Jakbyście potrzebowali pomocy to wiecie gdzie mnie szukać
Mazda 323 BG PN '94 "White Lady"-ODBUDOWA
Życzę powodzenia i wytrwałości w pracach, jestem pełen podziwu 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Dla zainteresowanych kolejna porcja zdjęć
Udało się wzmocnić próg wewnetrzny z jednej strony dużym kawałkiem blachy ponawiercanym w celu wzmocnienia dodatkowymi spawami, z drugiej strony również ponawiercany i następnie przyspawany został kątownik.
Mocowanie wahacza wzmocniłem przez wspawanie odpowiednio przygotowanego profilu, mającego na celu połączenie podłużnicy z mocowaniem.




Teraz już będzie z górki, jeszcze tylko druga strona i można będzie do tyłu przechodzić
Udało się wzmocnić próg wewnetrzny z jednej strony dużym kawałkiem blachy ponawiercanym w celu wzmocnienia dodatkowymi spawami, z drugiej strony również ponawiercany i następnie przyspawany został kątownik.
Mocowanie wahacza wzmocniłem przez wspawanie odpowiednio przygotowanego profilu, mającego na celu połączenie podłużnicy z mocowaniem.




Teraz już będzie z górki, jeszcze tylko druga strona i można będzie do tyłu przechodzić
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Róbcie chłopcy róbcie. Moja poprzednia mazda, również PN, też przypominała wodolot, ruda ją brała że hej. Podejrzewam że gdybym ją rozebrał tak jak wy to zniszczenia byłyby podobne. Mam nadzieję że obecna jest w miarę ok, nadzieją matką głupich. Czasem lepiej żyć w błogiej niewiedzy 
Biała strzała jeszcze pojeździ
Biała strzała jeszcze pojeździ
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
kolejna porcja rdzy, pianki, siatki, bitgumu, żywicy i włókna czyli rozbieramy na czynnik pierwsze lewy próg i okolice:
szajs który został z progu:




oraz fotka od spodu z łatania podłogi:

szajs który został z progu:




oraz fotka od spodu z łatania podłogi:

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Dziękujemy
Zawziętość musi być bo już projekt dawno by umarł
Jak to mój teść powiedział po obejrzeniu tego co zrobiliśmy: Co ty Pioter, Mazdoczołga budujesz
Czyli widocznie będzie dobrze, na bogato i rdza się nie czepi
Zawziętość musi być bo już projekt dawno by umarł

Jak to mój teść powiedział po obejrzeniu tego co zrobiliśmy: Co ty Pioter, Mazdoczołga budujesz

Czyli widocznie będzie dobrze, na bogato i rdza się nie czepi

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
jak czytałem z jakich grubych blach robisz wstawki to pierwsza moja myśl była – teraz buda przeżyje więcej niż maPiotr89 napisał(a):mój teść powiedział po obejrzeniu tego co zrobiliśmy: Co ty Pioter, Mazdoczołga budujesz
Czyli widocznie będzie dobrze, na bogato i rdza się nie czepi

- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Co do masy pojazdu to widać na zdjęciach ile rdzy i innego szajsu odpadło a to jeszcze nie koniec
Kupiłem niedawno arkusz blachy 2x1m grubości 2mm i ważyła chyba 33kg, myślę że maksymalnie wykorzystam połowę z tego więc około 15kg+ farby, szpachle, podkłady około 1-2kg, czyli razem max 20kg. uważam że jest to w normie
A wracając do farby, chciałbym dowiedzieć się co byście polecili antykorozyjnego, bo rozważam zakup MINII, najlepiej ołowiowej( pomarzyć można
) pierdziele te epoxydy, reaktywne itp, to jest jeden wielki dobrze wypromowany szajs jak dla mnie.
Co do kulania to na wszystko przyjdzie czas, a że ja ludzi lubie trzymac w niepewności to powiem, że do 2014 zostaje dieselek(chyba że odmówi gadania)
w tym roku finanse nie pozwolą raczej na odpicowanie BG łącznie ze SWAPEM, w planach jest blacharka- do doskonalości, zawias- bo stary sie rozsypał i lepsze heble, bo mam rodzinę 
Kupiłem niedawno arkusz blachy 2x1m grubości 2mm i ważyła chyba 33kg, myślę że maksymalnie wykorzystam połowę z tego więc około 15kg+ farby, szpachle, podkłady około 1-2kg, czyli razem max 20kg. uważam że jest to w normie
A wracając do farby, chciałbym dowiedzieć się co byście polecili antykorozyjnego, bo rozważam zakup MINII, najlepiej ołowiowej( pomarzyć można
Co do kulania to na wszystko przyjdzie czas, a że ja ludzi lubie trzymac w niepewności to powiem, że do 2014 zostaje dieselek(chyba że odmówi gadania)

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
może dachoplast albo lepikPiotr89 napisał(a):co byście polecili antykorozyjnego, bo rozważam zakup MINII, najlepiej ołowiowej( pomarzyć można)
a Minie jakąś lepszą to może za wschodnią granicą można dostać??
są też farby przemysłowe, którymi malowane/zabezpieczane są np naczepy samochodowe
warto też pomyśleć nad jakąś farbą ocynkową
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Piotr89 napisał(a):Co do masy pojazdu to widać na zdjęciach ile rdzy i innego szajsu odpadło a to jeszcze nie koniec![]()
Kupiłem niedawno arkusz blachy 2x1m grubości 2mm i ważyła chyba 33kg, myślę że maksymalnie wykorzystam połowę z tego więc około 15kg+ farby, szpachle, podkłady około 1-2kg, czyli razem max 20kg. uważam że jest to w normie![]()
A wracając do farby, chciałbym dowiedzieć się co byście polecili antykorozyjnego, bo rozważam zakup MINII, najlepiej ołowiowej( pomarzyć można) pierdziele te epoxydy, reaktywne itp, to jest jeden wielki dobrze wypromowany szajs jak dla mnie.
Co do kulania to na wszystko przyjdzie czas, a że ja ludzi lubie trzymac w niepewności to powiem, że do 2014 zostaje dieselek(chyba że odmówi gadania)w tym roku finanse nie pozwolą raczej na odpicowanie BG łącznie ze SWAPEM, w planach jest blacharka- do doskonalości, zawias- bo stary sie rozsypał i lepsze heble, bo mam rodzinę
jeżeli rzeczywiście tylko 20 kg to nie ma problemu
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Piotrek bluźnisz:P podkład epoksydowy dwuskładnikowy jest o wiele lepszy od tej twojej ,,minii''hihi zainwestujesz więcej ale ten podkład to lepsze rozwianie. Nic Ci nie wylazie spod niego.
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
a jak już wylezie to okaże się że jest gorzej niż było, podstawa to porządnie zabezpieczyć od środka, profile zamknięte i tego typu podobne zakamarki gdzie może zasiedzieć się wodamarshal_sila napisał(a):Nic Ci nie wylazie spod niego
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
witam dziś już mniej rdzy
zaczynamy odbudowywać obszar wokół prawego tylnego nadkola:
widok z auta, ruda wycięta razem z przegniłą podłużnicą:

powoli zaczyna to nabierać jako takich kształtów:

oraz widok od spodu:


zaczynamy odbudowywać obszar wokół prawego tylnego nadkola:
widok z auta, ruda wycięta razem z przegniłą podłużnicą:

powoli zaczyna to nabierać jako takich kształtów:

oraz widok od spodu:

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
marshal_sila napisał(a):Piotrek bluźnisz:P podkład epoksydowy dwuskładnikowy jest o wiele lepszy od tej twojej ,,minii''hihi zainwestujesz więcej ale ten podkład to lepsze rozwianie. Nic Ci nie wylazie spod niego.
na gołą blachę z dodatkiem rdzy najlepszy jest reaktywny bo "wgryza" się w blachę
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
alk80 napisał(a):a jak już wylezie to okaże się że jest gorzej niż było, podstawa to porządnie zabezpieczyć od środka, profile zamknięte i tego typu podobne zakamarki gdzie może zasiedzieć się wodamarshal_sila napisał(a):Nic Ci nie wylazie spod niego
Stosowałem reaktywny zgodnie z przeznaczeniem, na to akrylowy i lakier i co... po miesiącu znowu rozpiernicz był
A no i zapomnialbym, mam taki specyfik który daje się na spawy, cos ala fabryczna masa uszczelniająca.
Jednak wychodzę z założenia że jeżeli podłoga jest z nowej zdrowej blachy to wystarczy konserwacja i dobre uszczelnienie aby woda nie dostawała się w zakamarki i powinno być ok przez bardzo długi czas


Pytanie jeszcze takiej kategorii, wiadomo nie doczyszczę wewnątrz zamknietych profili i myślałem na wstrzyknięciu tam minii i potem jakiegoś solidnego smarowidła typu smar karabinowy

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości