[Xedos6 CA] Szybkie pytania
[quot="Tomek xed"]no to niedobrze nie wiem czy nie zmienić oleju na tańszy i poprostu dolewać[/quote]
Dolewaj jakiś najtańszy półsyntetyk, wiele samochodów wiele więcej oleju zużywa i jeżdżą.
A jak masz zamiar przez lata jeździć to pomyśl remoncie lub wymianie silnika.
Dolewaj jakiś najtańszy półsyntetyk, wiele samochodów wiele więcej oleju zużywa i jeżdżą.
A jak masz zamiar przez lata jeździć to pomyśl remoncie lub wymianie silnika.
Z dobrej woli i bólu głowy postanowiłem stworzyć w końcu wątek o ABS, tematów było od groma a i tak nowe powstawały:
ABS – Problemy i pytania/wątek zbiorczy
Każde pytanie związane z tym układem kierujemy teraz do tego wątku.
Pozdrawiam
ABS – Problemy i pytania/wątek zbiorczy
Każde pytanie związane z tym układem kierujemy teraz do tego wątku.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Nowe przewody nie pomogły, auto na zimnym silniku jedzie całkiem normalnie a po nagrzaniu zaczyna szarpać. Czasami aż gaśnie. Zaraz zezłomuję tego grata 
Kąt ustawienia aparatu zapłonowego ma znaczenie?
Kąt ustawienia aparatu zapłonowego ma znaczenie?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
u mnie miało ale inny silnik.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
sylwo napisał(a):Nowe przewody nie pomogły, auto na zimnym silniku jedzie całkiem normalnie a po nagrzaniu zaczyna szarpać. Czasami aż gaśnie. Zaraz zezłomuję tego grata
Kąt ustawienia aparatu zapłonowego ma znaczenie?
u mnie było podobnie i też wymieniłem kable, potem świece i nic. Okazało się, że przez filtr powietrza dostaje się lewe powietrze, poszukaj tu przyczyny, popryskaj sobie okolice filtra plackiem do tapicerki, jak go zassie to silnik zgaśnie.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
sylwo sprawdź dolot czy gdzieś nie puszcza bo ilu już było takich co mówiło że szczelny a później znalazła się jakaś mała dziurka
jak nie to to ustaw zapłon oczywiście w trybie servisowym,a jak to już nie pomoże to postarałbym się podmienić aparat zapłonowy bo też może fiksować na rozgrzanym 
Po pierwsze to mam stożek czyli bardzo prosty układ dolotowy. Raczej nie możliwe żeby lewe powietrze gdzieś wpadało za przepływomierzem... a przed przepływką jest tylko filtr 
Jak ustawić zapłon?
EDIT
Znalazłem opis ale bez lampy chyba nic nie zrobię dobrego...
viewtopic.php?t=8538

Jak ustawić zapłon?
EDIT
Znalazłem opis ale bez lampy chyba nic nie zrobię dobrego...
viewtopic.php?t=8538
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
co do dolotu to w wigilie wymieniałem kolanko to przy przepustnicy bo jakimś dziwnym trafem zrobiła się dziurka pod opaską
po rozgrzaniu było czuć różnicę i sprawdzając co jest to zauważyłem
też mam stożek zresztą widziałeś w temacie u mnie jak to wygląda
a co do zapłonu to ustaw na 10 stopni możesz nawet go trochę przyspieszyć no i oczywiście bez lampy nic nie zrobisz.
sprawdź błędy przed ustawieniem zapłonu skasuj jak co i dopiero tryb servisowy i ustawianie zapłonu
a co do zapłonu to ustaw na 10 stopni możesz nawet go trochę przyspieszyć no i oczywiście bez lampy nic nie zrobisz.
sprawdź błędy przed ustawieniem zapłonu skasuj jak co i dopiero tryb servisowy i ustawianie zapłonu

sylwo napisał(a):Po pierwsze to mam stożek czyli bardzo prosty układ dolotowy. Raczej nie możliwe żeby lewe powietrze gdzieś wpadało za przepływomierzem... a przed przepływką jest tylko filtr
Fakt, że masz stożek ale nie ma rzeczy niemożliwych. U mnie po rozgrzaniu obroty wariowały, gasł. Dolot na oko był cały, potem okazało się , że nie. W większości przypadków nieszczelny dolot za to odpowiada a szukamy gdzie indziej.
sylwo napisał(a):Nowe przewody nie pomogły, auto na zimnym silniku jedzie całkiem normalnie a po nagrzaniu zaczyna szarpać. Czasami aż gaśnie. Zaraz zezłomuję tego grata
Kąt ustawienia aparatu zapłonowego ma znaczenie?
A te sondy sprawdzileś?
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
a Może coś instalacją lpg bo z tego co wiem to posiadasz.. 
ma ktoś sprężyny obniżające albo amortyzatory na tył na zbyciu? do xeda oczywiście?
ma ktoś sprężyny obniżające albo amortyzatory na tył na zbyciu? do xeda oczywiście?

Sondy chyba wymienię po nowym roku bo każdy się ich czepia 
Instalacja chyba okej bo na Pb i LPG jeździ się tak samo.
Instalacja chyba okej bo na Pb i LPG jeździ się tak samo.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Tak się ostatnio zastanawiałem na małym modem. Wg mnie poprawiło by to przód xeda. Chodzi mi o o zmianę grilla na taki od 6 pierwszej generacji.

Robił to ktoś kiedyś może?? Czy mniej więcej wielkością są takie same?? Nie miałem okazji się przyglądać 6 z przodu więc nie jestem w stanie ogarnąć wymiarów.
Robił to ktoś kiedyś może?? Czy mniej więcej wielkością są takie same?? Nie miałem okazji się przyglądać 6 z przodu więc nie jestem w stanie ogarnąć wymiarów.

czyli ni chu chu żeby się to udało... Szkoda
a grill od 626 GW??

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6