie jesteśmy sami, masakra bywa w tych bg niby rdzy nie widać a jak się zacznie ruszać to dziury na wylot takie że szok dobra robota z tymi kieliszkami
Wszystko zależy jak trafisz
Fedor napisał(a):Jak patrzę na te wasze projekty to mi się do lata przestaje spieszyć – bo wtedy i mnie czeka rozbiórka GT i prawdopodobnie zastanę taki sam kibel w środku
No najprawdopodobniej jak zaczniesz dłubać to też niespodzianki wyjdą
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Djakob, co ty bredzisz, ty "nie profesjonalnie"
właśnie widzę jak nie profesjonalnie są te reperaturki kielichów wykonane, naprawdę majstersztyk
Powiedz mi czy sam wycinałeś te reperaturki czy oddawałeś na cięcie wodą? masz jakiś wzór albo szablon z wymiarami, zapożyczyłbym


Powiedz mi czy sam wycinałeś te reperaturki czy oddawałeś na cięcie wodą? masz jakiś wzór albo szablon z wymiarami, zapożyczyłbym

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Z tego co się orientuję to ma we wiosce zakład z laserem może tam dał wyciąć 
Kielich po naprawie wygląda na pancerny
Kielich po naprawie wygląda na pancerny

- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
I o to właśnie chodzi, naprawdę solidna robota. Jak ukończę u siebie podłużnice to tam przeniosę kobyłki, wyciągnę całe zawieszenie do piaskowania i zajmę się kielichami dlatego też jakiś wzór wymiarów by się przydał
Będę wdzięczny 
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr89 napisał(a):Djakob, co ty bredzisz, ty "nie profesjonalnie"właśnie widzę jak nie profesjonalnie są te reperaturki kielichów wykonane, naprawdę majstersztyk
![]()
Powiedz mi czy sam wycinałeś te reperaturki czy oddawałeś na cięcie wodą? masz jakiś wzór albo szablon z wymiarami, zapożyczyłbym
Gdybyśmy chcieli to zrobić profesjonalnie uwierzcie, że te kielichy wyglądałyby inaczej
Zostało mi kilka sztuk reperaturek, wymiary gdzieś mam na kartce tylko gdzie...
viewtopic.php?f=5&t=147227
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
No witanko fajna madzia powiem szczerze ze widok kielichow przepyszny tylko do latania ale coz polak potrafi ze stanu padaki zrobic full nowka sztuka oby nie do latania. A tak powaznie zycze powodzenia bo to wazna sprawa by mial czego trzymac sie amorek i sprezynka. Nasza madzia nie powiem ale stan idealny jak na stuknieta 18. Gdy kupilem miala wymieniony caly wydech, amorki, przeguby, silentblocki, hamulce przod komplet,
-
apacha1
Prace pomalutku idą, mam nadzieję że w przyszłym tygodniu już wyjadę.. 









Podłużnica wzmocniona od środka, idziemy trochę na łatwiznę..
Patrząc na dziury w podłodze twierdzę iż przez lata musiała się zbierać woda bo to jest niemożliwe...









Podłużnica wzmocniona od środka, idziemy trochę na łatwiznę..
Patrząc na dziury w podłodze twierdzę iż przez lata musiała się zbierać woda bo to jest niemożliwe...
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
jakbym to gdzieś widizał tylko, że w biało rudym wydaniu powodzenia 

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Od środka??? w sumie to nie głupi patent, ale najlepiej wyciąć i nowe
Czyli BG będzie nieśmiertelna, musimy się kiedyś na zlocie styknąć i sesje zdjęciową BaGietom strzelić
A silnik jaki? 1.3 zostaje czy coś większego?

Czyli BG będzie nieśmiertelna, musimy się kiedyś na zlocie styknąć i sesje zdjęciową BaGietom strzelić
A silnik jaki? 1.3 zostaje czy coś większego?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr89 napisał(a):Od środka??? w sumie to nie głupi patent, ale najlepiej wyciąć i nowe
Tak jak pisałem poszliśmy na łatwiznę, nie zależy mi na całkowitym odrestaurowaniu tej BG tylko o wzmocnieniu budy bo na 90% będę nią startował w mini rajdach.
Będą jeszcze robione zastrzały z rury np tylnych kielichów
1.3 zostaje, daje radę bez problemu nie jednym 1.6+
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
djakob napisał(a):Piotr89 napisał(a):Od środka??? w sumie to nie głupi patent, ale najlepiej wyciąć i nowe
Tak jak pisałem poszliśmy na łatwiznę, nie zależy mi na całkowitym odrestaurowaniu tej BG tylko o wzmocnieniu budy bo na 90% będę nią startował w mini rajdach.
Będą jeszcze robione zastrzały z rury np tylnych kielichów
1.3 zostaje, daje radę bez problemu nie jednym 1.6+
Oby to wytrzymało, a i powodzenia w rajdach

Jakieś kjs czy coś innego?
Krótka skrzynia robi swoje

A co do zastrzałów to może lepiej wspawać klatkę, zawsze bezpieczniej
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości