Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez trzydziech » 12 sty 2013, 16:17

starczy. to nie ma być rakieta, a tyłkowóz w benzynie o charakterystyce diesla bez turbodziury :P co do wielkości to go wieczorem zwymiaruje :P klimę chce zostawić, a nawet jak bym nie chciał to i tak wadzi o kolektor wydechowy :P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez honda2911 » 12 sty 2013, 16:20

to jak cos to prosiłbym o wymiary na pw
bo wujek google różnie podaje
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez tekkenfan » 12 sty 2013, 17:17

trzydziech napisał(a):starczy. to nie ma być rakieta, a

pogadamy za pół roku <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez honda2911 » 12 sty 2013, 17:22

o ile dobrze pamiętam to m45 można kręcić do 14000
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez trzydziech » 12 sty 2013, 20:55

tekkenfan napisał(a):
trzydziech napisał(a):starczy. to nie ma być rakieta, a

pogadamy za pół roku <lol>

zmienimy kółko, albo kompresor wtedy :P jeżeli to faktycznie okaże się za mało <glupek2>

kompresor:
Obrazek
kółko ma fi ~80mm (nie mam w domu suwmiarki, żeby zmierzyć dokładnie)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 12 sty 2013, 22:00

trzydziech napisał(a):jeżeli to faktycznie okaże się za mało

nie jeżeli tylko kiedy <lol> szybko się przyzwyczaisz i będzie Ci brakowało wrażeń tym bardziej że na SC będziesz przyspieszał równomiernie (mniejsze uczucie szybkości ;) ).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez trzydziech » 24 sty 2013, 22:09

Obrazek
Obrazek
przewody NGK, filtr oleju OEM, czujnik IAT (GM 25037388), filtr paliwa, olej 5W30 Dexelia Ultra (oryginał), w tle nieskończony dolot. tak więc ostatni paczka na miejscu ;)
zostało kupić komplet łap z poduszkami, cewkę do aparatu zapłonowego, rurki i silikony pod dolot. i zaczynamy :P

niedługo zmieni się też trochę wnętrze auta :)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Lantis 89 » 24 sty 2013, 22:27

Pięknie się dzieje, uwielbiam takie tematy :)
Gdzie brałeś oil i za wiela????
Zdradź troszkę planów związanych z wnętrzem :>
Lantis 89
 

Postprzez trzydziech » 24 sty 2013, 23:37

Zdejme pokrowce :D

Zdradzę cokolwiek za jakieś czas bo się jeszcze okaże ze się nic nie zmieni, jak nie dostane tego za co zapłaciłem ;) w carspeedzie za 169zl dostałem olej. Chyba dobra cena, ale trochę monety u nich zostawiłem już.
Ostatnio edytowano 24 sty 2013, 23:38 przez trzydziech, łącznie edytowano 1 raz
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez kamil_d91 » 24 sty 2013, 23:38

Stary co Ty bank obrabowałeś?:)Całe forum Ci dopinguje <spoko>
"Pal gumę a nie dusze.."
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2012, 00:02
Posty: 91
Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r

Postprzez trzydziech » 24 sty 2013, 23:39

kamil_d91 napisał(a):Stary co Ty bank obrabowałeś?:)Całe forum Ci dopinguje <spoko>


Albo grubo albo wcale :ugeek: zobaczymy czy to jeździć w ogóle będzie :twisted:
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez jaaco » 24 sty 2013, 23:46

Ta dexelia ma taką samą bańkę jak mój GM którego leje za 60 zł, tylko naklejka inna <lol>
Czekam na więcej foto
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez kamil_d91 » 24 sty 2013, 23:49

Albo grubo albo wcale :ugeek: zobaczymy czy to jeździć w ogóle będzie :twisted:[/quote]
Masz racje, jak sie bawic to sie bawic drzwi wy... okno wstawic:)Rób jak najwięcej fotek i wstawiaj na forum bo uwielbiam takie grube projekty.
"Pal gumę a nie dusze.."
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2012, 00:02
Posty: 91
Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r

Postprzez pawcio1017 » 25 sty 2013, 01:42

Licze ze mnie przewieziesz jak juz poskladasz wszystko do kupy :> Z wnętrza to domyslam sie tylko, ze dorwales jakis rarytas od Lantisa? :P
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez tekkenfan » 25 sty 2013, 11:56

trzydziech napisał(a):Albo grubo albo wcale

jedyne właściwe podejście :D

Składaj bo jestem mega ciekawy jak ten eaton będzie się wydzierał spod maski.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 26 sty 2013, 12:37

Pokrywe piaskowałeś ?? jeżeli tak to odkręć pod pokrywą i wyczyść bo pare motorów sie przekręciło przez to

Fajny bedzie dupowozik :) coraz więcej mazda SC Turbo :D rosną w siłe
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 26 sty 2013, 13:30

trzydziech napisał(a):znalazłem że to jest m62 (mogę się mylić). kompresor jest z MB W202 (C klasa z 2002 roku). jego oznaczenie: 1110900980


To M45 ;)

honda2911 napisał(a):na m45 chyba więcej niż o.4 się nie dmuchnie..


Wszystko zależy od kółka ;) na pewno będzie grzał mocniej powietrze niż m62 :P


Jeżeli chcesz pchać ten kompresor w okolice kolektora ssącego to są 2 opcje – przepustnica za kompresorem lub przed kompresorem. W obu przypadkach dorobiłbym adaptery do inletu i outletu na prostą/zwykłą rurę, ze względu na to że outlet i inlet kompresora są z jednej strony – szkoda rżnąć kolektor ssący i robić przegrody. Jeżeli pójdziesz drogą "przepustnica przed kompresorem", potrzebować będziesz jeszcze 2 adapterów: kolektor ssący-zwykła rura (jeden na kolektor ssący a drugi do przepustnicy). Oba rozwiązania mają swoje wady i zalety. Jednak największą wadą ,umiejscowienia tak kompresora, jest brak chłodzenia powietrza – wątpię żebyś zakładał wodną chłodnicę powietrza, np. rdzenie laminova (spory koszt). Z drugiej strony tworzenie orurowania do klasycznego FMIC'a sporo zwiększy pojemność całego układu – kilometry rur, których nie będziesz miał gdzie upchnąć.
Orurowanie przy tym doładowaniu śmiało możesz robić 2" – przynajmniej nie będzie dużych spadków ciśnienia i reakcja będzie na odp. poziomie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez trzydziech » 26 sty 2013, 16:50

jaaco napisał(a):Ta dexelia ma taką samą bańkę jak mój GM którego leje za 60 zł, tylko naklejka inna <lol>
Czekam na więcej foto

więcej fotek oleju?

pawcio1017 napisał(a):Licze ze mnie przewieziesz jak juz poskladasz wszystko do kupy :> Z wnętrza to domyslam sie tylko, ze dorwales jakis rarytas od Lantisa? :P

pomyślimy jak przyjedziesz na jakiegoś spota :P a rarytasy nie od Lantisa tym razem :P

mlody1921 napisał(a):Pokrywe piaskowałeś ?? jeżeli tak to odkręć pod pokrywą i wyczyść bo pare motorów sie przekręciło przez to

słyszałem te historie. najpierw było szkiełkowanie, a dopiero po nim czyszczenie środka.

mlody1921 napisał(a):Pokrywe piaskowałeś ?? jeżeli tak to odkręć pod pokrywą i wyczyść bo pare motorów sie przekręciło przez to

Fajny bedzie dupowozik :)

też mam taką nadzieję :P

dzięki Onyx za podpowiedzi.
onyx napisał(a):W obu przypadkach dorobiłbym adaptery do inletu i outletu na prostą/zwykłą rurę,

od tego zacząłem, projekt mam, na dniach dam wypalić.
onyx napisał(a):kolektor ssący-zwykła rura

taki miałem plan w drugiego kolejności
onyx napisał(a):a drugi do przepustnicy

to w trzeciej :P
i jak w tej opcji rozwiązać bieg jałowy, tzn nadciśnienie? kompresor będzie dmuchał cały czas jednak. podejrzewam tylko, że nie wzrośnie to drastycznie i będzie można delikatnie podlać <co?> wadą będzie na pewno większe zużycie na postoju.
mam tylko nadzieję że nie plotę <glupek2>, jeszcze sporo się muszę <nauka>
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez onyx » 26 sty 2013, 17:02

Jeżeli będzie to układ z przepustnicą przed kompresorem to kąt uchylenia przepustnicy lub silnik krokowy będzie robił tę robotę ;) Przydałby się jednak jakiś zaworek bypass'owy.

W opcji, gdy przepustnica jest za kompresorem, wstawiasz zawór DV lub BOV na odcinku: kompresor-przepustnica i sterujesz podciśnieniowo, tzn. gdy przepustnica jest zamknięta to zawór się otwiera i nadmiar powietrza ulatuję – albo w atmosferę albo wraca do układu (w miejsce pomiędzy przepływkę a sprężarkę).
Nie wiem jak będziesz miał to strojone – konwersja MAF-MAP czy zostajesz na przepływce. Jeżeli zostaniesz przy opcji z przepływką, to pamiętaj aby była ona przed kompresorem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez trzydziech » 26 sty 2013, 17:16

onyx napisał(a):Jeżeli będzie to układ z przepustnicą przed kompresorem to kąt uchylenia przepustnicy lub silnik krokowy będzie robił tę robotę ;) Przydałby się jednak jakiś zaworek bypass'owy.

zaworek w którym miejscu? nie widzę go w tej opcji <nie>

onyx napisał(a):Nie wiem jak będziesz miał to strojone – konwersja MAF-MAP czy zostajesz na przepływce. Jeżeli zostaniesz przy opcji z przepływką, to pamiętaj aby była ona przed kompresorem.


konwersja MAF-MAP. to w takim rozwiązaniu gdzie najlepiej się wpiąć? to samo będzie dotyczyć IATa później <co?>
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy