Boris KL'a chyba bym nie chciał. Mazda prowadzi się teraz znakomicie, zwłaszcza po wymianie zawieszenia na kompletny zestaw K.A.W. PlusKit. Jest inaczej niż na H&R + Kayaba (chociaż wtedy nie narzekałem – było sztywniej, ale nieco ping-pongowo oraz tył z racji takiej, a nie innej charakterystyki sprężyn, stał sporo wyżej niż przód – na ulicy bez obciążenia jeździło się trochę gorzej, na torze bardzo dobrze). Zmierzam jednak do tego, że chciałbym aby serce Mazdy pozostało lekkie, jednak nie marzy mi się żadna z wymienionych przez Was opcji. Wyśniłem sobie BP Supercharged
![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
. Plan jest na razie jedynie na kartce
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
, więc zobaczymy co przyniesie przyszłość. Nie chce teraz prognozować. Autem jeżdżę nadal każdego dnia, w każdą pogodę i o każdej porze. Wiek, mimo dbałości, daje o sobie znać – zima, sól, wilgoć itd. jej nie sprzyjają. Chodzi oczywiście tylko o podwozie. Prawda jest taka, że aby było ono zrobione na tip-top trzeba je rozłożyć na części i wypiaskować, bo usuwaniem ręcznym rdzy i odnawianiem konserwacji ten proces przyszłościowego gnicia można tylko opóźnić. Miałem to zrobić na jej 25-lecie, ale być może trzeba będzie na ten krok zdecydować się wcześniej. Poza tym jest miód – w dalszym ciągu niezawodna i nieśmiertelna, mimo intensywnej eksploatacji.
Nadrabiam zaległości. Pierwszy post jest w miarę uporządkowany (starych części nie wyrzucałem, żeby zachować historię auta). Naprawa podwozia i poprawki lakiernicze z 08.2011 poniżej:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img171/7268/dsc00103mg.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img607/1600/dsc00102yw.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img402/3976/dsc00101ez.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img233/7359/dsc00100uo.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img141/3853/dsc00099e.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img705/2783/dsc00098cf.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img715/9705/dsc00097iv.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img690/9865/dsc00096iq.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img402/4432/dsc00092gk.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img706/8640/dsc00091vp.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img705/8214/dsc00090wm.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img854/4403/dsc00089lg.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img145/1746/dsc00086qh.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img685/6387/dsc00085xr.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img580/3995/dsc00084wg.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img89/2417/dsc00083bg.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img267/3549/dsc00082fq.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img24/2704/dsc00081twf.jpg)
Poniżej kilka dodatkowych, aktualnych zdjęć Mazdy sprzed zmiany opon (11.2012):
![Obrazek](http://img826.imageshack.us/img826/2549/mazdacover.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img560/6050/dsc0116oq.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img268/2153/dsc0121hi.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img338/2817/dsc0127sgg.jpg)