Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez trzydziech » 14 gru 2012, 10:31

<nie> szkiełkowanie kolektora się opóźniło do stycznia. plan jest żeby do połowy stycznia już siedział silnik :)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez trzydziech » 29 gru 2012, 20:43

pokrywa wygląda tak:
Obrazek
Obrazek

do tego zakup od weede'go:
Obrazek

przepustnica po szkiełkowaniu, teraz żałuję że nie oddałem jej całej.
Obrazek

Kolektor:
Obrazek
Obrazek
kolektor jednak zrobili do końca grudnia :P

i teraz zadanie domowe, jak połączyć dół kolektora dolotowego z kompresorem?? <co?>
Obrazek
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 29 gru 2012, 21:38

Dobrze wyszło, teraz by się przydał niebieski pasek rozrządu :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez jaaco » 30 gru 2012, 16:44

Powietrza więcej się zachciało... od początku miałeś taki zamiar czy wypłynął w trakcie? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez trzydziech » 30 gru 2012, 17:00

od przejażdżki pewną 323f BG z małym T pod maską :p czyli prawie, że od początku :)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Bartosz_ » 11 sty 2013, 20:16

jak się posuwają prace nad motorownią?? :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez trzydziech » 11 sty 2013, 20:56

jestem na etapie kupna oleju docelowego :P po za tym przewody WN, filtry. Montaż stage I początek lutego. Czyli silnik + wiązka + ecumaster. Może się tak okazać że póki co będę jeździł na skrzyni od Z5 lub od BA BP, żeby już jeździć. Skrzynia od BP GT pójdzie do szkiełkowania i malowania. Do tego trzeba dostać półosie i przeguby :P
Kompresor okazał się duży :D jedyne miejsce gdzie się zmieści to nad kolektorem dolotowym, który zostanie stworzony od zera pod ten kompresor. Tu jestem na etapie projektu flanszy od strony kompresora :P są takie kity do hond, które dmuchają prosto w kolektor :P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 11 sty 2013, 22:19

i co tak bez żadnego ICka? a nie idzie wrzucić kompresora nad kolektorem wydechowym (coś jak w MX5)?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez MIRU » 11 sty 2013, 23:25

trzydziech napisał(a):Może się tak okazać że póki co będę jeździł na skrzyni od Z5

tzn co BP i skrzynia z5 ?? spasuje ?? bo kazdy mowi ze nie <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez trzydziech » 11 sty 2013, 23:26

Niestety, nie domkne maski. Ten kompresor jest za duży :( póki co to jest jedyne sensowne rozwiązanie. Btw. podeślij charakterystyke iata ;)

Wysłane z mojego XT615
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 11 sty 2013, 23:41

poszło :)

MIRU napisał(a):
trzydziech napisał(a):Może się tak okazać że póki co będę jeździł na skrzyni od Z5

tzn co BP i skrzynia z5 ?? spasuje ?? bo kazdy mowi ze nie <oczy>

a czemu ma niby nie pasować? Jakie jest oznaczenie skrzyni? Wg. mnie do silnika podejdzie inna kwestia to sprzęgło (od BP nie podejdzie) i półośki ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez honda2911 » 11 sty 2013, 23:53

co to za eaton?
m45???
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez kamil_d91 » 12 sty 2013, 01:27

Piękny silniczek <zawstydzony> Na kompresor wytnij dziurę w masce :D
"Pal gumę a nie dusze.."
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2012, 00:02
Posty: 91
Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r

Postprzez trzydziech » 12 sty 2013, 08:50

MIRU napisał(a):
trzydziech napisał(a):Może się tak okazać że póki co będę jeździł na skrzyni od Z5

tzn co BP i skrzynia z5 ?? spasuje ?? bo kazdy mowi ze nie <oczy>


np kolega karol1251zrobił taki manewr. parę innych tematów też było gdzie łączyli skrzynię Z5 z BP.

tekkenfan napisał(a):poszło :)


podziękował. będę miał pożyczoną sondę szerokopasmową na strojenie – w lutym będziesz w kraju?

honda2911 napisał(a):co to za eaton?
m45???

znalazłem że to jest m62 (mogę się mylić). kompresor jest z MB W202 (C klasa z 2002 roku). jego oznaczenie: 1110900980

kamil_d91 napisał(a):Piękny silniczek <zawstydzony> Na kompresor wytnij dziurę w masce :D

dzięki. żadnych dziur :P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 12 sty 2013, 12:20

trzydziech napisał(a):parę innych tematów też było gdzie łączyli skrzynię Z5 z BP.

tylko że oni chyba nie musieli przenosić takiego momentu?
Do tej skrzyni nie podejdzie Ci sprzęgło z BP a co za tym idzie z Kserii, tak więc rozumiem że będziesz specjalnie wzmacniał docisk?
trzydziech napisał(a):– w lutym będziesz w kraju?

na początku tak, a później wybywam ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez honda2911 » 12 sty 2013, 13:23

m62 ma oznaczenie A111 090 03 80
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez trzydziech » 12 sty 2013, 13:47

http://www.invasionautoproducts.com/sup ... 07018.html

Czyli to m45, dobrze wiedzieć. Ten kompresor zastąpił m62 ze sprzęgłem. wcześniej nie widziałem tego linka xD

przy skrzyni od z5 nie będzie jeszcze kompresora, więc sprzęgło powinno dać radę. Chce przygotować skrzynie do montażu: Szkiełkowanie, malowanie, sprzęgło. Trochę poszatkuje robotę, bo silnik stoi i mi się marnuje ;) a z5 mnie co raz bardziej denerwuje.

Wysłane z mojego XT615
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez honda2911 » 12 sty 2013, 15:22

to ten m45 nie wejdzie w miejsce kompresora od kilmy??
a pewnie klime zostawiasz
ciekaw jestem jak z wydajnością tego m45
będę śledził temat bo potem mi się to przyda
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez jaaco » 12 sty 2013, 15:45

trzydziech napisał(a): z5 mnie co raz bardziej denerwuje.


Skąd ja to znam :P

Jak się popieści to się zmieści <lol>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez honda2911 » 12 sty 2013, 16:12

na m45 chyba więcej niż o.4 się nie dmuchnie..
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy