Wybuch Gazu- Uszkodzenia, Problemy
za ssanie odpowiada też czujnik w kolektorze dolotowym.
			
			
		
- Od: 5 sty 2012, 22:14
 - Posty: 303
 - Skąd: Kępno, Wielkopolska
 - Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition 
no i trzeba minimum pół minuty na hamulcu nogę trzymać
			
			
		
- Od: 5 sty 2012, 22:14
 - Posty: 303
 - Skąd: Kępno, Wielkopolska
 - Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition 
ten zawor np. w dohc jest pod gorna czescia kolektora dolotowego w np. w 1.8 sohc jest na widoku przykrecony do kolektora dolotowego
kiedys jak wlaczylem auto to mialem zima na ssaniu obroty ok. 2800/min i wymienilem ten zawor i teraz okolo 1400/min
			
			
		kiedys jak wlaczylem auto to mialem zima na ssaniu obroty ok. 2800/min i wymienilem ten zawor i teraz okolo 1400/min
Jakie powinny być obroty na poszczególnych biegach w 323 BG(3D), ale z silnikiem 1,3 16V??
Dla silnika 1,6 znam...
Pytam, bo u mnie na 5-biegu przy 100km/h jest ok.3,2 tys/obr, nie za dużo?
			
			
		Dla silnika 1,6 znam...
Pytam, bo u mnie na 5-biegu przy 100km/h jest ok.3,2 tys/obr, nie za dużo?
villz napisał(a):Tyla ale to cały czas mowisz o ktoryms z tych czujnikow czy masz na mysli całkiem inny zawór?
mowie o calkiem innym elemencie
http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... ,s:0,i:304
Witam. Panowie pomóżcie w znalezieinu tego zaworka od powietrza dodatkowego bo za cholere nie moge go nigdzie znalezc oblecialem caly samocho i nic niegdzie go nie ma w ksiazce pokazuja ze gdzies na gornej konsoli nad kolektorem ale nie ma go:(
			
			
		
- Od: 21 paź 2012, 12:47
 - Posty: 40
 - Skąd: Krotoszyn
 - Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994
 
Drodzy użytkownicy. Wczoraj pożyczyłem moją Mazdkę kumplowi (niestety) i przy oddaniu powiedział, że coś mu strzeliło pod maską. Myśle trudno nic się nie stało i byłem w wielkim błędzie. Nie mogłem odpalić a jak już się udało obroty pofalowały od 2500 do 1500 i silnik gasł. Kiedy po wielu próbach autko przełączyło się na gaz ku mojemu zdziwieniu obroty nie falują ale mają wartość 4000 i za chiny nie spadają. Wyczyściłem przepustnice i przepływomierz. Wyglądały ok zamontowałem i żadnej zmiany. Cała sobota w garażu i nic. Co może być przyczyną bo chciałbym w poniedziałek nie jechać pksem do pracy. pozdrawiam
			
			
		
- Od: 15 lis 2012, 17:10
 - Posty: 15
 - Skąd: Bydgoszcz (Barcin)
 - Auto: Mazda 323F BG 1,6 94r
 
- 
					
						Lantis 89
 
DZIĘKÓWA 
  Przepływke i przepustnice miałem rozebraną wczoraj, wszystko poczyszczone i wyglądało na sprawne tylko przepływomierz miał zawieszoną klapkę i po przeczyszczeniu wygląda ok. Najgorsze, że ewentualne błędy będę mógł sprawdzić dopiero jutro  
			
			
		
  Przepływke i przepustnice miałem rozebraną wczoraj, wszystko poczyszczone i wyglądało na sprawne tylko przepływomierz miał zawieszoną klapkę i po przeczyszczeniu wygląda ok. Najgorsze, że ewentualne błędy będę mógł sprawdzić dopiero jutro  
- Od: 15 lis 2012, 17:10
 - Posty: 15
 - Skąd: Bydgoszcz (Barcin)
 - Auto: Mazda 323F BG 1,6 94r
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość