Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.
starczy. to nie ma być rakieta, a tyłkowóz w benzynie o charakterystyce diesla bez turbodziury
co do wielkości to go wieczorem zwymiaruje
klimę chce zostawić, a nawet jak bym nie chciał to i tak wadzi o kolektor wydechowy 
trzydziech napisał(a):starczy. to nie ma być rakieta, a
pogadamy za pół roku


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):trzydziech napisał(a):starczy. to nie ma być rakieta, a
pogadamy za pół roku
zmienimy kółko, albo kompresor wtedy

kompresor:

kółko ma fi ~80mm (nie mam w domu suwmiarki, żeby zmierzyć dokładnie)
trzydziech napisał(a):jeżeli to faktycznie okaże się za mało
nie jeżeli tylko kiedy


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60


przewody NGK, filtr oleju OEM, czujnik IAT (GM 25037388), filtr paliwa, olej 5W30 Dexelia Ultra (oryginał), w tle nieskończony dolot. tak więc ostatni paczka na miejscu
zostało kupić komplet łap z poduszkami, cewkę do aparatu zapłonowego, rurki i silikony pod dolot. i zaczynamy
niedługo zmieni się też trochę wnętrze auta
Pięknie się dzieje, uwielbiam takie tematy
Gdzie brałeś oil i za wiela????
Zdradź troszkę planów związanych z wnętrzem
Gdzie brałeś oil i za wiela????
Zdradź troszkę planów związanych z wnętrzem
-
Lantis 89
Zdejme pokrowce 
Zdradzę cokolwiek za jakieś czas bo się jeszcze okaże ze się nic nie zmieni, jak nie dostane tego za co zapłaciłem
w carspeedzie za 169zl dostałem olej. Chyba dobra cena, ale trochę monety u nich zostawiłem już.
Zdradzę cokolwiek za jakieś czas bo się jeszcze okaże ze się nic nie zmieni, jak nie dostane tego za co zapłaciłem
Ostatnio edytowano 24 sty 2013, 23:38 przez trzydziech, łącznie edytowano 1 raz
kamil_d91 napisał(a):Stary co Ty bank obrabowałeś?:)Całe forum Ci dopinguje
Albo grubo albo wcale :ugeek: zobaczymy czy to jeździć w ogóle będzie :twisted:
Ta dexelia ma taką samą bańkę jak mój GM którego leje za 60 zł, tylko naklejka inna
Czekam na więcej foto

Czekam na więcej foto
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Albo grubo albo wcale :ugeek: zobaczymy czy to jeździć w ogóle będzie :twisted:[/quote]
Masz racje, jak sie bawic to sie bawic drzwi wy... okno wstawic:)Rób jak najwięcej fotek i wstawiaj na forum bo uwielbiam takie grube projekty.
Masz racje, jak sie bawic to sie bawic drzwi wy... okno wstawic:)Rób jak najwięcej fotek i wstawiaj na forum bo uwielbiam takie grube projekty.
"Pal gumę a nie dusze.."
- Od: 10 lip 2012, 00:02
- Posty: 91
- Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
- Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r
Licze ze mnie przewieziesz jak juz poskladasz wszystko do kupy
Z wnętrza to domyslam sie tylko, ze dorwales jakis rarytas od Lantisa? 

trzydziech napisał(a):Albo grubo albo wcale
jedyne właściwe podejście
Składaj bo jestem mega ciekawy jak ten eaton będzie się wydzierał spod maski.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Pokrywe piaskowałeś
jeżeli tak to odkręć pod pokrywą i wyczyść bo pare motorów sie przekręciło przez to
Fajny bedzie dupowozik
coraz więcej mazda SC Turbo
rosną w siłe
Fajny bedzie dupowozik
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
trzydziech napisał(a):znalazłem że to jest m62 (mogę się mylić). kompresor jest z MB W202 (C klasa z 2002 roku). jego oznaczenie: 1110900980
To M45
honda2911 napisał(a):na m45 chyba więcej niż o.4 się nie dmuchnie..
Wszystko zależy od kółka
Jeżeli chcesz pchać ten kompresor w okolice kolektora ssącego to są 2 opcje – przepustnica za kompresorem lub przed kompresorem. W obu przypadkach dorobiłbym adaptery do inletu i outletu na prostą/zwykłą rurę, ze względu na to że outlet i inlet kompresora są z jednej strony – szkoda rżnąć kolektor ssący i robić przegrody. Jeżeli pójdziesz drogą "przepustnica przed kompresorem", potrzebować będziesz jeszcze 2 adapterów: kolektor ssący-zwykła rura (jeden na kolektor ssący a drugi do przepustnicy). Oba rozwiązania mają swoje wady i zalety. Jednak największą wadą ,umiejscowienia tak kompresora, jest brak chłodzenia powietrza – wątpię żebyś zakładał wodną chłodnicę powietrza, np. rdzenie laminova (spory koszt). Z drugiej strony tworzenie orurowania do klasycznego FMIC'a sporo zwiększy pojemność całego układu – kilometry rur, których nie będziesz miał gdzie upchnąć.
Orurowanie przy tym doładowaniu śmiało możesz robić 2" – przynajmniej nie będzie dużych spadków ciśnienia i reakcja będzie na odp. poziomie.
jaaco napisał(a):Ta dexelia ma taką samą bańkę jak mój GM którego leje za 60 zł, tylko naklejka inna![]()
Czekam na więcej foto
więcej fotek oleju?
pawcio1017 napisał(a):Licze ze mnie przewieziesz jak juz poskladasz wszystko do kupyZ wnętrza to domyslam sie tylko, ze dorwales jakis rarytas od Lantisa?
pomyślimy jak przyjedziesz na jakiegoś spota
mlody1921 napisał(a):Pokrywe piaskowałeśjeżeli tak to odkręć pod pokrywą i wyczyść bo pare motorów sie przekręciło przez to
słyszałem te historie. najpierw było szkiełkowanie, a dopiero po nim czyszczenie środka.
mlody1921 napisał(a):Pokrywe piaskowałeśjeżeli tak to odkręć pod pokrywą i wyczyść bo pare motorów sie przekręciło przez to
Fajny bedzie dupowozik
też mam taką nadzieję
dzięki Onyx za podpowiedzi.
onyx napisał(a):W obu przypadkach dorobiłbym adaptery do inletu i outletu na prostą/zwykłą rurę,
od tego zacząłem, projekt mam, na dniach dam wypalić.
onyx napisał(a):kolektor ssący-zwykła rura
taki miałem plan w drugiego kolejności
onyx napisał(a):a drugi do przepustnicy
to w trzeciej
i jak w tej opcji rozwiązać bieg jałowy, tzn nadciśnienie? kompresor będzie dmuchał cały czas jednak. podejrzewam tylko, że nie wzrośnie to drastycznie i będzie można delikatnie podlać

mam tylko nadzieję że nie plotę


Jeżeli będzie to układ z przepustnicą przed kompresorem to kąt uchylenia przepustnicy lub silnik krokowy będzie robił tę robotę
Przydałby się jednak jakiś zaworek bypass'owy.
W opcji, gdy przepustnica jest za kompresorem, wstawiasz zawór DV lub BOV na odcinku: kompresor-przepustnica i sterujesz podciśnieniowo, tzn. gdy przepustnica jest zamknięta to zawór się otwiera i nadmiar powietrza ulatuję – albo w atmosferę albo wraca do układu (w miejsce pomiędzy przepływkę a sprężarkę).
Nie wiem jak będziesz miał to strojone – konwersja MAF-MAP czy zostajesz na przepływce. Jeżeli zostaniesz przy opcji z przepływką, to pamiętaj aby była ona przed kompresorem.
W opcji, gdy przepustnica jest za kompresorem, wstawiasz zawór DV lub BOV na odcinku: kompresor-przepustnica i sterujesz podciśnieniowo, tzn. gdy przepustnica jest zamknięta to zawór się otwiera i nadmiar powietrza ulatuję – albo w atmosferę albo wraca do układu (w miejsce pomiędzy przepływkę a sprężarkę).
Nie wiem jak będziesz miał to strojone – konwersja MAF-MAP czy zostajesz na przepływce. Jeżeli zostaniesz przy opcji z przepływką, to pamiętaj aby była ona przed kompresorem.
onyx napisał(a):Jeżeli będzie to układ z przepustnicą przed kompresorem to kąt uchylenia przepustnicy lub silnik krokowy będzie robił tę robotęPrzydałby się jednak jakiś zaworek bypass'owy.
zaworek w którym miejscu? nie widzę go w tej opcji

onyx napisał(a):Nie wiem jak będziesz miał to strojone – konwersja MAF-MAP czy zostajesz na przepływce. Jeżeli zostaniesz przy opcji z przepływką, to pamiętaj aby była ona przed kompresorem.
konwersja MAF-MAP. to w takim rozwiązaniu gdzie najlepiej się wpiąć? to samo będzie dotyczyć IATa później

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość