Podwyższone wolne obroty – temat skończony – chłodnica

Postprzez hazell » 10 lut 2005, 09:58

Znów obroty. Jednak chyba inaczej niż u innych. Jak odpalę zimny samochód to mam obroty w granicach 1.8k – 2k – normalka. Jak ujadę jakieś 3 kilometry i dojadę np. do skrzyżowania to obroty spadają do 900 – 1000 ale jak trącę gaz to wskakują na 1.5k i tak zostaje dopóki nie ruszę. Jak już się silnik do końca rozgrzeje (20km) to niby jest ok ale jak się zatrzymam i silnik pochodzi na luzie ok 5 min to obroty powolutku, powolutku wspinają się aż do 1.2k. Jak trącę gaz wchodzą na 1.5 po czym po dłuższej chwili spadają do 800 i cała zabawa od nowa... Zaznaczę, że płynu jest dość – do chłodnicy nie można już nic dolać, w zbiorniczku wyrównawczym jest opór, parownik się powoli nagrzewa ale chyba za wolno... Może termostat?
Ostatnio edytowano 4 lut 2006, 00:21 przez hazell, łącznie edytowano 1 raz
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez GofNet » 10 lut 2005, 13:03

Może parownik słabo się nagrzewa. Jest oszroniony?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez hazell » 10 lut 2005, 13:07

Nie. Parownik łapie temperaturę po ok 5km i jest już cieplutki.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez VIP » 10 lut 2005, 17:14

a bym stawial jednak ciagle na obieg plynu , moze zapowietrzony.


tak na marginesie to mam tak samo jak ty usmiech dolalem plynu weszlo jakies jeszcze 0,5 l i troche lepiej ale ciagle mam wyzsze usmiech mysle ze tez mam zapowietrzony ale narazie leje na to !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez sanders » 3 lut 2006, 22:30

hazell czy udalo ci sie rozwiazac ten problem??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2005, 23:02
Posty: 630
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6

Postprzez Grzyby » 3 lut 2006, 22:40

sanders – tutaj są aktualne boje z tym samym problemem http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0

Coś ty archeolog, że takiego starocia wykopałeś? hahaha
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez hazell » 3 lut 2006, 22:50

Uch.... już dawno zapomniałem. Generalnie pomogła wymiana... chłodnicy, która ciekła i miałem płynu wiecznie z mało... Na prarownik ciecz szła ale na kolektor już nie bardzawo i stąd cała awantura. Pardon że nie powiadomiłem.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Grzyby » 3 lut 2006, 22:53

Czyli się potwierdziła stara prawda – full płynu w chłodnicy.
A jak nie pomaga to tak jak w temacie do którego wrzuciłem linka.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6