
Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.

pokrywa wygląda tak:


do tego zakup od weede'go:

przepustnica po szkiełkowaniu, teraz żałuję że nie oddałem jej całej.

Kolektor:


kolektor jednak zrobili do końca grudnia
i teraz zadanie domowe, jak połączyć dół kolektora dolotowego z kompresorem??



do tego zakup od weede'go:

przepustnica po szkiełkowaniu, teraz żałuję że nie oddałem jej całej.

Kolektor:


kolektor jednak zrobili do końca grudnia
i teraz zadanie domowe, jak połączyć dół kolektora dolotowego z kompresorem??


Dobrze wyszło, teraz by się przydał niebieski pasek rozrządu 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Powietrza więcej się zachciało... od początku miałeś taki zamiar czy wypłynął w trakcie? 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
od przejażdżki pewną 323f BG z małym T pod maską :p czyli prawie, że od początku 
jestem na etapie kupna oleju docelowego
po za tym przewody WN, filtry. Montaż stage I początek lutego. Czyli silnik + wiązka + ecumaster. Może się tak okazać że póki co będę jeździł na skrzyni od Z5 lub od BA BP, żeby już jeździć. Skrzynia od BP GT pójdzie do szkiełkowania i malowania. Do tego trzeba dostać półosie i przeguby 
Kompresor okazał się duży
jedyne miejsce gdzie się zmieści to nad kolektorem dolotowym, który zostanie stworzony od zera pod ten kompresor. Tu jestem na etapie projektu flanszy od strony kompresora
są takie kity do hond, które dmuchają prosto w kolektor 
Kompresor okazał się duży
i co tak bez żadnego ICka? a nie idzie wrzucić kompresora nad kolektorem wydechowym (coś jak w MX5)?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Niestety, nie domkne maski. Ten kompresor jest za duży
póki co to jest jedyne sensowne rozwiązanie. Btw. podeślij charakterystyke iata 
Wysłane z mojego XT615
Wysłane z mojego XT615
poszło 
a czemu ma niby nie pasować? Jakie jest oznaczenie skrzyni? Wg. mnie do silnika podejdzie inna kwestia to sprzęgło (od BP nie podejdzie) i półośki
MIRU napisał(a):trzydziech napisał(a):Może się tak okazać że póki co będę jeździł na skrzyni od Z5
tzn co BP i skrzynia z5spasuje
bo kazdy mowi ze nie
a czemu ma niby nie pasować? Jakie jest oznaczenie skrzyni? Wg. mnie do silnika podejdzie inna kwestia to sprzęgło (od BP nie podejdzie) i półośki

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
MIRU napisał(a):trzydziech napisał(a):Może się tak okazać że póki co będę jeździł na skrzyni od Z5
tzn co BP i skrzynia z5spasuje
bo kazdy mowi ze nie
np kolega karol1251zrobił taki manewr. parę innych tematów też było gdzie łączyli skrzynię Z5 z BP.
tekkenfan napisał(a):poszło
podziękował. będę miał pożyczoną sondę szerokopasmową na strojenie – w lutym będziesz w kraju?
honda2911 napisał(a):co to za eaton?
m45???
znalazłem że to jest m62 (mogę się mylić). kompresor jest z MB W202 (C klasa z 2002 roku). jego oznaczenie: 1110900980
kamil_d91 napisał(a):Piękny silniczekNa kompresor wytnij dziurę w masce
dzięki. żadnych dziur
trzydziech napisał(a):parę innych tematów też było gdzie łączyli skrzynię Z5 z BP.
tylko że oni chyba nie musieli przenosić takiego momentu?
Do tej skrzyni nie podejdzie Ci sprzęgło z BP a co za tym idzie z Kserii, tak więc rozumiem że będziesz specjalnie wzmacniał docisk?
trzydziech napisał(a):– w lutym będziesz w kraju?
na początku tak, a później wybywam

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
http://www.invasionautoproducts.com/sup ... 07018.html
Czyli to m45, dobrze wiedzieć. Ten kompresor zastąpił m62 ze sprzęgłem. wcześniej nie widziałem tego linka xD
przy skrzyni od z5 nie będzie jeszcze kompresora, więc sprzęgło powinno dać radę. Chce przygotować skrzynie do montażu: Szkiełkowanie, malowanie, sprzęgło. Trochę poszatkuje robotę, bo silnik stoi i mi się marnuje
a z5 mnie co raz bardziej denerwuje.
Wysłane z mojego XT615
Czyli to m45, dobrze wiedzieć. Ten kompresor zastąpił m62 ze sprzęgłem. wcześniej nie widziałem tego linka xD
przy skrzyni od z5 nie będzie jeszcze kompresora, więc sprzęgło powinno dać radę. Chce przygotować skrzynie do montażu: Szkiełkowanie, malowanie, sprzęgło. Trochę poszatkuje robotę, bo silnik stoi i mi się marnuje
Wysłane z mojego XT615
trzydziech napisał(a): z5 mnie co raz bardziej denerwuje.
Skąd ja to znam
Jak się popieści to się zmieści


- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości