Podwyższone wolne obroty – temat skończony – chłodnica
Strona 1 z 1
Znów obroty. Jednak chyba inaczej niż u innych. Jak odpalę zimny samochód to mam obroty w granicach 1.8k – 2k – normalka. Jak ujadę jakieś 3 kilometry i dojadę np. do skrzyżowania to obroty spadają do 900 – 1000 ale jak trącę gaz to wskakują na 1.5k i tak zostaje dopóki nie ruszę. Jak już się silnik do końca rozgrzeje (20km) to niby jest ok ale jak się zatrzymam i silnik pochodzi na luzie ok 5 min to obroty powolutku, powolutku wspinają się aż do 1.2k. Jak trącę gaz wchodzą na 1.5 po czym po dłuższej chwili spadają do 800 i cała zabawa od nowa... Zaznaczę, że płynu jest dość – do chłodnicy nie można już nic dolać, w zbiorniczku wyrównawczym jest opór, parownik się powoli nagrzewa ale chyba za wolno... Może termostat?
Ostatnio edytowano 4 lut 2006, 00:21 przez hazell, łącznie edytowano 1 raz
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Może parownik słabo się nagrzewa. Jest oszroniony?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
a bym stawial jednak ciagle na obieg plynu , moze zapowietrzony.
tak na marginesie to mam tak samo jak ty usmiech dolalem plynu weszlo jakies jeszcze 0,5 l i troche lepiej ale ciagle mam wyzsze usmiech mysle ze tez mam zapowietrzony ale narazie leje na to !
tak na marginesie to mam tak samo jak ty usmiech dolalem plynu weszlo jakies jeszcze 0,5 l i troche lepiej ale ciagle mam wyzsze usmiech mysle ze tez mam zapowietrzony ale narazie leje na to !
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
hazell czy udalo ci sie rozwiazac ten problem??
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
sanders – tutaj są aktualne boje z tym samym problemem http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Coś ty archeolog, że takiego starocia wykopałeś?
Coś ty archeolog, że takiego starocia wykopałeś?

Uch.... już dawno zapomniałem. Generalnie pomogła wymiana... chłodnicy, która ciekła i miałem płynu wiecznie z mało... Na prarownik ciecz szła ale na kolektor już nie bardzawo i stąd cała awantura. Pardon że nie powiadomiłem.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Czyli się potwierdziła stara prawda – full płynu w chłodnicy.
A jak nie pomaga to tak jak w temacie do którego wrzuciłem linka.
A jak nie pomaga to tak jak w temacie do którego wrzuciłem linka.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6