Test przelewowy wtryskiwaczy – dyskusja, analiza wyników

Postprzez Enduro » 5 lis 2012, 11:00

Jaksa napisał(a):Bo to bzdura , Denso dopiero pracuje nad tym tematem ale polacy sa sprytniejsi haha....

zawsze mozna oczyscic, namoczyc, przepolerowac...
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bieski » 18 gru 2012, 19:42

Panowie jakie trzeba mieć wężyki żeby wykonać test przelewowy ?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Enduro » 18 gru 2012, 19:45

bieski napisał(a):Panowie jakie trzeba mieć wężyki żeby wykonać test przelewowy ?

najwazniejsze, żeby były równe tzn. tej samej grubości (pasującej na końcówki wtrysku) no i długości
co ma ewidentny wpływ na dokłodnośc pomiaru!
pozdr.
E .
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bieski » 18 gru 2012, 21:12

Ja to wszystko wiem ;)

Chodzi mi tylko o grubość. Muszę węża kupić i się zastanawiam jaka średnica powinna być.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Enduro » 18 gru 2012, 22:45

ok.
to zmierz koncówkę wtrysku lub średnice wewnętrzną gumowej rurki.

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez adriano92 » 30 gru 2012, 14:31

Witam, ostatnio robiłem test przelewowy wtryskiwaczy, niestety wyszedł negatywnie, zresztą jak się spodziewałem, bo auto nie pracuje tak jak trzeba. Sami oceńcie, 3 wtrysk leje
20121228849.jpg

Jak myślicie czy wtrysk z tej aukcji http://allegro.pl/wtrysk-wtryskiwacz-de ... 22587.html jest godny kupienia, może ktoś z forum kupował już wtryski z tego sklepu? Proszę o pomoc.
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2011, 01:59
Posty: 38
Skąd: Czerwona Woda
Auto: Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM

Postprzez Enduro » 30 gru 2012, 14:44

adriano92 napisał(a):.. 3 wtrysk leje
..

i to bardzo mocno! abs. do wymiany
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Pamek » 30 gru 2012, 15:00

Kolego jaki problem był z pracą silnika?
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 08:21
Posty: 224
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF5C 136km 03r.

Postprzez adriano92 » 30 gru 2012, 15:19

Wtrysku jeszcze nie wymieniałem, więc cały czas jest problem. Samochód normalnie jeździ, ma moc, odpala jak powinien. Na razie jedynymi objawami tego, że wtrysk jest do wymiany jest specyficzni dźwięk silnika przy maksymalnym przyspieszaniu i dym z rury wydechowej przy wciśnięciu gazu do podłogi. Jak myślicie czy wtrysk z aukcji będzie się nadawał?
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2011, 01:59
Posty: 38
Skąd: Czerwona Woda
Auto: Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM

Postprzez Osypiuk » 30 gru 2012, 17:38

adriano92 napisał(a):Wtrysku jeszcze nie wymieniałem, więc cały czas jest problem. Samochód normalnie jeździ, ma moc, odpala jak powinien.


Dobrze się zastanów Kolego co robisz.
Mój też dobrze palił, jeździł, miał kopa itd .... do czasu :(

Poczytaj sobie : viewtopic.php?f=90&t=122148&p=2465950#p2465950

Więc w takiej sytuacji sporo ryzykujesz jeżdżąc autem. Lepiej go postaw i napraw – ja bym nie ryzykował. Przy braku szczęścia mogą być spore koszty !!
Tylko nie daj sobie wcisnąć ciemnoty przy zakupie czy naprawie typu wtrysk po regeneracji, naprawie itd !!
Te wtryski są nienaprawialne i nieregenerowane !!
Myślę że kolega Enduro potwierdzi co mówię.

Pozdrawiam,
Adamos
Ostatnio edytowano 8 wrz 2013, 21:21 przez Osypiuk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2010, 11:55
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD (121KM) 2005 Kombi

Postprzez Enduro » 30 gru 2012, 19:40

Osypiuk napisał(a):...
Tylko nie daj sobie wcisnąć ciemnoty przy zakupie czy naprawie typu wtrysk po regeneracji, naprawie itd !!Te wtryski są nienaprawialne i nieregenerowane !!
Myślę że kolega Enduro potwierdzi co mówię.
Pozdrawiam, Adamos

juz potwierdzilem tutaj:
Enduro napisał(a):
adriano92 napisał(a):.. 3 wtrysk leje
..
i to bardzo mocno! abs. do wymiany
pozdr. E

adriano92 napisał(a):... jedynymi objawami tego, że wtrysk jest do wymiany jest specyficzni dźwięk silnika przy maksymalnym przyspieszaniu ...

i ten spec. dzwiek uszkodzi lub juz uszkodzil tlok!
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez dobrzyn22 » 30 gru 2012, 20:22

Osypiuk napisał(a):Tylko nie daj sobie wcisnąć ciemnoty przy zakupie czy naprawie typu wtrysk po regeneracji, naprawie itd !!

dokładnie, a z tego co widzę, to firma ta sprzedaje wtryskiwacze niby po regeneracji ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5228 (21/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez adriano92 » 31 gru 2012, 00:24

Nie no wtrysk będę wymieniał na dniach, nie będę czekał, tylko teraz szukam jakiegoś dobrego używanego wtryskiwacza :)
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2011, 01:59
Posty: 38
Skąd: Czerwona Woda
Auto: Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM

Postprzez kingiru » 31 gru 2012, 11:56

Poszukaj wtrysku z gwarancja rozruchowa. Jak go zamontujesz to sprawdzisz testem przelewowym czy jest cos wart. Chyba nigdy nie ma gwarancji przy uzywkach.
Pedro
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2012, 13:34
Posty: 61 (0/1)
Skąd: Zielona Góra
Auto: MAZDA MPV 2003 MZR-CD 2.0 136km

Postprzez Enduro » 31 gru 2012, 12:15

kingiru napisał(a):... Jak go zamontujesz to sprawdzisz testem przelewowym czy jest cos wart. ...

ale przedtem musi wykonac kalibracje w celu dostosowania dawki paliwa stan wtrysku i do warunkow pracy silnika..
inaczej ten pomiar nie ma sensu..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez lofiks » 6 lut 2013, 01:33

Enduro napisał(a):
adriano92 napisał(a):.. 3 wtrysk leje
..

i to bardzo mocno! abs. do wymiany
pozdr.
E


a co sądzicie o tym:
do pracy ma 7 km z pracy 7 km..teraz mam dystans na okolo 500 km i jestem na ostatniej kresce podziałki na skali... wiec moze nieco ponad 600 km pyknie..kupel ktory w suumie mni nakreca do pracy ma 10 km wiec nie duzo dalej, mieszka w tym samym miescie pracujemy w jednym biurze...ja dokladnie na plowie baku (wg wskazowki) mialem 290 km...on miał 350..tez ma webasto..wiec pojecia nie mam...i tlumaczenie mi ze taki urok auta + zima+jazda wkolo komina+webasto do mnie nie przemawia...

wrzucam fotki z testu przelewowego...dziwnie wyszlo bo auto po kalibracji...czyzby uderzac z reklamacja? a moze 3 wtryski do d a jeden dobry? nie wiem pomozcie bo pewnosci mi brak

Obrazek

lub

http://zapodaj.net/images/1f24bed6bc23f.jpg


jadąć od lewej ...(od strony filtru paliwa)

1 – 48 ml
2- 40 ml ( nie za mało)??
3 – 48 ml
4 – 50 ml

wiadomo ze tam jakieś niewielkie roznice mogą wystapic chociazby przy zlewaniu paliwa z wezykow do pojemnikow lekko mi sie nakapalo... ale nie zmienia to faktu ze 2 od lewej..jakos malo podaje..albo 3 pozostale za duzo..w ogole moze byc taki rozstrzał po kalibracji????? czy faktycznie poczekac do wiosny i sluchac opowiesci kumpla ze jego mazda tyle nie zre i nawet na wskazaniu kompa nie doszedl ani razu do 7 l kiedy ja mam prawie 8,5 o wskazaniu z bata to nie wspomne nawet..
lofiks
 

Postprzez Enduro » 6 lut 2013, 10:47

im mnie przelew wtrysk, tym lepiej!
wg. mnie roznica jest w normie i wtryski sa okay.
ale moze wiesz czy zrobili tobie kalibracje 320 sek czy ten krotszy proces kalibrowania wykonali?
moze zreklamowac, bo to nic nie kosztuje i przypilnowac aby wykonali ja przy idealnej temp. silniktj. 67 stopni C. i w tej dluzszej opcji , bardziej precyzyjnej.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez grzegorzb1 » 6 lut 2013, 12:22

A ja mam pytanie (z czystej ciekawości) odnośnie ilości zwróconego paliwa na przelew. Dlaczego wtrysk który oddaje najmniej należy uznać za najlepszy ? Przecież wtrysk który np. leje nie rozpyla dobrze paliwa ale też daje go więcej do komory więc na przelewie powinno pokazać się go mniej. Jak to jest faktycznie ??
Początkujący
 
Od: 19 sty 2013, 22:57
Posty: 8
Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2002 r.

Postprzez lofiks » 6 lut 2013, 12:56

Enduro napisał(a):im mnie przelew wtrysk, tym lepiej!
wg. mnie roznica jest w normie i wtryski sa okay.
ale moze wiesz czy zrobili tobie kalibracje 320 sek czy ten krotszy proces kalibrowania wykonali?
moze zreklamowac, bo to nic nie kosztuje i przypilnowac aby wykonali ja przy idealnej temp. silniktj. 67 stopni C. i w tej dluzszej opcji , bardziej precyzyjnej.
pozdr.E




to teraz pytanie czy 3 przelewaja a 1 jest ok?? ale jezeli tak to czemu 3 przelewaja identycznie??
lofiks
 

Postprzez Enduro » 6 lut 2013, 14:27

lofiks napisał(a):to teraz pytanie czy 3 przelewaja a 1 jest ok?? ale jezeli tak to czemu 3 przelewaja identycznie??

bo te 3 sa bardziej wyeksplatowane niz ten najlepszy..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6